Olisi hirveää jos joutuisin töihin Sokliin.
On niin mukava makoilla porontaljalla ja nauttia herkkuja.
En ole oppinut hikoilemaan joten sekin vielä mietityttää.
Työpaikat pelottaa!
7
177
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pyyhi poronkusta kainaloon ja perjantaina naisiin,luulevat sinun olevan kovempikin työmies ja ei tuoksu timpurikalja.
- Anonyymi00002
Aloittaja luultavasti trolli. Eikö muka tunne kertomusta?
"Oli rikas mies, joka pukeutui hienoihin vaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti. Ja köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä vaivaisena ja ongelmissa, ja ravitsi itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä.
Eräänä päivänä köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan, ja rikaskin kuoli, ja hän joutui helvettiin.
Kun rikas vaivoissaan näki kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen autuudessa, hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua, ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
Hän sanoi: 'Rukoilen, että lähetät hänet isäni taloon, sillä minulla on 5 veljeä, todistamaan heille, etteivätkin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'
Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä.'
Rikas huusi: 'Ei, vaan jos joku kuolleista menisi heidän luokseen, niin tekisivät parannuksen!'
Mutta Aabraham vastasi: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös."- Anonyymi00004
Sinä varmaan kuulut johonkin lahkoon jossa saarnataan oman maun mukaan.
JATKA SAMAAN MALLIIN!
- Anonyymi00003
Itseasiassa aloitus taitaa olla pelkkä trollaus. Kaavamainen "porontaljan päällä makoilu" viittaa siihen, että tyyppi ei ensinnäkään ole Lapista. Itse en valitsis porontaljaa vuodevaatteeks vaikka maksettaisi.
- Anonyymi00005
Täällä keskustelupalstoilla pyörii paljon Maailmanluokan Vedättäjiä, jotka tuottavat kirjoituksillaan hienoa proosaa
- Anonyymi00006
Minäkin makoilin porontaljalla ulkona ja katselin tähtitaivasta ja haaveilin.
Vaikka en olehan poropitäjän tyvär katse suuntaa pimeällä taivaalla liikkuviin sateliitteihin joita moni luulee tähdeksi.
Porontaljalla on tapahtunut satumaisia ihanuuksiakin.- Anonyymi00007
minun mielestä rakastelu porontaljalla tähtitaivaan alla on parasta hommaa maailmassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1772681- 1642499
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2241153Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3681069