Toivottavasti mussukka yrittää huomenna kunnolla. Keksitään jotain mukavaa sinulle siitä hyvästä. ❤️
Onnea huomiselle
17
263
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vai että oikein mussukka..
- Anonyymi00003
Onko se sinulle ongelma?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko se sinulle ongelma?
Ei ole..
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole..
Se on hyvä. Rohkeasti vaan niin menee hyvin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se on hyvä. Rohkeasti vaan niin menee hyvin.
Et sinä minun elämääni ohjaile. Kunhan vain kiusaat. Et toivo minulle hyvää.
- Anonyymi00002
Ei kuulosta hyvältä.
- Anonyymi00006
Tuleeko rosvosektorilta asioita? Aloituksiakin?
- Anonyymi00007
Muista myös tehdä se toinenkin juttu. Se on päivän tähtihetki.
- Anonyymi00016
En halua kenenkään lähestyvän minua koska viihdyn todella hyin yksin! Ja sitä pitää jokaisen kunnioittaa!
- Anonyymi00008
Kiitos! 🥰😄😇muistan
- Anonyymi00009
Kaikki menee hyvin kun luotat itseesi.
- Anonyymi00010
Meni hienosti jäi vielä toi toinen tekemättä, mutta harjotellaan vielä lisää.
- Anonyymi00012
Lapsellekko sä täällä kirjoitat? Kuulostaa siltä.
- Anonyymi00013
Varmana kirjottaa naiselle, on sama asia kun lapselle kirjottaisi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuolla tavalla kun suhtaudut niin varmasti saat sellaista käytöstä osaksesi ja saat jatkossa tänne vaan naisille kirjoittaakin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Typerä kynäniska incel on sama kuin pikkupoika jolla on aikuisenpöksyt .
- Anonyymi00014
Jos tämä minulle, voin kertoa etten halua kenenkään yrittävän tunkea elämääni enää koskaan! Ja näin olen ajatellut jo parinkymmenen vuoden ajan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä822668IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl531920Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri981902Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al321574- 911510
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t251508- 1401237
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4161103Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa254997Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624966