Oletteko olleet makutuomarina naiselle?

Anonyymi-ap

Kerran entinen vaimo raahasi minut vaate ostoksille. Tiesin heti, miten siinä käy.
Hän tuli sitten sovotuskopista ja kysyi onko hienot? Ei niissä mitään vikaa ollut ja sanoinkin niiden olevan loistavat.

-Sanot vaan noin, että lähdettäisiin äkkiä menemään.

En vieläkään ymmärrä mitä varten edes olin mukana.

>Simiti<

16

205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen. Mutta en kaupassa, vaan kotona useasti.

Oltiin lähdössä kylille, niin piti sanoa mikä oli hyvä. Jonkun kun valitsin, niin kysymys tuli, että eiks tää oo liian paljastava tms. Tuumin vaan, että tosi seksikkäälle näytät ja saat näyttää.
      Kyllä mun naista saa muutkin kuolata, kunhan pitävät näppinsä erossa. :oD

• Olit mukana siksi, että olisi joku, kelle oikutella. Hänellä oli siihen tarve. -exKynis.mi

• En pelkästään makutuomarina, mutta on käyty yhdessä vaatekaupassa. Ihan olen ohjeen mukaan osannut hakea kokoa pienemmän tai suuremman sovituskoppiin. Ei minun mielipidettäni onneksi sen enempää ole tiedisteltu. Materiaalista olen saattanut sanoa jotain oma-aloitteisestikin.

Ja sitten jollain reissulla on etsitty miesparkki, jossa olen imeskellyt ohrapirtelöä sen aikaa kun toinen hypistelee ja kääntelee niitä samanlaisia rättejä joita on maailman jokaisessa kaupungissa.

• Anonyymi00003

Oletko koskaan miettinyt miksi on niin vastenmielistä innostua kumppanin vaateostoksista? Nimitellä niitä räteiksi vielä. Parisuhteella ei ole niin mitään tsäänssiä toimia, ellei ole edes pikkuriikkisen kiinnostunut siitä mistä kumppani tykkää.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt miksi on niin vastenmielistä innostua kumppanin vaateostoksista? Nimitellä niitä räteiksi vielä. Parisuhteella ei ole niin mitään tsäänssiä toimia, ellei ole edes pikkuriikkisen kiinnostunut siitä mistä kumppani tykkää.

Yksi syy on se, että kulloisenkin residenssin kaikki rekit ja hyllyt ja vaatehuoneet jo ovat täynnä erilaisia vaatekappaleita, joita tässä kutsun tuttavallisesti räteiksi. Siinä mielessä olen ollut onnellinen, että usein pelkkä hypistely on riittänyt ja mukaan ei ole tarttunut jotain minkä pitämiseen ei vain riitä vuodessa päiviä.

• scrg
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tänään tulee tekstiä.

Toisenkin syyn tiedän. Se on se, että kyseinen nainen on ollut ihan hyvän näköinen kaikissa vaatteissa. Ei ole ollut sellainen, että olisin mennyt ehdottamaan että ostetaan sinulle burkha. Siinä on kiva kulkea, niin ei lapset ja lemmikit pelkää. Että ei sen takia ole tarvinnut olla valppaana.

Ja sitten vielä kolmas syy. Kun sillä on mielestäni ihan hyvä maku ollut. Että ei ole keksinyt mitään hirvityksiä.

• Anonyymi00007
        scrg kirjoitti:

Tänään tulee tekstiä.

Toisenkin syyn tiedän. Se on se, että kyseinen nainen on ollut ihan hyvän näköinen kaikissa vaatteissa. Ei ole ollut sellainen, että olisin mennyt ehdottamaan että ostetaan sinulle burkha. Siinä on kiva kulkea, niin ei lapset ja lemmikit pelkää. Että ei sen takia ole tarvinnut olla valppaana.

Ja sitten vielä kolmas syy. Kun sillä on mielestäni ihan hyvä maku ollut. Että ei ole keksinyt mitään hirvityksiä.

