Olisi hirveää jos joutuisin töihin Sokliin.
On niin mukava makoilla porontaljalla ja nauttia herkkuja.
En ole oppinut hikoilemaan joten sekin vielä mietityttää.
Työpaikat pelottaa!
8
392
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pyyhi poronkusta kainaloon ja perjantaina naisiin,luulevat sinun olevan kovempikin työmies ja ei tuoksu timpurikalja.
- Anonyymi00002
Aloittaja luultavasti trolli. Eikö muka tunne kertomusta?
"Oli rikas mies, joka pukeutui hienoihin vaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti. Ja köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä vaivaisena ja ongelmissa, ja ravitsi itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä.
Eräänä päivänä köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan, ja rikaskin kuoli, ja hän joutui helvettiin.
Kun rikas vaivoissaan näki kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen autuudessa, hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua, ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
Hän sanoi: 'Rukoilen, että lähetät hänet isäni taloon, sillä minulla on 5 veljeä, todistamaan heille, etteivätkin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'
Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä.'
Rikas huusi: 'Ei, vaan jos joku kuolleista menisi heidän luokseen, niin tekisivät parannuksen!'
Mutta Aabraham vastasi: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös."- Anonyymi00004
Sinä varmaan kuulut johonkin lahkoon jossa saarnataan oman maun mukaan.
JATKA SAMAAN MALLIIN!
- Anonyymi00003
Itseasiassa aloitus taitaa olla pelkkä trollaus. Kaavamainen "porontaljan päällä makoilu" viittaa siihen, että tyyppi ei ensinnäkään ole Lapista. Itse en valitsis porontaljaa vuodevaatteeks vaikka maksettaisi.
- Anonyymi00005
Täällä keskustelupalstoilla pyörii paljon Maailmanluokan Vedättäjiä, jotka tuottavat kirjoituksillaan hienoa proosaa
- Anonyymi00008
Kävisikö lampaan talja sitten.
- Anonyymi00006
Minäkin makoilin porontaljalla ulkona ja katselin tähtitaivasta ja haaveilin.
Vaikka en olehan poropitäjän tyvär katse suuntaa pimeällä taivaalla liikkuviin sateliitteihin joita moni luulee tähdeksi.
Porontaljalla on tapahtunut satumaisia ihanuuksiakin.- Anonyymi00007
minun mielestä rakastelu porontaljalla tähtitaivaan alla on parasta hommaa maailmassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416