Oisko se jo vanhuus

Anonyymi-ap

Kun katsot torin livekameraa, väkeä torilla on ja siellä joku tapahtuma.
Mietit, että lähtisikö, mutta ei kuitenkaan jaksa.
Nuorempana varmaan olisi lähtenyt, mutta nyt vaan toteat, että mitäpä minä tuonne, ei oikeen jaksa lähtee ja jatkat netissä surffaamista,
Oiksko se jo vanhuuden merkki, ettei enää kiinnosta lähteä, vaikka olisi joku tapahtuma.
Vielä kuitenkin jaksaa lähteä, jos on tapahtuma, jossa makkaratarjoilu, täytekakkukahvit tai munkkikahvit....

17

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko sulla ylipäätään seuraa vai ei kenen kanssa mennä sinne? On paljon helpompaa mennä eri tapahtumiin, jopa selvinpäin, jos on joku kenen kanssa mennä. Kuulostan varmaan luuserilta kun mietin tuoreita tekstejäni 😅. Ei se mulle mikään yllätys oo. Posse vaan ei tunne täällä toisiaan ja tuskin täällä useimmiten kovin syvästi avaudutaan. -💊-.

• Anonyymi00002

Wanhuudesta puheen ollen, mun mielestä aika kulkee nykyään tyyliin 2,5 x nopeudella verrattuna 2000-lukuun jolloin olin lapsi- ja teini-ikäinen. Voi olla aivan luonnollista iän mukana tuomaa perspektiiviä. -💊-.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Wanhuudesta puheen ollen, mun mielestä aika kulkee nykyään tyyliin 2,5 x nopeudella verrattuna 2000-lukuun jolloin olin lapsi- ja teini-ikäinen. Voi olla aivan luonnollista iän mukana tuomaa perspektiiviä. -💊-.

Totta puhelet

• No mä olin torilla. Ikäville jo kerroinkin. Etin punalippuja, että vois heilutella ja koristella vähän taloo. Mutta eipä löytyny kun tota vappukrääsää. No en vuodeks sorvaan jonkun helvetillisen tangon ja värjään lipun.

No oli sielä filatovi puhumassa ja järkee puhukin. Otti puheeks tää itsemurhat ja naisiin kohdistuvan väkivallan. Ja työttömyyden, kun ei noi päättäjät tee sille mitään. Hyvä oli filatovi, paljon parempi kuin kaimansa halotovi.

Oli kyllä hieno päivä, tuli kierreltyä ympäri kaupunkia, aina varikonniemessä asti. Ainakin usko kasvoi että päätös on oikee pysyy täällä.

• Ja unohdin teille kertoo, että sitten kun menin takas asumapaikalle, niin käänsin perunapellot. ja sitten laitan perunat maahan.

• Anonyymi00006

Ei jumankekka, unohda noi punaliput, hyi sentään.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei jumankekka, unohda noi punaliput, hyi sentään.

Ne on historiaa. Ja asiaa filatovi puhu. Hän on enempikin sisiaalidemokraatti. Halotovi taas lähempänä kommunismia ja venäjää. Se ei oikein tajunnu asiaa. Työ on meille se tärkein.

• Ehkä se on mukavuudenhalua, lun eihän tuossa tapahtumassa varsinaisesti mikään yllätä, niin ei ole tarpeeksi kiinnostusta lähteä. Toisinaan heittäytyminen voi olla positiivista, mutta ko. tilanne ei tarjoa tarpeeksi yllättävyyttä, joten villasukat, musiikki ja kirja kotosalla on parempi vaihtoehto.

• Anonyymi00004

Jos se on vanhuutta, niin sitten olen ollut vanha jo teininä. Pitäisi olla ollut melkoisen ihmeellinen toririento, että minkään ikäinen minä olisi siitä innostunu.

• Ei tuo välttämättä ole vanhuuden merkki, vaan omaa mukavuudenhalua välttää kaikkia massatapahtumia ja ruuhkaisia tilanteita.
      En viihdy kaaoksessa, enkä ihmispaljoudessa. Suuret väkijoukot ahdistaa. Pää hajoo! Etsin nopeasti pakotietä.

• Vanhuutta se on, jos kotiin jää.

Vappuaatto on vuoden ainoa karnevaali. Puku on vapaa ja pullo saa olla näkyvissä.
      Meno on kuin etelässä ja seksiäkin saattaa saada.

• No vappupuheen luona pullot kyllä ratsattiin. Ja jos karnevaalia haluaa, niin mee vaikka manchesteriin. Niin siellä kuulemma joka viikonloppu on kuin vappu. Oli kuin teknillisen seuran jäsenten vappu laulu: oi jospa ihmisellä ois vappu ainainen. Faija kato oli niissä mukana ja sitten oltiin aulangolla syömässä.

• Anonyymi00005

Ei ole vanhuutta ja aktiivisuuden puutetta.

• Anonyymi00007

Laiskuus.

• Anonyymi00009

Saamattomuus

• Anonyymi00008

Mielummin sitä laittaa reppuun juotavaa, banaania ja lähtee pyörällä 30-50km lenkille nauttimaan pyöräilyn tarjoamista luonto elämyksistä ja maisemista, kuin torille ihmispaljouteen ihmettelemään.
      Voisi käydä vaikka venesululla merenlahdella, jossa joskus nuoruudessa olin talvella pilkillä.
      Meikäläiselle tulee aivosumua ihmispaljoudessa, ajatus pätkii ja naamaa vääntää.
      Sosiaaliset tilanteet eivät ole meikäläisen juttu, intervertti olen.
      Seurakunnan tapahtumissakaan en ole ollut, kun netistä katsoin live lähetystä, niin siellä juotaja totesi, että tehdään sellaisa 2-4 hengen ryhmiä, joissa tutustutaan toisiimme ja keskustellaan iltaan liittyvästä aiheesta.
      Meikäläiselle sellaiset tilanteet eivät ole todellakaan miellyttäviä.

• Anonyymi00010

En ole koskaan ymmärtänyt kaikenmaailman tapahtumia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      68
      2342
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      245
      2313
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1538
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      35
      1365
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      60
      1348
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1309
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      998
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      989
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe