Kun vaalit alkaa , käydään huutokauppaa toreilla kuka saa eniten ääniä.
Joka osaa parhaiten esiintyä saa ääniä.
Tämän järjestelmän mukaan moni ehdokas saa äänensä käytöksen ansiosta.
Herääkin kysymys onko nämä läpimenneet kaikki asiantuntijoita kaikkiin aloihin tai mihinkään.
Hyvä esimerkki on soteuudistus joka meni metsään jo alkumetreillä.
Nyt kokemukset ovat osoittaneet mikä meni vikaan, mutta syyllistä ei löydy.
Mitä eduskunta sisältää!
4
119
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Se kampanjointihan on iso valehtelijoiden klubi. Hamutaan eduskuntapaikkaa ja sitäkään hommaa ei hoideta kunnolla vaan kahmitaan valtaa myös kaupunginvaltuustoissa, aluevaltuustossa ja eri yhtiöiden hallintoelimissä. Ahneusko vai vallanhimo tai esilläolon tarveko se ajaa ihmisen hommiin mitä ei osata eikä hallita?
Voi, kun ihmiset ymmärtäisivät kuinka vähillä tiedoilla ja osaamisella tätä maata hallitaan.
Ensi vaalissa en äänestä yhtäkään maakunnan nykyistä kansanedustajaa enkä muitakaan "huseeraajia", seuraan ehdokkaiden edesottamuksia tarkoin. - Anonyymi00002
Selatkaapa huvin vuoksi netistä näiden kaiken maailman valtuutettujen edellisen vaalin alla annettuja höpinöitä. Meidän kaupunginhallituksen puheenjohtajakin toitotti edellisessä kampanjassaan kuinka tärkeä koti on meille kaikille ja nyt oikein lehden palstoilla vaatii, että laitonta vuokrausta pitää sietää vaikka se vie kodit ja asumisrauhan. Hyväveljien äänitorvi!
- Anonyymi00004
Jos se vie asumisrauhan että naapurilla on vuokralaisia, niin kyylääjien pitää muuttaa omaan taloon, keskelle metsää! Ei pidä asua taloyhtiöissä. Kateus ja hermovikaisuus paha yhdistelmä.
Menkää sopalle! Hyvää Juhannusta
- Anonyymi00003
Joko perussuomalaiset ovat alkaneet jakaa köyhien ruoka-avusta anastamiaan leipiä vaalitilaisuuksissa niinkuin edellisissä vaaleissa? Ruoka-apurahatkin perussuomalaiset ovat käyttäneet auton huoltoon ja kodin remontteihin.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tapio-tuomaala/koyhien-ruoka-apua-perussuomalaisesti-omaan-taskuun/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 41617
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552