Kuinka kauan olette seurustelleet kumppaninne kanssa ennen kuin olette muuttaneet yhteen? Ja minkä ikäisinä? Itse olen 20-vuotias ja olen nyt seurustellut tyttöystäväni kanssa vähän yli 3kk, mutta tuntuu, että olisin jo valmis muuttamaan hänen kanssaan saman katon alle..olenko kiirehtimässä vai..? Mielestäni olisi tavallaan hyvä muuttaa yhteen koska silloinhan sitä sitten näkee kuinka hyvin loppupeleissä synkkaa :)
Yhteenmuuttaminen
11
1569
Vastaukset
- MrQ
3 kuukautta ei oikein ole mikään pohja yhteen muuttamiselle. jotkut muuttavat jo kuukauden jälkeen, mutta enpä ole vielä nähnyt yhdenkään näistä suhteista toimineen muuton jälkeen.
oletko muuttanut jo pois kotoa? Jos haluat vaihtaa maisemaa, etsi itsellesi mielummin kämppis - joku kaveri jonka olet tuntenut jo kauan ja hyvin, ja muuta hänen kanssa yhteen esimerkiksi kahden hengen soluun.
ei kannata turhaa hätiköidä. jos muutatte suhteenne alussa yhteen ja "rakastuneina", se on aivan erilaista kuin mitä teillä tulee olemaan. oppikaa tuntemaa toistenne huonotkin puolet ja hyväksymään ne, ennen kuin mietitte yhteen muuttamista. ja ihan turha kiirehtiä, onhan teillä sitten koko loppuelämänne aikaa asua yhdessä..- dsnk
Niin.. viikon kuluttua ensitapaamisesta tehtiin päätös yhteenmuutosta ja se toteutui noin hivenen yli kuukausi päätöshetkestä.
Suhteelle tuli kestoa noin 4 vuotta. Ihan hyvää aikaa. No ei ollut, mutta aika kultaa muistot.
- nainen28
Me seurustelimme muruni kanssa kuutisen kuukautta kun muutimme virallisesti yhteen. Tosin olin periaatteessa joka yö hänen luonaan muutoinkin, eikä se yhteenmuutto sinänsä tullut enää "yllätyksenä" tai järkytyksenä kummallekaan. Mies pyysi minua muuttamaan luokseen ja tässä sitä ollaan.. *kohta vuosi yhteistä eloa takana!*
- Kirsikka
Olen muuttanut todella nopeasti kahden eri miehen kanssa yhteen. Toisen kanssa parin kuukauden kuluttua ja toisen tunsin kolmisen kuukautta. Molemmat päätyivät pesäeroon muutaman vuoden kuluttua, mutta kadu en pätkääkään. Iälläsi se on jo rahallinen etu jakaa laskuja ja menoja. Miinuksia on paljon jos on itsenäinen tyyppi, mutta jos pystytte keskustelemaan asioista ja ette vietä 24/7 koko ajan...antakaa palaa vaan =) Molemmilla kannattaa olla harrastuksia ja oma elämä kaiken yhteiselon vierellä niin hyvin se menee. Aina sitä erilleen takaisin pääsee jos ei maistukaan. Onnea =D
- aralia
olimme seurustelleet 8.5kk kun muutimme yhteen, nyt ollaan asuttu kohta 3kk yhdessä eikä ainakaan vielä loppua näy ;)
itse en olisi ihan 3kk seurustelun jälkeen muuttanut yhteen, mutta sehän on teidän oma päätöksenne mitä haluatte tehdä. 3kk kun on seurusteltu, niin varmaan ollaan vielä siinä "huumassa" ja yhteen muutto tuntuu varmasti maailman ihanimmalta ajatukselta, mutta ehkä teidän kannattaisi odottaa vielä ainakin pari kuukautta..?
mutta kuten jo sanoin, niin omapahan on päätöksenne. kunhan tyttöystäväsi haluaa myös 100%:sesti muuttaa kanssasi... - Boy...
Niin olen jo asunut kahden kaverini kanssa kolmistaan noin vuoden ajan, että kokemusta "yksin asumisesta" on jo vähän. Kyllä tässä varmaan ainakin se pari kuukautta vierähtää ennen kuin yhteenmuutto olisi mahdollista kaikenlaisten järjestelyidenkin takia. Yhteen muutto on vaan tuntunut aika järkevältä vaihtoehdolta kun muutenkin ollaan yhdessä 24/7, kun tyttöystäväni käytännössä asuu luonani. Kiitoksia vastauksistanne ja näkemyksistänne :)
- Ansku
Heips..Voisi sanoa että olen tasan samassa tilanteessa:) 20v ja kohta 4kk seurustelua takana ja yhteenmuuttoa harkitaan..Meillä sama juttu, kun yhdessä ollaan kuitenkin koko ajan niin jo senkin kannalta olisi "järkevää" asua saman katon alla virallisesti. Ja se kun ei halua olla toisesta erossa..:) Tällä hetkellä asutaan käytännön syiden takia samassa kämpässä-piti olla väliaikanen ratkasu mutta ollaan tajuttu ettei tästä enää halua palata entiseen..Mielestäni yhteenmuutto riippuu täysin parista itsestään, ei voi sanoa tiettyä hetkeä jolloin yleisesti ois hyvä muuttaa yhteen, pareja kun on niin erilaisia..Ainakin omassa tilanteessa (ja luultavasti sun..?) sitä on viettänyt niin tiiviisti aikaa toisen kanssa, että se arki on pakostakin jo tullut tutuksi..Eli tuskinpa mitään yllätyksiä paljastuu toisesta yhteenmuuttaessa, kun tuntee toisen jo niin hyvin, se ois vaan enemmänkin käytännön järjestely..Tiedän että toisenlaisessa suhteessa yhteenmuutto vois ahdistaa ja pelottaa jos ei oikeen ois varma toisesta.Jossain vaiheessahan nää suhteen "etapit" kuitenkin tulee, jos tosissan on- miksei toteuta niitä silloin kun hyvältä tuntuu?:)
- älä
Seuraavana päivänä ravintolaillan jälkeen. 13 vuotta naimisissa ja kolme lasta. Eikä loppua näköpiirissäkään..... (oltiin toisiamme kuitenkin muutaman kuukauden vilkuilleet)
- sitä virhettä
lähtö tulee kuitenkin yhteisestä kodista... näin siinä käy aina
- Onnellinen
Me mieheni kanssa, muutettiin periaatteessa heti yhteen. Molemmilla oli oma asunto. Kirjat muutettiin yhteen jo kolmen kuun jälkeen, vaikka yhdessä asuttiin alusta alkaen. Nyt asuttu yhdessä 14 vuotta ja yksi lapsi.
- ~Ninquëlote
Me muutettiin poikaystävän kanssa yhteen seitsemän kuukauden suerustelun jälkeen. Jos molemmat oltaisiin jääty syksyllä kotikuntaan, niin ei oltaisi vielä muutettu. Pääsin toiselle paikkakunnalle kouluun, ja kultainen vuodeksi töihin. Sitä vatvottiin vähäsen, ja kokonaisuudessaan juttu tapahtui melko äkkiä. Mutta ei olla kumpikaan kaduttu hetkeäkään.
Se, miten siinä käy, on teistä kiinni. Jos uskotte siihen, ja molemmat tahdotte sitä, niin antaa mennä vaan. Itse en olisi välttämättä uskaltanut niin pian, mutta kaikkihan on aina niin yksilökohtaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021717
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 781351
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741111- 691011
- 38982
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975