Muuta kun pessyt vuodevaatteita. On kai sekin jotain. Ei mennyt pelkästään sängyssä maatessa päivä.
Piti olla t-paitasillaan ulkona kun ripustin ne lakanat kuivumaan, vaikka siellä oli vaan 9 astetta lämmintä. Tuntuu niin kuin palaisin sisältä tai mun sisällä olisi aurinko. En tiedä. Tuntuu myös että pää on räjähtämässä aivan älytön paineen tunne päälaella..
Mitään en ole tänäänkään saanut aikaan
28
292
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kasvi 😬
- Anonyymi00002
Kaali
Nauris
Retiisi
Ja
Mauno Koivisto! - Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kaali
Nauris
Retiisi
Ja
Mauno Koivisto!Joku salkopaprika vielä mukaan tuohon.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joku salkopaprika vielä mukaan tuohon.
Laitetaan mieluummin Matti Vanhanen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Laitetaan mieluummin Matti Vanhanen.
Mullan alle?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mullan alle?
Eiköhän se sieltä lähde versomaan.
- Anonyymi00003
Aikaan saamisen tarve.
Onko tämä protestanttisen hapatuksen ja kasvatuksen tuottama tunnetila?
Entä jos on saanut aikaan pari hyvää orgasmia? Lasketaanko se?
Elämästä nauttimisen resepti on jotain sen suuntaista, että tekee mitä haluttaa eikä sitä mitä muut sinulta odottaa.
-keinovaginamies-- Anonyymi00006
Mutta kun ei jaksa tehdä niitä juttuja mitä haluaisi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mutta kun ei jaksa tehdä niitä juttuja mitä haluaisi.
Kevätmasennusta?
-keinovaginamies- - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kevätmasennusta?
-keinovaginamies-Kevät-, kesä-, syksy- ja talvimasennusta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kevät-, kesä-, syksy- ja talvimasennusta.
Näin se on. Kaamosmasennuksesta suoraan kevätmasennukseen.
Jos menee ympärivuotiseksi, niin lääkäriin.
-keinovaginamies- - Anonyymi00020
Orgasmit lasketaan itsehoidon piiriin eli kaikin tavoin hyödyllistä aikaansaamista. Jos ne on saatu toisen henkilön kanssa jaetussa tilanteessa, hyötysuhde on vieläkin parempi.
Eli ne siis lasketaan 😊
Aletheias - Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Orgasmit lasketaan itsehoidon piiriin eli kaikin tavoin hyödyllistä aikaansaamista. Jos ne on saatu toisen henkilön kanssa jaetussa tilanteessa, hyötysuhde on vieläkin parempi.
Eli ne siis lasketaan 😊
Aletheias:))
No olihan täällä joku järkevä.
Masennusoireisiin (ja muihinkin) suosittelen vahvasti paljon orgasmeja.
Jos on esim. kevätflunssa, niin voi tehdä peiton alla taikojaan ;))
-keinovaginamies- - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
:))
No olihan täällä joku järkevä.
Masennusoireisiin (ja muihinkin) suosittelen vahvasti paljon orgasmeja.
Jos on esim. kevätflunssa, niin voi tehdä peiton alla taikojaan ;))
-keinovaginamies-Luotan myös orgasmin parantavaan voimaan 😇 Onhan se ihan tieteellisestikin todistettua, miten hyödyllistä seksuaalinen nautinto on ihmisen mielelle ja keholle 😊
Peiton alla on kieltämättä viihtyisää, tänäänkin viihdyin siellä normaalia pidempään 😉
Aletheias - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Luotan myös orgasmin parantavaan voimaan 😇 Onhan se ihan tieteellisestikin todistettua, miten hyödyllistä seksuaalinen nautinto on ihmisen mielelle ja keholle 😊
Peiton alla on kieltämättä viihtyisää, tänäänkin viihdyin siellä normaalia pidempään 😉
AletheiasMinä en kykene saamaan orgasmia yksin.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minä en kykene saamaan orgasmia yksin.
Harmittaako asia sinua vai onko asia sinulle yhdentekevää?
Kun pystyt kuitenkin orgasmin saamaan, on aivan mahdollista saada sellainen yksinkin, jos niin vain haluat.
Aletheias
- Anonyymi00004
Olet pakana kun et noudata Jumalan vaatimusta lepopäivän pyhittämisestä Jumalan palvelemiseen.
- Anonyymi00009
Niin olenkin. Pan on mun jumala.
- Anonyymi00014
Se lepopäivä voi olla sun lepopäivä.
- Anonyymi00015
Pineal gland activation voisi sopia sinulle. Joskus harrastin sitä hieman. Parhaimmillaan voi vaipua transsiin sellaista musiikkia kuunnellessa. - 🍄.
- Anonyymi00016
Se oli mulla joskus aika aktiivinen. En tiedä mikä sen on nyt tukkinut.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se oli mulla joskus aika aktiivinen. En tiedä mikä sen on nyt tukkinut.
Helpointa kun lataa youtubesta musiikkilaitteelleen ja kuuntelee nappikuulokkeilla samalla kun tekee muuta oheistoimintaa. Perinteiset kuulokkeet eivät pysy päässä yhtä hyvin kuin nappikuulokkeet.
Videossa oli egyptiläinen silmäsymboli mitä kuunnellessani saavutin transsin. Silmäni olivat kiinni sitä kuunnellessani. Mielestäni kuuluu yleissivistykseen tietää ja tunnistaa mikä on ankh. - 🍄.
- Anonyymi00018
En tunne sua, mutta tunnen fiiliksen...
Tuohon hyvä lääke on henkisesti se, että kelaat viikon pari taaksepäin kelloa ja mietit mitä yhteensä olet saanut aikaan ja jos sitten vielä nettoaikaansaaminen miinuksella, voit murehtia. 😄
Buranaa kitusiin ja muistele kun penskana piti viilettää keväällä ulkona pää ja kaikki paljaana heti kun mahdollista. 😄
Oletko nuorentumassa? 🙃- Anonyymi00019
En tiedä. Ehkä mulla on kilpirauhasen liikatoiminta.
- Anonyymi00022
En ole koskaan vienyt pyykkiä ulos, lakanan kun taittaa pituussuunnassa kerran niin hyvin mahtuu lattiatelineeseen, sama pussilakanan kanssa. Tyynyssä (Hoye Jyskistä) pidän kolmea tyynyliinaa päällekkäin, tuo tyynyyn sellaista napakkuutta ja tyyny pysyy puhtaana ja neljäs liina on vaan tyynyn päällä eli tyynyä ei ole tungettu tämän sisälle, tämä liina vaihdetaan aika usein ja tämänkin vuoksi parempi kun se on vain tyynyn päällä. Lattiatelineelle (2 kpl) laitoin just koukut kylppärin kattoon lähelle seinää, loistoidea.
- Anonyymi00023
Pyykki raikastuu ulkona.
Juu tyynyssä kannattaa olla vähintään kaksi liinaa. Kun aina suusta valuu sylkyä yöllä ja joskus tyyny on ihan märkä.
- Anonyymi00028
Minä teen just sen verran, kuin jaksan. Jos väsyttää, niin silloin levätään. Jonain päivänä kun on energiaa, teen sitten vähän enemmän. Olen ollut armoton suorittaja ja toisten johdateltavissa ja hyväksikäytettävissä. Auttanut muita, mutta arvaa tuleeko sitä apua, kun itse sitä tarvitsisi? Laita hyvä kiertämään, mutta ei se ainakaan minulle ole palautunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952757Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83042693Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy472361Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591424Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171132Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481106- 57822
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j12803- 19719
- 55712