Piti tehdä uus suunnitelma.

Anonyymi-ap

Tässä uudessa PANOSTUS SUUNNITELMASSA pitää PYRKIÄ KIERTÄMÄÄN FB KUNNIALLISET JOTKA KUVITTELEVAT OLEVANSA SUUREMPIA JULKISUUDEN HENKILÖITÄ MITÄ ESIMERKIKSI PETRI NYGÅRD TAI THE 69 EYESIN JYRKI LINNAKIVI.

Mieheni Holokin on tänään Poliisina ollut meillä KESKUSTELUN aiheena.
Hän oli appi-ukkonsa kanssa päässyt keskustelemaan.

Hän oli ensin kaupan pihalla puhalluttanut ja sen jälkeen oli ollut tuossa risteyksessä odottamassa milloin isäni menee kotia ja puhalluttanut uudelleen.
Isääni vain nauratti, koska hän oli sanonut, että : Vastahan minä puhalsin tähän?
Ei se kukaan muu voinut olla, kun Holo koska oli sanonut, että : Meinaatko, että TÄSSÄ VÄLISSÄ EI OLIS EHTINY MUKA RYYPPYÄ OTTAMAAN?

Isäni oli ollut hänen kanssa samaa mieltä asiasta eli kyllä olis ehtinyt, mutta hän ei ole FB KUNNIALLINEN vaan minun kunniattoman paskan Holon isä joka osaa kyllä HAUKKUA RATTI-JUOPOT JA MUUTKIN JUOPOT SEKÄ ROSVAT KYLILLÄ siellä Ivalon äijä-kerhossa johon kuuluvat EIVÄT ole FB KUNNIALLISIA VAAN HE OVAT IVALOLAISIA JOTKA OVAT SYNTYNEET SEKÄ ASUNEET IVALOSSA JO NUORINA MIEHINÄ.
He syntyivät joskus 1940 luvulla ja osa syntyi myöhemmin.
Ei he ole kuulemma Kittilän poikia eikä miehiä.

4

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Fantastista

• Anonyymi00002
        UUSI

Me voidaan mieheni Holon kanssa tunnustaa, että : Kyllä me ollaan kuunneltu myös Irwin Goodmania ja Judas Pristiakin, mutta tämä on törkeää syrjintää, että minun pitää toistuvasti mieheni vaimona mennä KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN, koska FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ VIRSIEN LAULAMINENKIN KIRKOSSA ON KUNNIAN LOUKKAUS!

Ei me olla väitetty olevamme hyviä laulajia, mutta me laulettiin muiden mukana. Satuttiin istumaan vierekkäin kirkon penkillä YHDEN AINOAN KERRAN ja vielä ensimmäisessä rivissä KAIKKIEN SILMIEN EDESSÄ!

Minä olin ollut jo kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa meidän vanhoista SYNNEISTÄ, mutta FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ SEKIN OLI RIKOLLISTA JA SYNTIÄ ISTUA KIRKON PENKILLÄ VIEREKKÄIN LAULAMASSA VIRSIÄ!

Inarin seurakunta ja Inarin kunta EI OLE ANTANUT MEILLE EDES OHJEITA, ETTÄ MITEN MEIDÄN TULEE TOIMIA!

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Me voidaan mieheni Holon kanssa tunnustaa, että : Kyllä me ollaan kuunneltu myös Irwin Goodmania ja Judas Pristiakin, mutta tämä on törkeää syrjintää, että minun pitää toistuvasti mieheni vaimona mennä KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN, koska FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ VIRSIEN LAULAMINENKIN KIRKOSSA ON KUNNIAN LOUKKAUS!

Ei me olla väitetty olevamme hyviä laulajia, mutta me laulettiin muiden mukana. Satuttiin istumaan vierekkäin kirkon penkillä YHDEN AINOAN KERRAN ja vielä ensimmäisessä rivissä KAIKKIEN SILMIEN EDESSÄ!

Minä olin ollut jo kunnian loukkaus sakko vankina vankilassa meidän vanhoista SYNNEISTÄ, mutta FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ SEKIN OLI RIKOLLISTA JA SYNTIÄ ISTUA KIRKON PENKILLÄ VIEREKKÄIN LAULAMASSA VIRSIÄ!

