Häneen eivät päde mitkään normaalit ystävyyssäännöt. Hänen kanssaan ei voi sopia mitään. Jos hän lupaa jotain, se ei päde. Ei lue viestejä. Ei vastaa.
Ajatuksia?
Kun ystävään ei voi luottaa
4
254
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Hiljaa hymyilevä nainen vaarallisin.
Käärme s nainen.- Anonyymi00003
Ei ole minulta aloitus.
Projisoit omia haavojasi minuun. Olen harkitseva, analyyttinen ja pohtiva. Siksi usein hiljainen.
En ole täällä palstalla juurikaan enää joten voitte keskenänne kieroilla rauhassa. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei ole minulta aloitus.
Projisoit omia haavojasi minuun. Olen harkitseva, analyyttinen ja pohtiva. Siksi usein hiljainen.
En ole täällä palstalla juurikaan enää joten voitte keskenänne kieroilla rauhassa.Lisään vielä, että varmaan itsekin tiedät, että olen irl todella avoin ja tiedän, että olette häärännet mun selän takana jo pitkään. Tässäkin todiste siitä, että hymy ja hiljaisuus eivät ole indikaattoreita luotettavuudesta eikä sinun ajatusten kerronta ole taannut minkäänlaista luotettavuutta. Ennemminkin suuri tarvi puskea omia ajatuksiaan vaikuttaa minusta siltä, että koitetaan puskea toista uskomaan jotain itselle mielestä asiaa.
- Anonyymi00002
Samaa mieltä ne ihmiset jotka on hiljaisia ovat vaarallisimpia. Koska ne tarkkailee eikä tuo ajatuksiaan toisten tietoon mutta takanapäin kyllä miellellään puhuuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091733Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272898- 67857
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö108661- 32581
- 88557
- 32540
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61539- 42522
- 37520