Häneen eivät päde mitkään normaalit ystävyyssäännöt. Hänen kanssaan ei voi sopia mitään. Jos hän lupaa jotain, se ei päde. Ei lue viestejä. Ei vastaa.
Ajatuksia?
Kun ystävään ei voi luottaa
4
259
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Hiljaa hymyilevä nainen vaarallisin.
Käärme s nainen.- Anonyymi00003
Ei ole minulta aloitus.
Projisoit omia haavojasi minuun. Olen harkitseva, analyyttinen ja pohtiva. Siksi usein hiljainen.
En ole täällä palstalla juurikaan enää joten voitte keskenänne kieroilla rauhassa. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei ole minulta aloitus.
Projisoit omia haavojasi minuun. Olen harkitseva, analyyttinen ja pohtiva. Siksi usein hiljainen.
En ole täällä palstalla juurikaan enää joten voitte keskenänne kieroilla rauhassa.Lisään vielä, että varmaan itsekin tiedät, että olen irl todella avoin ja tiedän, että olette häärännet mun selän takana jo pitkään. Tässäkin todiste siitä, että hymy ja hiljaisuus eivät ole indikaattoreita luotettavuudesta eikä sinun ajatusten kerronta ole taannut minkäänlaista luotettavuutta. Ennemminkin suuri tarvi puskea omia ajatuksiaan vaikuttaa minusta siltä, että koitetaan puskea toista uskomaan jotain itselle mielestä asiaa.
- Anonyymi00002
Samaa mieltä ne ihmiset jotka on hiljaisia ovat vaarallisimpia. Koska ne tarkkailee eikä tuo ajatuksiaan toisten tietoon mutta takanapäin kyllä miellellään puhuuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 42789
- 62758
- 60740
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42733- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67556
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 29485
- 44475
- 32469
- 95462
- 40437
- 58421
- 17410
- 24409
- 43397