Inarin seurakunta ja Inarin kunta EI OLE ANTANUT MEILLE EDES OHJEITA, ETTÄ MITEN MEIDÄN TULEE TOIMIA!

Kirkossa oli vielä meidän kanssa yhtä aikaa vanhoja Ivalon ala-asteen opettajia.
        Minä istuin kunniallisesti juomassa kahvia Rouva opettaja Hillin kanssa ja Rouva opettaja Köngäs kävi myös meidän keskustelemassa.
        Minä kerroin opettajille, että minä olen loukannut kunnioita joten minun pitää olla kunniallinen sekä sivistynyt.
        Opettajat sanovat, että : On hienoa kuulla ihan kirkossa, että meillä on näin sivistynyttä sekä kunniallista väkeä Inarin kunnassa jotka voivat puuttua toisten ihmisten kunniattomuuteen, koska ei me opettajatkaan oltu niin KUNNIALLISIA sinun ja isäs aikaan Ivalossa koulussa opettajina, että oltais voitu vaatia kunnioittamaan meitäkin!

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kirkossa oli vielä meidän kanssa yhtä aikaa vanhoja Ivalon ala-asteen opettajia.
        Minä istuin kunniallisesti juomassa kahvia Rouva opettaja Hillin kanssa ja Rouva opettaja Köngäs kävi myös meidän keskustelemassa.
        Minä kerroin opettajille, että minä olen loukannut kunnioita joten minun pitää olla kunniallinen sekä sivistynyt.
        Opettajat sanovat, että : On hienoa kuulla ihan kirkossa, että meillä on näin sivistynyttä sekä kunniallista väkeä Inarin kunnassa jotka voivat puuttua toisten ihmisten kunniattomuuteen, koska ei me opettajatkaan oltu niin KUNNIALLISIA sinun ja isäs aikaan Ivalossa koulussa opettajina, että oltais voitu vaatia kunnioittamaan meitäkin!

Kyllä rahaa näyttäis PANOSTAJA HOLOLLA olevan niin paljon, että vois sanoa ” RAHAA ON NIIN PALJON, ETTEI PASKALLE TAIVU!”

FB kunnialliset ovat sotkeneet KAIKKI ASIAT, koska heitä on pitänyt kokoajan kunnioittaa!

AVI:n paperissa on ollut kokoajan KUNNIAN LOUKKAUS ja en ole tuotakaan KUNNIAA KOSKAAN HAKENUT!

Kyseessä on ensimmäinen AVI ILMOITUS JONKA SUOMI 100vuotta VANHEMPI PANOSTAJA HOLO OLEN TEHNYT JA MINÄ OLEN TEHNYT TUON VIELÄ ASIASTA!

Minä olen jo käynyt KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA, mutta TERVEYS- JA TURVALLISUUSPALVELUISSA ON EDELLEEN SAMAT PUUTTEET!

FB KUNNIALLISET VÄITTÄÄ, ETTÄ NÄMÄKIN ASIAT ON TÄSSÄ KUNNASSA HOIDETTU KUNTOON JA MINÄ HOLO OLEN TEHNYT AVILLE AIHEETTOMAN ILMOITUKSEN!

Olin tehnyt ilmoituksen maaliskuussa 2018 ja Inarin kunta on paperilla ilmoittanut, että asiat on niin, kuin kuuluu!

Miten voi olla mahdollista, että Inarin kunnassa on palanut RAKENNUKSIA ja ihmisiä on vielä kuollutkin näissä paloissa!?

AVI oli kirjoittanut, että ” ilmeisesti tarkoitat Inarin kunnan TERVEYSKESKUSSAIRAALAA.”

Näin he ovat turvanneet itsensä, koska EI KETÄÄN OLE HUOLETTANUT MIKÄÄN AIEMMIN INARIN KUNNASSA!
        Parempi loukata minun kunniaa vain, koska täällä on tehty LAIMINLYÖNTEJÄ KOKOAJAN!

Alkaako he vielä väittämään, että kauppojen palot oli keksittyjä juttuja niin, kuin METSÄ PALOT!?

FB KUNNIALLISET HOITAA KYLLÄ ASIAT PAPERILLA SEKÄ VALOKUVILLA NIIN HYVIN, ETTÄ PASKATKIN MUUTTUU KULLAKSI!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2834
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2511
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      952
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe