Kuntalaisena tässä ihmettelee, että sitä ei lasketa, mitä eri asiat vaikuttaa kuntalaisten hyvinvointiin? Eikö se saisi maksaa euroakaan? Kaikkihan menee kuitenkin meidän veromarkoista, eikö pitäisi näitä kuntalaisten toiveitakin huomioida? Esim. Tuo Kilpiaavan livekamera, sitä ei jaksa käsittää, miten sen merkitystä kuntalaisille päättäjät ei tajua! Se ajatus "lähiaikoina" kuntalaisilla on aivan eri käsitys! Sokanaavasta puhumattakaan! Nyt tämä kirpputori, se on ollut kohtaamispaikka kuntalaisille. Myös kierrätyksen puolesta , se on merkityksellinen! Kuntalaiset ovat halunneet laittaa hyviä tuotteita toisten tarpeisiin saatavaksi. "Sydän itkee" laittaa niitä roskiin, nyt kun kevätsiivouksen aikana on kunnollista tavaraa, joka on käynyt tarpeettomaksi. Eikä ole tilaa säilyttää ja naapurikuntiin ei kyllä lähdetä viemään, eikä kaikilla ole kulkuneuvoakaan! Päättäjät puhuvat rahasta tässä, kuka puhuu siitä kuinka paljon on kuntalaisten rahaa mennyt kaiken maailman valituksiin ja riitelyihin? Paljonko on se summa kaikkiaan ja mitä kuntalaiset ovat sillä saaneet?
Mikä maksaa ja miten paljon?
19
1057
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaatteet ja kengät voi laittaa uffin laatikkoon, mikä on molokkien vieressä 🙂
- Anonyymi00002
Minne tämä uhvi ne sieltä vie? Miten minä työtön saan sieltä kengät itselle?
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minne tämä uhvi ne sieltä vie? Miten minä työtön saan sieltä kengät itselle?
Hyppäät sinne molokkiin niitä etsimään laiska työtön
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hyppäät sinne molokkiin niitä etsimään laiska työtön
Ja kunnon työtön hommaa itsensä joka paikassa kameran eteen, ja laittaa kuvissa aina vasemman jalan reilusti eteen.
Näyttää hienolle, paitsi, että aivan naurettavan näköistä, kun kaikki tietää mistä kyse. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja kunnon työtön hommaa itsensä joka paikassa kameran eteen, ja laittaa kuvissa aina vasemman jalan reilusti eteen.
Näyttää hienolle, paitsi, että aivan naurettavan näköistä, kun kaikki tietää mistä kyse.Minä nojaan taaksepäin,jotta keskiajalka erottuu kuvissa mojovasti
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä nojaan taaksepäin,jotta keskiajalka erottuu kuvissa mojovasti
Keskijalkaan voisi ripustaa hatun roikkumaan.
Jos olisi leveä hattu, peittäisi paljon.
Toki jos nuppi on ylhäällä ja keskellä saman näköinen, on lopputulos sama.
Luonne on kuitenkin kuin elimellä, ei se hattu sitä poista, vaikka sillä yrittää sitä peittää.
- Anonyymi00003
Ei niemiläiset mitään tarvi, alle tuhat pöljää asuu kunnassa
- Anonyymi00005
Pitäisikö siivota pihassa,kuka haluaa roinat ottaa? Kuka?On tosiaan kevätsiivon aika,lumet vaihtuivat, romut paljastuu pihalta
- Anonyymi00007
Älkää kerätkö sitä krääsää ja romua muitten harmiksi!Jokkainen perikunta ja perillinen vieköön Kemijärven tai Sodankylän hyötyjäteasemalle romunsa,ei se liene meidän muitten vika mikäli kaikilla ei ole autoa?? Hommatkaa kyyti,rahalla sen saa aivan varmasti
Ja joka toinen perjantai käy kierrätys autot keskustassa
Molokkiin ja uffiin mahtuu tavaraa - Anonyymi00008
Kirjoitat asiaa.
- Anonyymi00009
Kilpiaavan livekamera, kirpputori, hoidettu kyläraitti ovat kunnalle pieniä asioita, mutta kuntalaisille isoja. Rivitalojen pihat kurjassa kunnossa ja moni paikka rempallaan. Miksi asioita ei saada kuntoon? Lupaillaan kaikenlaista mutta asiatjäävät vain puheeksi. Surullista!
- Anonyymi00010
Sitä saa ihmetellä, mihinkä ne verorahat käytetään. Kuntalaisille tärkeät asiat ajetaan alas. Kirppis loppui, rivitalojen pihat surkeassa kunnossa, livekamera ei toimi, Sokanaapa ja moni muu rakenne suljettu huonon kunnon vuoksi. Mihin ne rahat menee?? Ennen meni terveydenhoitoon, mutta enää ei. Saisiko kunnan rahojen käytön julkiseksi että tavallinen asukaskin ymmärtäisi mihin ne rahat kuluvat?
- Anonyymi00014
Menet kunnantaloĺle kysymään, niiden on pakko antaa tiedot.
- Anonyymi00011
Torilla näyttämöllä on roskia ja ympärillä tumppeja,kivetys on kyllä siisti,putsattu
Mutta eikö enää kunnan alueitten siistinä pitäminen kuulu kunnalle?- Anonyymi00016
Kylällä on roskasäkkejä tien vierustoissa
- Anonyymi00018
Mulla keittiön roskis täynnä, kelle kuuluu hakeminen.
- Anonyymi00019
Kunnon kommarin mielestä kunnalle.
- Anonyymi00020
Mitäs keittiöllä teet? Minä käyn ravintoloissa syömässä
- Anonyymi00022
Oli niin siistit pihat,kaikki roinat pois,hyvä hyvä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351933
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261589Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11486Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras841403- 321361
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1281166Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501070- 241059
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66868