syödä sillileivät mukavan miehen seurassa ja juoda kahvit termarista
Olisko nainen mukavaa
22
273
Vastaukset
Sillileivät pitää koota oikein. Ei ne muuten kelpaa.
Saaristolais-, tai rusileipäviipale, voita (margariini ei kelpaa tähän), keitettyä kananmunaa (ohuina viipaleina), matjessilli-, tai sipulisillifileitä.
(saa lisätä punasipulia, ruohosipulia ja tilliä, jos haluaa)
Jossain maaseudulla lisätään sillileipään myös perunaviipaleita keitetyistä varhaisperunoista. Itse en ole kokeillut.
😁- Anonyymi00004
Eikö parhaiten sopis anjovis janssonin tai ravintolafileet
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikö parhaiten sopis anjovis janssonin tai ravintolafileet
Makuasia. Itse pidän enemmän em. sillifileistä, mutta jos itse haluat anjovista, tai ravintolafileitä, ei mikään estä laittamasta niitä omalle leivälle.
- Anonyymi00001
Joo se sopii
- Anonyymi00002
Miehenä en alkais tuommoiseen, siitä jää vaan sillinhaju sormiin eikä muuta.
- Anonyymi00005
Tarjoaisit vain homejuustovoileipää, josta jäis juustot sormiin ja huulille?
- Anonyymi00007
Eli miehenä et söisi miehen kanssa sillileipää no ei haise sormet silliltä vaan ulosteelta ja kumpikin hymy naamalla
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eli miehenä et söisi miehen kanssa sillileipää no ei haise sormet silliltä vaan ulosteelta ja kumpikin hymy naamalla
Kunhan pysyvät aina kaukana minusta!
- Anonyymi00003
Värssyn sanoin
"Missäs sitä ollaan oltu...."
Keskustelu kotiovella - Anonyymi00006
Mulle näin naisena kelpais myös homejuustopatonki! Ajai, semmoista kun pääsis haukkaamaan iltapäiväkahvittelun merkeissä...
- Anonyymi00020
Voisin joskus tarjota isoa patonkia sinulle....
- Anonyymi00008
En pidä sillileivistä, joten sille ei kiitos. Kahvit voin juoda, mutta vain jos löytyy myös maitoa kahviin.
- Anonyymi00009
Maistuisiko naiselle mielummin miehen tarjoamat kinkkujuusto sämpyät.
Sämpylänä olisi juustosämpylä, kinkkuna palvisavusaunakinkku.
Juustona viherpippuri sulatejuustoviipale ja välissä vielä maustekurkkuviipaleita.
Termarissa kuumaa vaniljakaakao juomaa...- Anonyymi00010
En syö kinkku, mutta voin nyppiä sen pois. Leiväksi mielummin ruisleipä. Kaipa tuo kaakaokin menee.
- Anonyymi00011
Se voisi olla mukavaa vain noin 70v miehen kanssa yhdessä!
- Anonyymi00019
Ohan se!
- Anonyymi00013
leviävää lettusta jälkkäriksi
- Anonyymi00015
Tottakai.
- Anonyymi00017
Ohan se hassua ku yhtäkkiä muutut miehestä naiseks,ei käy!
- Anonyymi00018
Åpapat haaveilee vielä naisista,kyllä tuossa iässä pitäis olla jo oma puoliso!
- Anonyymi00021
No kuka sanoo ettei jo sitäkin olisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999