Ruokaropotit saapuneet Laihialle,entäs nyt koivulantielle ?

Anonyymi-ap

Vanhukset ei saa samaa palvelua Koivulantielle,kun tien toisesta päästä on toinen kaista karonnut ja toisessa päässä on parolla tehty upottava kuravelliansa.

120

2030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Laihian keskusta-aluella on n. 6000 ihmistä

• Anonyymi00003

Onko Lapuvalla ruokarobotteja jo?

• Anonyymi00004

Tulossa on,palvelut paranee vanhuksille kun kotona asuminen lisääntyy, vuodeosaston loppumisen myötä.

• Anonyymi00005

Jonkun uutisen mukaan jo vuonna 2025 kesällä on Lapualle s-markettiin lanseerattu ruokaropotit. Onko sitten niin ettei kukaan vielä oo hoksannu niitä käyttää, kun ei oo ainakaan pistänyt silmään. Laihialla nuota tosiaan ainakin heti väki alkoi käyttää, en tiedä miksei Lapualla ole näin käynyt.

• Anonyymi00006

Toimintasäde on 3km se riittäisi koivulantiellä justiinsa honkimetsän tien haaraan,ja kuhan akut kehittyvät niin piremällekin,olisi hyvä palvelu vanhuksille ja liikuntarajoitteisille.

• Anonyymi00008

Ei se ole akusta kiinni. Ne on hitaita ja jos käy kaukana, siinä menee puoli päivää.

• Anonyymi00007

Miksei ihmiset käytä niitä, jos ja kun niitä kerran on. Haloo haloo valoja nyt päälle, taikka tuokin homma loppuu kokonaan. Ei ihme ettei mitään kehitystä tapahdu kun ihmiset ei omaksu uusia asioita. Kauhia muutosvastarinta aina kaikkeen. Ottakaa mallia laihialaisista.

• Anonyymi00009

Joo älkää jättäkö käyttämättä

• Anonyymi00010

Katotaanpa vaan niin lapualaiset ilkivallan tekijät rikkoo nuo ropotit ja kaataa ojiin. Sellaista voi tapahtua ainoastaan Lapualla, eikä yllättäisi yhtään.

• Anonyymi00011

Jos Koivulantielle menee, niin möyrästävät niillekin niin että ne kääntyy takaisin häntä koipien välissä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jos Koivulantielle menee, niin möyrästävät niillekin niin että ne kääntyy takaisin häntä koipien välissä.

Tuo on yksi onkelma,toinen on tien itäpää siellä on jokin lohkaissut puolet tiestä
        ( toisen kaistan ) kokonaan pois pitkältä matkalta,niin ettei siellä mahru enää vastaantulijan ohi,tekijä pitäisi laittaa vastuuseen ja korjaamaan tai korvaamaan vahingon tekonsa.

• Anonyymi00014

Kyse on vieläkin vahinkon teosta joka koskee kaikkia koivulantien asujia,jotka nyt jäävät ilman palveluja järjettömän vahinkon teon vuoksi,nyt ei eres hälytys ajoneuvot mahru siitä ajamaan läpi kun tie on veretty lähes poikki vain pieni juntu on enää jäljellä,tälläinen tahallinen vaarantuottaminen ilman lupaa on laitonta ja täytyy korvata.

• Anonyymi00019

Puhu vain omasta puolesta äläkä sekoita muita tähän.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Puhu vain omasta puolesta äläkä sekoita muita tähän.

On täälä muitakin jotka on sitä mieltä että tie pitää saada kuntoon ja on tiedossa kuka tätä asiaa jarruttaa se vaan että tätä asiaa ei saada sivistyneesti enää sovittua se sapettaa!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

On täälä muitakin jotka on sitä mieltä että tie pitää saada kuntoon ja on tiedossa kuka tätä asiaa jarruttaa se vaan että tätä asiaa ei saada sivistyneesti enää sovittua se sapettaa!

Ota yhteys tienhoitajaan, on laitonta yllyttää muita osallisia rikkomaan lakia.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Siis mitä yllyttää ?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

🤐näin

• Anonyymi00017

Koivulantie on Lapuan Harlem, ambulanssikaan ei mene sinne ilman poliisia.

• Anonyymi00018
    • Anonyymi00024

Pikkurobotit kuskaa ruoat halvalla,

• Anonyymi00049

Pari juroa maksaa kuljetus

• Anonyymi00053
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Pari juroa maksaa kuljetus

Muuten miksi ihmeessä näihinkin keskusteluihin pitää sotkea jotain henk koht kaunaa joka ei liity otsikoituun asiaan LAINKAAN?

• Anonyymi00070

kätsy peli on ja halpa 4€ melkeen rivarin pihaa,50 metrin päähä pyörätielle jää odottelee minuu

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

kätsy peli on ja halpa 4€ melkeen rivarin pihaa,50 metrin päähä pyörätielle jää odottelee minuu

Minulla vei kahdella eurolla jääkaappiin

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Minulla vei kahdella eurolla jääkaappiin

valehtelet

• Anonyymi00025

Kun kerran 2 ääliö porukkaa kilvan sapotoivat tietä muitten kiusaksi,niin olisiko aika panna nämä jästipää iriootit ruotuun, ja korvaamaan tai korjaamaan jälkensä,eikä enää anneta pitää panttivankina kaikkia muita koivulantiellä asuvia,tekijät on kyllä tierossa molemmista tien päistä.

• Anonyymi00026

Ei minulla ainakaan ole aavistustakaan ketä pitäisi syyttää, jos ei tule oikeaa nimeä.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ole aavistustakaan ketä pitäisi syyttää, jos ei tule oikeaa nimeä.

Kai peräkylässäkin peili on keksitty ?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kai peräkylässäkin peili on keksitty ?

Nimi tai sitä ei ole..

• Anonyymi00029

Eli mielestäsi Koivulantien asukkaiden pitäisi liittoutua kanssasi tiettyjä osakkaita vastaan henkilökohtaisten ristiriitojesi vuoksi?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Nimi tai sitä ei ole..

Jännittääkö, mitä tulikaan tehtyä,sulla onkin nyt sakkaa kasaantunut,kohta saattaa tulla kutsu kuultavaksi.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Jännittääkö, mitä tulikaan tehtyä,sulla onkin nyt sakkaa kasaantunut,kohta saattaa tulla kutsu kuultavaksi.

Toivon sitä hartaasti. Olen jo sopinut asianajajan kanssa asiasta. Siellä käydään läpi kaikki viestisi yksityiskohtaisesti, eikä ajatus siitä varmasti miellytä sinuakaan, varsinkaan, kun itsekin tiedät, mitä olet tunnekuohussa kirjoittanut.

• Anonyymi00032

Onhan susta tutkintapyyntö tehty,orottele rauhassa kyllä soitto tulee,samalla käyrään katsastamassa mitä se epämääräinen sakki siellä simpsiön tien perällä puuhastelee,esim,onko siellä rahanpesua harmaata korjaamo toimintaa harrastettu jo useita vuosia,lisäksi auto ynnä muita kulkuneuvoja ja varaosien pimeää liikemäistä kauppaa,niissä rankaistus on 4kk-6vuotta riihimäelle saippua kumarruksia tekemään,ai niin olin unohtaa korjaa se tie ennen kuin lähret istumaan.

• Anonyymi00033

Olet näemmä huumorimiehiä.

• Anonyymi00036

Mikäs ihme on kun olet ominut jutun,siis myöntänyt että kaikki on totta,minä heitin vain täkyn ja orotin kuka siihen tarttuu,nythän voitkin kertoa nimesi muillekin.

• Anonyymi00038

Tutkintapyyntö tehty.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Mikäs ihme on kun olet ominut jutun,siis myöntänyt että kaikki on totta,minä heitin vain täkyn ja orotin kuka siihen tarttuu,nythän voitkin kertoa nimesi muillekin.

Vihjailusi ovat valitettavasti usein aivan liian tarkkoja. Mainitset esimerkiksi asuinalueen, tien nimen, toimialan ja muita helposti tunnistettavia yksityiskohtia. Ei siihen tarvita mitään väittämääsi rikollisuutta, että ihmiset osaavat yhdistää henkilön näihin tietoihin. Kannattaisi esimerkiksi ensin miettiä, montako autoalan yrittäjää Isoluomantiellä oikeasti on, ennen kuin alat vihjailemaan.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Vihjailusi ovat valitettavasti usein aivan liian tarkkoja. Mainitset esimerkiksi asuinalueen, tien nimen, toimialan ja muita helposti tunnistettavia yksityiskohtia. Ei siihen tarvita mitään väittämääsi rikollisuutta, että ihmiset osaavat yhdistää henkilön näihin tietoihin. Kannattaisi esimerkiksi ensin miettiä, montako autoalan yrittäjää Isoluomantiellä oikeasti on, ennen kuin alat vihjailemaan.

Minä kuulin että siellä on toiminta loppunut ajat sitten,kuka siellä nyt sitten autoja nikkaroi,jos tierät niin kerroppa nimi ja mieluusti puh, numerokin niin otan yhteyttä ja varaan ajan,eikös siellä ole vuokralla jonkinmoinen auto ja mopo liikekin taisi se myyrä renkaitakin ynm,

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Minä kuulin että siellä on toiminta loppunut ajat sitten,kuka siellä nyt sitten autoja nikkaroi,jos tierät niin kerroppa nimi ja mieluusti puh, numerokin niin otan yhteyttä ja varaan ajan,eikös siellä ole vuokralla jonkinmoinen auto ja mopo liikekin taisi se myyrä renkaitakin ynm,

Tämä on nyt täysin sinun ja mainitsemiesi yrittäjien välinen asia, heidät löytää hakukoneella varsin helposti. Jatkossa täytyy ehkä kysellä enemmänkin automaalausyrityksestä, koska jokin siinä näyttää saavan sinut lähettämään paniikissa poistopyyntöjä ylläpidolle. Palstakin rauhoittui kummasti, joten siitä voi päätellä, että vietät täällä melko paljon aikaa. Löysin ehkä myös FB profiilisi, ei taida enää olla montaa metriä ajettavana? Helpotusta näkyvissä ainakin uhreillesi.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Tämä on nyt täysin sinun ja mainitsemiesi yrittäjien välinen asia, heidät löytää hakukoneella varsin helposti. Jatkossa täytyy ehkä kysellä enemmänkin automaalausyrityksestä, koska jokin siinä näyttää saavan sinut lähettämään paniikissa poistopyyntöjä ylläpidolle. Palstakin rauhoittui kummasti, joten siitä voi päätellä, että vietät täällä melko paljon aikaa. Löysin ehkä myös FB profiilisi, ei taida enää olla montaa metriä ajettavana? Helpotusta näkyvissä ainakin uhreillesi.

Laita linkki jos kerran väität tietäväsi kenelle edes puhut!

• Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

ei mulla ole yritystä,minkään laista,toisin vain autoni korjaamolle,kuhan annat puh, numeron ja asentajan nimen,niin varaan ajan

• Anonyymi00034

Koitappa muistella mistä kaikki alkoi,

• Anonyymi00039

Tähän kun vastaa rehellisesti, vastaus poistetaan

• Anonyymi00040

On täällä raurat kahleiren,on punaraita puku ylläni ,ja katson taivaalle sen tähtivöitä kun musta sonni puotani paukuttaa,en elämäiltäni muuta koskaan saa kun riihimäenportti viimein auki helähtää................

• Anonyymi00041

Ihan ystävällinen neuvo, soita tuonne terveyskeskukseen ja kerro näistä ajatuksistasi sille joka vastaa ja sano että sinulla on nåiden takia hirveän paha olla.
        Sitä kautta järjestyy keskustelu apua ja saat ehkä jotain oloa helpottavaa lääkettä.

• Anonyymi00047

Olisiko aika muistella mistä kaikki alkoi,täällä oli muutakin porukkaa paikalla kun ketjupolkija tuli juovuksissa kertoilemaan tuttavasi kanssa yhressä tehryistä pero leikeistä lasten hietalaatikolla,huom, kun juttu levisi ilman minun juoruilua niin uhkasitte tappaa ketjupolkijan,kun tämä aikoi tehrä poliisille ilmoituksen niin pyytelitte ettei tekisi koska menettäisitte kaikki aseenne,sen jälkeen kohristitte kaunanne minuun kun ette tohtineet enää syyttää ketjupolkijaa,viimeinen temppu oli kun estitte minun pääsyn koivulantielle ajamamalla ison koneen esteeksi ja löitte ratin päälle maata ruveten ilveilemään,ja muutakin samanlaista on tehty esim, vihan lietsomista minua kohtaan pitkin kylää,korostan vieläkin EN OLE JUORUNNUT MISTÄÄN KENENKÄÄN PEROFIILI LEIKEISTÄ KELLEKÄÄN,se on lähtöisin ketjupolkijan kertomuksesta,enkä eres ennen ketjupolkijan kertomusta ollut ikään kuullutkaan tuollaisesta tapauksesta niin miten olisin voinut siitä juorutakaan.

• Anonyymi00048

Sulla riittää noita satuja, jotka kumpuaa sun sairaasta mielestä. Vihaat kaikkia ja kaikkea ja päiväsi kuluvat lapua-palstan täyttämisellä henkilöihin menevillä solvauksillasi.
        Työmaallekin tunget raivoamaan, kun et voi hetkeä odottaa että homma saadaan alta pois, vaikka et ollut menossa minnekään, vaan näit tilaisuuden häiriköintiin. Hankkiudu hoitoon samalla innolla millä levität täällä perättömiä herjoja!

• Anonyymi00050

Mistä ihmeestä keksit noita satuja,en usko että menevät läpi,minä kerron vain tosia jotka voi jokainen toreta itse,ja kertomukset pervoilusta olen kuullut mukana olleelta,muistuuko mieleen ketjupolkijan humalainen kertomus hietalaatikolta,käskyttämällä kaverinsa kanssa riisuttivat leikkivän lapsen housut, väliin kurkimme nurkantakaa vieläkö vahti istuu kiikussa kun teimme temppujamme,tämä sinun hyvin tuntema kaveri oli sanonut että seisoo niin että kipiää ottaa,menkää kysymään ketjupolkijalta jos ette usko,sitten tuli nämä tappouhkaukset,ja kerropa vielä onko uurella ruuvaajalla y-tunnusta joka siellä on jokusen vuoren jo toiminut, entäs sillä rokarilla joka ei ole elinaikanaan ansainnut centtiäkään verokirjalla, silti on pyörittänyt harmaata rahanpesua siellä jo 30v, ja saanut koko elantonsa kelasta,ja kukahan on mahtanut pölliä koivulanperältä toisen kaistan tiestä,aikä röyhkeä teko

• Anonyymi00051

Ainakin tämän uudemman yrityksen tiedot löytyvät helposti Finderista, ja yritys on ollut toiminnassa jo jonkin aikaa. Y-tunnus löytyy sekä tiedot useista rekistereistä, ja lisäksi yrityksellä on viralliset verkkosivutkin näkyvillä. Sen perusteella toiminta näyttää ainakin julkisten tietojen osalta olevan ihan avoimesti esillä. En kuitenkaan ala linkkaamaan mitään tietoja tähän keskusteluun, koska täällä esitetään aika vakavia syytöksiä, enkä halua itse osallistua niiden levittämiseen millään tavalla. Jos haluat, voit toki itse linkata yritysten julkisia tietoja tänne, koska julkisiahan ne ovat. Mielenkiinnosta kysyisin, kumman yrittäjän kanssa sinulla on ollut ongelmia, ja liittyikö asia korjaukseen vai tuotteiden ostamiseen?

• Anonyymi00065
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Ainakin tämän uudemman yrityksen tiedot löytyvät helposti Finderista, ja yritys on ollut toiminnassa jo jonkin aikaa. Y-tunnus löytyy sekä tiedot useista rekistereistä, ja lisäksi yrityksellä on viralliset verkkosivutkin näkyvillä. Sen perusteella toiminta näyttää ainakin julkisten tietojen osalta olevan ihan avoimesti esillä. En kuitenkaan ala linkkaamaan mitään tietoja tähän keskusteluun, koska täällä esitetään aika vakavia syytöksiä, enkä halua itse osallistua niiden levittämiseen millään tavalla. Jos haluat, voit toki itse linkata yritysten julkisia tietoja tänne, koska julkisiahan ne ovat. Mielenkiinnosta kysyisin, kumman yrittäjän kanssa sinulla on ollut ongelmia, ja liittyikö asia korjaukseen vai tuotteiden ostamiseen?

Ei löytynyt ainakaan Lapuan yritys luettelosta,eikä mistään muualtakaan.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Taisit lasketella luikuria :)

• Anonyymi00067
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Ei löytynyt ainakaan Lapuan yritys luettelosta,eikä mistään muualtakaan.

Tämä kysymyksesi ei ole kovin looginen, kun ottaa huomioon kaiken sen, mitä olet aiemmin tänne kirjoittanut. Huvittavinta tässä on ehkä se, ettet taida itse edes huomata, kuinka oudolta kysymyksesi kuulostaa tässä vaiheessa. Ystävällisesti voin kuitenkin näyttää esimerkiksi, miten palveluja tarjoavia yrityksiä voi hakea lähialueelta vaikkapa tien nimellä.
        https://lapua.yrityshaku.fi/palveluhaku/hae?text=Isoluomantie&area_id=287
        Ja jos tarvitsee esimerkiksi automaalauspalveluja, niitä voi hakea näin.
        https://lapua.abc.fi/palveluhaku/hae?sector_id=29&text=Koivulantie&area_id=291

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Tämä kysymyksesi ei ole kovin looginen, kun ottaa huomioon kaiken sen, mitä olet aiemmin tänne kirjoittanut. Huvittavinta tässä on ehkä se, ettet taida itse edes huomata, kuinka oudolta kysymyksesi kuulostaa tässä vaiheessa. Ystävällisesti voin kuitenkin näyttää esimerkiksi, miten palveluja tarjoavia yrityksiä voi hakea lähialueelta vaikkapa tien nimellä.
        https://lapua.yrityshaku.fi/palveluhaku/hae?text=Isoluomantie&area_id=287
        Ja jos tarvitsee esimerkiksi automaalauspalveluja, niitä voi hakea näin.
        https://lapua.abc.fi/palveluhaku/hae?sector_id=29&text=Koivulantie&area_id=291

Toteamus tahi väite ei kysmys pöhölöö

• Anonyymi00052

Eiköhän sun uskottavuus ole lopullisesti mennyt,kun verotutkijat ovat tehneet vierailunsa,aivan turhaan sotkitte minut sotkuihinne,veritte mukaan vielä sukunne ja kaverinne,olisitte vain pitäneet juttunne ketjupolkijan ja teirän välisenä riitana, ettekä levittäneet tyhmyyksissänne sitä pitkin kylää,ja vielä yllyttäneet muitakin mukaan,koska minulla ei ollut kuin kuuntelijan osa tässä sopassa.

• Anonyymi00054

Sinun olisi syytä pysähtyä ja katsoa mitä olet saanut aikaan, koska vaikka sinä et sitä näe, kaikki muut näkevät sen selvästi. Tarinasi on paisunut hallitsemattomaksi sotkuksi, ja sinä olet ainoa joka ei ymmärrä mitä tekee. Sinä olet vetänyt syyttömiä ihmisiä tulilinjalle, ja sen tiedät itsekin. Et vain uskalla myöntää sitä ääneen. Ja kaikkein paljastavinta on se, ettet uskalla edes kuvitella mitä Koivulantien asukkaat sanoisivat, jos kysyisit heiltä suoraan, miltä tuntuu kun heidän kotikadustaan on tullut sinun vihjailujesi kaatopaikka. He eivät ole pyytäneet tulla sinun tarinasi sivuhenkilöiksi, eivätkä ole antaneet lupaa siihen että heidän kotinsa liitetään rikollisiin ja pedofiileihin vain siksi että sinä tarvitset jonkun jota syyttää. Mutta sinä jatkat, koska et enää hallitse sitä mitä olet aloittanut. Ja nyt kun ihmiset näkevät sumuverhosi läpi, sinä hermostut. Sinun olisi korkea aika tarkentaa tarinoidesi henkilöitä, sillä ihmiset saattavat epäillä syyttömiä, ja sinä olet vastuussa siitä, mitä kirjoitat. Kukaan muu ei kanna sitä puolestasi. Ongelma on vain se, että sinä et kanna sanojasi, koska sinulla ei ole siihen voimaa. Sinä murrut jo ennen kuin kukaan ehtii koskea sinuun.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Sinun olisi syytä pysähtyä ja katsoa mitä olet saanut aikaan, koska vaikka sinä et sitä näe, kaikki muut näkevät sen selvästi. Tarinasi on paisunut hallitsemattomaksi sotkuksi, ja sinä olet ainoa joka ei ymmärrä mitä tekee. Sinä olet vetänyt syyttömiä ihmisiä tulilinjalle, ja sen tiedät itsekin. Et vain uskalla myöntää sitä ääneen. Ja kaikkein paljastavinta on se, ettet uskalla edes kuvitella mitä Koivulantien asukkaat sanoisivat, jos kysyisit heiltä suoraan, miltä tuntuu kun heidän kotikadustaan on tullut sinun vihjailujesi kaatopaikka. He eivät ole pyytäneet tulla sinun tarinasi sivuhenkilöiksi, eivätkä ole antaneet lupaa siihen että heidän kotinsa liitetään rikollisiin ja pedofiileihin vain siksi että sinä tarvitset jonkun jota syyttää. Mutta sinä jatkat, koska et enää hallitse sitä mitä olet aloittanut. Ja nyt kun ihmiset näkevät sumuverhosi läpi, sinä hermostut. Sinun olisi korkea aika tarkentaa tarinoidesi henkilöitä, sillä ihmiset saattavat epäillä syyttömiä, ja sinä olet vastuussa siitä, mitä kirjoitat. Kukaan muu ei kanna sitä puolestasi. Ongelma on vain se, että sinä et kanna sanojasi, koska sinulla ei ole siihen voimaa. Sinä murrut jo ennen kuin kukaan ehtii koskea sinuun.

Koivulantiestä on puhuttu vain paron ja karonneen tien toisen kaistan yhteyressä,kaikki muu on omia päätelmiäsi missä on tapahtunut ja ketkä ovat osallisia.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Koivulantiestä on puhuttu vain paron ja karonneen tien toisen kaistan yhteyressä,kaikki muu on omia päätelmiäsi missä on tapahtunut ja ketkä ovat osallisia.

Palstalta löytyy älytön määrä tiehen liittyviä aloituksia, ja lukijat kyllä muistavat mitä olet kirjoittanut, vaikka sinä et tunnu muistavan, koska olet jankannut näitä samoja asioita vuosikausia. Olet kirjoittanut paljon muutakin tien asukkaista, auraajaa olet haukkunut surutta 'texas', ja häneen liittyvää tukkirekalla ajanutta henkilöä samalla tavalla, musiikkia soittanutta sukua olet kutsunut kirkonpolttajasuvuksi, tiellä asuvia lapsia olet syyttänyt postivarkaiksi, ja paljon puhutun padon suvun olet haukkunut täysin estoitta ja paljon muuta. Lista on pitkä, ja jokainen täällä tietää sen. Normaalille ihmiselle riittää, että kertoo mielipiteensä kerran ja kykenee käsittelemään eriävät näkemykset. Se on sinun suurin ongelmasi, et kestä vastaväitteitä, vaan alat paisutella tarinoita ja syytellä ihmisiä ympäriltäsi. Ei ole ensimmäinen kerta, kun tiehen liittyvässä keskustelussa vedät esiin pedofiilia- ja muita sairaita vihjailuja. Se on sinun tavaramerkkisi ja kertoo vain siitä, mitä päässäsi oikeasti liikkuu. Yrität luikerrella vastuusta viimeiseen saakka, vaikka kaikki nämä tekstit tulevat sinun näppäimistöltäsi. Me muut olemme vain sivusta seuraajia. Tulevaisuudessa saatat joutua kiertämään Koivulantiellä ovelta ovelle ja pyytämään anteeksi tien asukkailta näitä kirjoituksiasi. Olet itse sanonut muissa keskusteluissa, että tiellä on tienhoitaja, ja olet moittinut häntäkin, muistatko 'Paju on pistokas'. Silti hän on ainoa, joka voi sinua auttaa tiehen liittyvissä asioissa. Yksityistiellä osakkaat eivät lain mukaan saa omin päin tehdä mitään suurempaa, koska tien kunto voi mennä huonommaksi ja siitä voi seurata isoja kustannuksia. Tätä et tunnu ymmärtävän, vaikka sinulle on kerrottu se monta kertaa. Kirjoituksesi ovat tallessa minulla, myös poistetut. Sinua odottaa yllätys jonain päivänä, eikä se liity virkavaltaan mitenkään, joten siltä osin voit olla rauhassa. Tästä minulle maksetaan, ja sinä olet itse tehnyt työn helpoksi, koska et koskaan opi etkä koskaan lopeta.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Palstalta löytyy älytön määrä tiehen liittyviä aloituksia, ja lukijat kyllä muistavat mitä olet kirjoittanut, vaikka sinä et tunnu muistavan, koska olet jankannut näitä samoja asioita vuosikausia. Olet kirjoittanut paljon muutakin tien asukkaista, auraajaa olet haukkunut surutta 'texas', ja häneen liittyvää tukkirekalla ajanutta henkilöä samalla tavalla, musiikkia soittanutta sukua olet kutsunut kirkonpolttajasuvuksi, tiellä asuvia lapsia olet syyttänyt postivarkaiksi, ja paljon puhutun padon suvun olet haukkunut täysin estoitta ja paljon muuta. Lista on pitkä, ja jokainen täällä tietää sen. Normaalille ihmiselle riittää, että kertoo mielipiteensä kerran ja kykenee käsittelemään eriävät näkemykset. Se on sinun suurin ongelmasi, et kestä vastaväitteitä, vaan alat paisutella tarinoita ja syytellä ihmisiä ympäriltäsi. Ei ole ensimmäinen kerta, kun tiehen liittyvässä keskustelussa vedät esiin pedofiilia- ja muita sairaita vihjailuja. Se on sinun tavaramerkkisi ja kertoo vain siitä, mitä päässäsi oikeasti liikkuu. Yrität luikerrella vastuusta viimeiseen saakka, vaikka kaikki nämä tekstit tulevat sinun näppäimistöltäsi. Me muut olemme vain sivusta seuraajia. Tulevaisuudessa saatat joutua kiertämään Koivulantiellä ovelta ovelle ja pyytämään anteeksi tien asukkailta näitä kirjoituksiasi. Olet itse sanonut muissa keskusteluissa, että tiellä on tienhoitaja, ja olet moittinut häntäkin, muistatko 'Paju on pistokas'. Silti hän on ainoa, joka voi sinua auttaa tiehen liittyvissä asioissa. Yksityistiellä osakkaat eivät lain mukaan saa omin päin tehdä mitään suurempaa, koska tien kunto voi mennä huonommaksi ja siitä voi seurata isoja kustannuksia. Tätä et tunnu ymmärtävän, vaikka sinulle on kerrottu se monta kertaa. Kirjoituksesi ovat tallessa minulla, myös poistetut. Sinua odottaa yllätys jonain päivänä, eikä se liity virkavaltaan mitenkään, joten siltä osin voit olla rauhassa. Tästä minulle maksetaan, ja sinä olet itse tehnyt työn helpoksi, koska et koskaan opi etkä koskaan lopeta.

Mitäs kauheaa siinä on köy pyytämös ovelta anteeksi ja siinä se ,voi että on innokas nyt tuo heitteillä henkilö!

• Anonyymi00060
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Te alotitte,erenpänä olen kertonut mistä kaikki alkoi, ja kuka sitä levitti pitkin kylää kun etsit liittolaisia,itse olet kirjoittanut isonman osan näistä jutuista jotka luettelit,orota rauhassa saatte kyllä kakkunne kuhan verottaja poikkeaa, harmi vaan että saitte erehrytettyä monta sivullistakin mukaan jutuillanne, jotka joutuvat nyt turhaan kärsimään omaisuuren ja vapaurenkin menetyksiä.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Jos sanojasi lainaten osakas ei ominpäin saa tehrä mitään isompaa tielle,niin mihin ihmeeseen katosi koivulanperältä toinen kaista tiestä ???

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Jos sanojasi lainaten osakas ei ominpäin saa tehrä mitään isompaa tielle,niin mihin ihmeeseen katosi koivulanperältä toinen kaista tiestä ???

Onko siinä maalattu keskiviiva näiden kahden kaistan väliin? Kylätiehän se on, ei siinä ole kahta kaistaa.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Te alotitte,erenpänä olen kertonut mistä kaikki alkoi, ja kuka sitä levitti pitkin kylää kun etsit liittolaisia,itse olet kirjoittanut isonman osan näistä jutuista jotka luettelit,orota rauhassa saatte kyllä kakkunne kuhan verottaja poikkeaa, harmi vaan että saitte erehrytettyä monta sivullistakin mukaan jutuillanne, jotka joutuvat nyt turhaan kärsimään omaisuuren ja vapaurenkin menetyksiä.

Vastauksesi oli juuri sitä, mitä profiloinnin perusteella oli odotettavissa. Sama kaava, sama rytmi, sama tarve selittää kaikki muiden syyksi. Mutta vaikka kuinka kiertelisit, vastuu on silti yksin sinulla, eikä sitä pyyhitä pois sillä, että väität jonkun muun aloittaneen. Kai ymmärrät, että sinä itse pakotat ihmisiä liittoutumaan sinua vastaan omilla teoillasi. Jos ulosantisi on tätä, mitä se täällä on, niin ymmärrän hyvin, ettei kukaan halua olla missään tekemisissä kanssasi. Useimmille olet ilmaa, ja ainoa tapa jolla saat huomiota, on tämä loputon tapa kirjoittaa muista ihmisistä pahaa, kuin he olisivat hahmoja sinun omassa tarinassasi. Sinä itse aloitit tämän, ja sinä itse myös jatkat sitä. Aihe vain vaihtuu kausittain, välillä kuolemantoivotuksia Lapuan Sähkön myyjille, välillä valtuuston h**********, ja kaikki muut pakkomielteet, jotka kiertävät täällä kuin vuodenaikojen mukaan. Sinä olet koukussa tähän palstaan, ja se näkyy. Me muut olemme vain sivustakatsojia, jotka näkevät saman kuvion toistuvan yhä uudelleen. Ja rehellisesti, se on meille jopa helpotus. Täällä sinut voi ohittaa, täällä sinut voi jättää omaan tarinaasi, täällä sinun purkauksesi useimmiten eivät vahingoita ketään muuta kuin sinua itseäsi. On myös turhaa väittää, että joku muu olisi tämän aloittanut. Sinä kirjoitit ensimmäisen luvun, ja sinä kirjoitat viimeisenkin.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Soita tienhoitajalle ja hän varmasti osaa vastata puuttuuko sieltä kaista vai ei. Jos kaistan on joku vienyt, silloin kannattaa tiedustella uupuvaa kaistaa viranomaisilta. Mutta oikeat todisteet on hyvä olla olemassa, koska yksittäisen ihmisen mielipide harvemmin käy todisteena.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Mitäs kauheaa siinä on köy pyytämös ovelta anteeksi ja siinä se ,voi että on innokas nyt tuo heitteillä henkilö!

Siis kissi heitteillä-henkilö?

• Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Siis kissi heitteillä-henkilö?

kissienvihaaja vihaa myös ruokarobotteja? Ihmettelinkin onko jollakin reikä päässä

• Anonyymi00107
        Anonyymi00099 kirjoitti:

kissienvihaaja vihaa myös ruokarobotteja? Ihmettelinkin onko jollakin reikä päässä

Ampuuko niitäkin, jos tielle sattuu? Pitää varmaan lähteä kauemmas kytikselle, kun ei sen kujalle niitä ilmesty. Se varmaan niissä jurppiikin?

• Anonyymi00055

Harmaa talous-Musta tuleivaisuus-Valtioneuvoston kampanja kysyy kenen tulevaisuutta rahoitat,toivotaan että tämä ymmärretään kaupungin valtuustossakin.

• Anonyymi00056

Kuinka monta kertaa täytyy varoittaa täällä on eräs utelias heitteillä henkilö joka utelee puhuttaa ja sen jälkeen on vetämässä oikeuteen.henkilö joka nauttii ihmisen puhuessa kaikkea huuhaata ja sen jälkeen yrittää viedä kaiken sen yhden henkilön syyksi syy on syvällä lapsuudessa hänellä.

• Anonyymi00069

Sen oma huuhaa on myös viihdyttävää lukea.
        Palstan Lapuaa koskevat kirjoitukset ovat järjestään kuin mielisairaan päästä.

• Anonyymi00073

EI OLE SAAPUNEET, VALHEELLINEN KIRJOITUS EI SIIS KOSKE LAPUAA!

• Anonyymi00074

Tie mitattu laserilla,paronpuoleinen pää oli puolet leveänpi kuin kuin itäpää,toinen kaista puuttuu.

• Anonyymi00075

Laitakko vielä mittaustulokset ja mittauspaikat

• Anonyymi00076

ookko kysyny tiänhoitajalta lupaa julkisten lausuntujen antoon?

• Anonyymi00077
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Laitakko vielä mittaustulokset ja mittauspaikat

Paree kun käyt ite mittaamas,et uskoisi kumminkaan muitten mittauksia.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Paree kun käyt ite mittaamas,et uskoisi kumminkaan muitten mittauksia.

Anna etäisyys tien molemmista päistä mittauskohdille

• Anonyymi00095
        Anonyymi00076 kirjoitti:

ookko kysyny tiänhoitajalta lupaa julkisten lausuntujen antoon?

Rikoksesta pitää ja on velvollisuuskin ilmoittaa,kyseessä on törkeä rosvous ja vaaran aiheuttaminen,häly autotkaan ei pysty kulkemaan samaan aikaan molempiin suuntiin eikä paloautot taira mahtua ollenkaan.

• Anonyymi00079

Helppo löytää itäpäästä puuttuu kaista,olisiko nuorison tekosia,vai hannes myrskykö vienyt.

• Anonyymi00081

Hyvä sarjakuvan aihio,Koivulantie vähä kuin Mämmilä,henkilöistä ei ainakaan olisi pulaa,on Daltonit,puska Möyrästäjä,Pierukeppi,vaitelias mies Captain Kidd,Vennu,Tuhka,
        Neitsyt (sikisi pyhästä) YNM :)

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Hyvä sarjakuvan aihio,Koivulantie vähä kuin Mämmilä,henkilöistä ei ainakaan olisi pulaa,on Daltonit,puska Möyrästäjä,Pierukeppi,vaitelias mies Captain Kidd,Vennu,Tuhka,

Näille oikeat nimet tänne.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Kaupunginjohtaja, Sven ja Käle

• Anonyymi00085
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Jarlan Pertti piirtämään niistä Lapuan Sanomiin uusi sarjakuva ääliömäisen pöyröiden tilalle. Se sarjakuva on niin lataanen, jotta en tilaa koko lehteä sen takia.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Monta on vainottavaa

• Anonyymi00091
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Jarlan Pertti piirtämään niistä Lapuan Sanomiin uusi sarjakuva ääliömäisen pöyröiden tilalle. Se sarjakuva on niin lataanen, jotta en tilaa koko lehteä sen takia.

Ensimmäisen alpumin nimi voisi olla karronneen tiekaistan arvoitus .

• Anonyymi00094
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Heitteillä henkilö mukaan ilman muuta

• Anonyymi00080

Kannattaisi varoittaa koivulantien molemmista päistä kilvellä tie muuttuu yksisuuntaiseksi,ja lisätä kiertotie pihojen kautta,muuten siellä voi joutua raskaillakin ajoneuvoilla peruuttelemaan,mikä ei tosiaankaan ole helppoa noin mutkaisella sivutiellä vaikka olisi 2 kaistaakin jäljellä.

• Anonyymi00083

Tiistenjoella 24h kauppa.Keskustaan ei tarvitse enää mennä,kiitos.

• Anonyymi00086
      • Anonyymi00088

Doosanille väriä pintaan?

• Anonyymi00089

Siis rehellinen yrittäjä joka hoitaa vastuunsa ja velvollisuutensa,toisin kuin sakki joka lymyilee simsiöntien varrella,jälkikin on yhren kohran korjaa kun samalla kolme särkee,takuu loppuu kun perävalot katoaa.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Doosanille väriä pintaan?

Kyllä siellä saisi senkin uuden veroiseksi, jos niin haluaa.

• Anonyymi00092

Entäs 30v, veronkierto siis rahanpesu ja kelahuijaus,pesässä toimii vuokralla muitakin samalaisia tälläinen touhu on kaikkien yhteisistä palveluista pois kuten terveyrenhoirosta ynm,harmaa talous musta tulevaisuus,kenen tulevaisuutta rahoitat.
      Valtioneuvosto.

• Anonyymi00093

Hilut kinttuihin roikaleelle joka ryösti puolet tiestä,ja korvaamaan vahinko,jotta liikenne pääsee taas kulkemaan .

• Anonyymi00096

Miten tämä varkaus on käytännössä toteutettu?

• Anonyymi00097

Sanopas se,yhtenä aamuna se vain oli poissa,ei riittänyt että paron takia vesi toisessa päässä on mutkasta tehnyt ylipääsemättömän mutavelli ansan, ettei eres lähihoitajat autoineen pääse siitä läpi, niin piti vielä toisestapäästä pöllä tienkaista,kuinka hyvä olisi ollut jos ropotit olisivat päässeet kulkemaan,tuoren vanhuksille lääkkeitä ja elintarvikkeitakin.

• Anonyymi00100

Lapuan Osuuskauppa toimittaa ruokaa droneilla. 🚁

• Anonyymi00101

Molemmissa päissä koivulantietä on ammuskelijoita,länsipäässä äijä jo harjoittelee dronejen torjuntaa ampumalla pikkulintuja ympäri vuoren,samoin itäpäässä räiskitään kaikkea elävää.
        Ropoilta ovat tienkäytön jo estäneet, toisessa päässä on parolla saatu aikaan kuravelliansa josta ei pääse eres sähköautolla läpi särkemättä tuhansieneurojen pohjassa olevia akkuja,tien toisesta päästä taas on kaivettu toinen kaista pois, siellä ei pääse enää ohittamaan.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Molemmissa päissä koivulantietä on ammuskelijoita,länsipäässä äijä jo harjoittelee dronejen torjuntaa ampumalla pikkulintuja ympäri vuoren,samoin itäpäässä räiskitään kaikkea elävää.
        Ropoilta ovat tienkäytön jo estäneet, toisessa päässä on parolla saatu aikaan kuravelliansa josta ei pääse eres sähköautolla läpi särkemättä tuhansieneurojen pohjassa olevia akkuja,tien toisesta päästä taas on kaivettu toinen kaista pois, siellä ei pääse enää ohittamaan.

miksei nämä onkelmat nöy esm googlen katukuvis?on monelta vurelta kuvii

• Anonyymi00103

Parolla tilanne on päällä vain kevään ja syksyn rospuuttoaikana kun lumetsulaa ja on kovat sateet,tien itäpäässä toisen kaistan puuttumista ei kuvasta erota jos ei tiellä ole esim, autoa mistä voisi kuvastakin hahmottaa tien leveyren.

• Anonyymi00104

kuvis ojat pysn samoos paikoosja piantaretta kasvit vallannu tiätä uuremis kuvis toises pääs parikyt cm

• Anonyymi00105
        Anonyymi00104 kirjoitti:

kuvis ojat pysn samoos paikoosja piantaretta kasvit vallannu tiätä uuremis kuvis toises pääs parikyt cm

Ei ole liikennettä niin heinä valtaa reunat leveämmin. Ihmiset ajaa samaa uraa kumpaakin suuntaan missä ei ole kuoppia ja lätäköitä, kun vastaantulijoita ei ole.

• Anonyymi00106
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Mitalla se selviää,laserilla helppo homma,noin 500m ennen tien päättymistä on mutkainen mäennyppylä tästä muutenkin pahastakohtaa on puolet tiestä kaivettu pois, eikä sillä välillä mahru eres ropotti ja auto ohittamaan,saati jos on raskastakin liikennettä runsaasti niin kuin on tiellä.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00106 kirjoitti:

Mitalla se selviää,laserilla helppo homma,noin 500m ennen tien päättymistä on mutkainen mäennyppylä tästä muutenkin pahastakohtaa on puolet tiestä kaivettu pois, eikä sillä välillä mahru eres ropotti ja auto ohittamaan,saati jos on raskastakin liikennettä runsaasti niin kuin on tiellä.

Ei tuossa tosiaan mahdu kaksi tukkirekkaa kohtaamaan.
        https://maps.app.goo.gl/QfsTWKhqNquzKLVU7?g_st=ac

• Anonyymi00109
        Anonyymi00106 kirjoitti:

500m tiän itä pästä 5,0m leveys
        vert 500m toisesta päästä 4,5m leveys
        mitattu itäsaksalaisela puumitalla

• Anonyymi00110

Onko siellä perällä se rikas paalitasku harjoitellut ja taputellu toisen kaistan pois,sama joka lupasi ilmaiset ojat ja tienmitalta sepeliä koivulantielle lahjoittaa ?

• Anonyymi00111

miks näistä onklelmista ei puhu muut?

• Anonyymi00112

Nyt kun vuoreosastokin lopetettiin niin toimiva tie on entistäkin tärkeänpi,monet vanhukset haluaa sinnitellä mahrollisimman pitkään lähellä omaisiaan eikä satojen kilometrien päässä jossain muualla,vielä kun lapualla suhtaurutaan niin nuivasti palvelukoti paikkoihinkin, joita valtuutettu pyysi 2 uutta koska niistä oli huutava pula, ja tarvetta oli koska jonotus ajat oli pitkiä ,kokoomus erustaja nyt jo lopettanut kumminkin torppasi esityksen meinas jottei ole varaa niihin,mutta kumminkin rakennetaan 20-30milj uimahallia,ja konkursipesä kerkkää rahoitetaan 3milj, tämä samainen kokkeli puolti määrärahaa 350 000e vanhanpaukun kaliakuppilan saneeraukseen.

• Anonyymi00113

Ympäriinsä vittuileminen auttaa asioihin miten?

• Anonyymi00115

Nyt saadaan onneksi uusi urheilukenttä Paukkuun.

• Anonyymi00116
        Anonyymi00115 kirjoitti:

Nyt saadaan onneksi uusi urheilukenttä Paukkuun.

Lähitavoitteeni on vittuilun lääniin mestaruus,mutta katseeni on jo suunnattuna vittuilun Suomenmestaruus kisoihin,kannustus ja ponsorit ovat toivelistallani.

• Anonyymi00118
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Lähitavoitteeni on vittuilun lääniin mestaruus,mutta katseeni on jo suunnattuna vittuilun Suomenmestaruus kisoihin,kannustus ja ponsorit ovat toivelistallani.

Vittuilukisoissa myötähäpeästä ja mielen köyhyydestä ei anneta pisteitä.

• Anonyymi00123
        Anonyymi00113 kirjoitti:

Ympäriinsä vittuileminen auttaa asioihin miten?

Pitäähän kyläläistenkin tietää keirenkä vuoksi oman kiinteistön arvo putoaa,ja miksi vanhusten kotona asuminen vaikeutuu,kun tietä sapotoiraan paroilla ja kaivamalla tie lähes poikki,tulisi tekijät nimellään esiin ja kertoisivat syyn näihin tekoihin, tai miten nämä toimet parantavat turvallista asumista tai tien käyttöä.

• Anonyymi00125
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Pitäähän kyläläistenkin tietää keirenkä vuoksi oman kiinteistön arvo putoaa,ja miksi vanhusten kotona asuminen vaikeutuu,kun tietä sapotoiraan paroilla ja kaivamalla tie lähes poikki,tulisi tekijät nimellään esiin ja kertoisivat syyn näihin tekoihin, tai miten nämä toimet parantavat turvallista asumista tai tien käyttöä.

Tarkoitatko tekijöillä henkilöitä joiden kanssa et tule toimeen?

• Anonyymi00126
        Anonyymi00123 kirjoitti:

kuinkahan kyläläisiä kiinnostaa sun henk.koht ongelmat jos mitään ei ole tapahtunu viiden vuoden marmatuksen aikana,koitappa jatkaa toiset viis vuotta lisää

• Anonyymi00119

Äänestin vahingos aloitusta tsori

• Anonyymi00120

ei voi perua enää hähää =D

• Anonyymi00121
        Anonyymi00120 kirjoitti:

ei voi perua enää hähää =D

En tiedä tästä mitään, eksyin tänne Vauva.fi keskustelupalstalle jätetyn linkin kautta

• Anonyymi00122
        Anonyymi00121 kirjoitti:

En tiedä tästä mitään, eksyin tänne Vauva.fi keskustelupalstalle jätetyn linkin kautta

Mitään linkkiä ei ole olemassa!

• Anonyymi00127
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Mitään linkkiä ei ole olemassa!

Vauva poistaa tällaiset jutut.

• Anonyymi00128

Nyt on roboja s-marketin porstuassa, mutta ei ne kuljeta edes pihan poikki katsastuskonttorille, saati koivulantielle.

• Anonyymi00129
        UUSI

Mites ne koivulanperälle pääsiskään kun ootta kaivaneet tienkin melkein poikki ???

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1992
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      185
      1950
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      395
      1840
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1258
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1133
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      990
    7. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      945
    8. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      775
    9. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      708
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      51
      704
    Aihe