"ostetaan sinulle burkha. Siinä on kiva kulkea, niin ei lapset ja lemmikit pelkää."

Burkhaa juuri pelätäänkin minäkin. Ne pitäisi kieltää, etenkin sellaiset täysinaamariset, joissa verkko silmien kohdalla. Miksi asiaan ei puututa, ollaan niin lepsuja että. Käy kateeksi Ranska ja Tanska.

• Anonyymi00002

Olen nainen eikä minulla ole koskaan ollut tarvetta makutuomarille.

• Anonyymi00004

En ole joutunut, luojan kiitos!

Valitettavasti nainen on kuitenkin sellaiseksi joskus tullut.

Yritin nopeasti ostaa kolme kauluspaitaa, ennen kuin nainen ehtii paikalle.

Pääsin jo kassalle, mutta hittolainen, nainen ehti tulla tutkimaan ostokset ennen maksutahtumaa. "Ei, ei, ei, eivät nämä sovi sinulle ol-len-kaan".

Sanoin, "Niinkö?" ja aloin hautoa, ovelia, kieroja ja kavalia suunnitelmia.

Lähdimme siis valitsemaan tyyliini paremmin sopivia paitoja ja puolen tunnin kuluttua olimme valmiit. Nainen oli tyytyväinen hienoihin paitoihin ja minä tunsin syvää henkistä tyydytystä.

Sillä olimme johdattelemanani päätyneet samoihin paitoihin mitä yritin heti jo ostaa.

Kiitokset henkilökunnalle, joista yksi tajusi, kupletin juonen, mutta osasi olla asiallisesti hiljaa.

Naiset...

• Anonyymi00005

Naisten kotikasvatus, ja oppi siihen mikä olisi hänen mielestään hyvä, tai jopa normaalia vaihtelee.
      Viimeisin osti minulle vaatteita, joita en ollenkaan pidä päälläni. Kaapissa on siis yksi hylly vanhoja, ei käytettyjä vieläkin tarjolla.

Ostan omat vaatteeni, en halua että yksikään toinen niitä minulle ostaa.

Tuo naisille oleminen makutuomarina vaihtelee. Tietysti sanoan aina mielipiteeni.
      Toisaalta kannattaa katsoa seuraava alkaen kohdasta 6:15.

https://www.youtube.com/watch?v=iCWB67nSdOU

AV

• Anonyymi00006

Heh no joo, noilla reissuilla riittää kun nyökyttelet ymmärtävästi :)

• Olen ollut. Minusta on kiva, jos naiseni näyttää seksikkäältä ja ihanalta omaan silmääni. Mutta eihän ne naiset oikeasti halua miehen mielipidettä. Jokainen miehen valinta on vääränlainen. Todellisuudessa tehtävänäni on ollut kantaa ostokset.

• Anonyymi00009

Mulla se nyt on erikoinen heppu, onneksi vain yhdessä suhteessa, muuten lähes lottovoitto ja ihana. Lähdemme jonnekin, hän soittaa minulle, mitä panen päälleni. Edellinen nainen on aina valinnut liikkeessä hänen vaatteensa, pakannut matkatavarat, passannut ja sanonut mitä milloinkin laittaa päälle. Aika tyylikkäitä vaatteita näyttää olevan, En ole vielä ehtinyt asiaan perehtyä ja mietin pitäisikö. Elämässäni ensimmäinen laatuaan.

• Anonyymi00010

Monet kerrat. Tuollainen ostosreissu on ennen kaikkea sosiaalinen tapahtuma.

Kavereita tulee nykyään nähtyä liian harvoin. Kaikki nuutuvat töiden ja perhekiireiden alle.

xLiner

• Anonyymi00011

No stevekö se pitäisi painostaa vaaterekiksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      185
      2680
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      73
      921
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      810
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      809
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      283
      767
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      759
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe