Työpaikat pelottaa!

Anonyymi-ap

Olisi hirveää jos joutuisin töihin Sokliin.
On niin mukava makoilla porontaljalla ja nauttia herkkuja.
En ole oppinut hikoilemaan joten sekin vielä mietityttää.

9

452

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pyyhi poronkusta kainaloon ja perjantaina naisiin,luulevat sinun olevan kovempikin työmies ja ei tuoksu timpurikalja.

• Anonyymi00002

Aloittaja luultavasti trolli. Eikö muka tunne kertomusta?
      "Oli rikas mies, joka pukeutui hienoihin vaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti. Ja köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä vaivaisena ja ongelmissa, ja ravitsi itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä.

Eräänä päivänä köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan, ja rikaskin kuoli, ja hän joutui helvettiin.

Kun rikas vaivoissaan näki kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen autuudessa, hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua, ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'

Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.

Hän sanoi: 'Rukoilen, että lähetät hänet isäni taloon, sillä minulla on 5 veljeä, todistamaan heille, etteivätkin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'

Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä.'
      Rikas huusi: 'Ei, vaan jos joku kuolleista menisi heidän luokseen, niin tekisivät parannuksen!'
      Mutta Aabraham vastasi: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös."

• Anonyymi00004

Sinä varmaan kuulut johonkin lahkoon jossa saarnataan oman maun mukaan.

JATKA SAMAAN MALLIIN!

• Anonyymi00003

Itseasiassa aloitus taitaa olla pelkkä trollaus. Kaavamainen "porontaljan päällä makoilu" viittaa siihen, että tyyppi ei ensinnäkään ole Lapista. Itse en valitsis porontaljaa vuodevaatteeks vaikka maksettaisi.

• Anonyymi00005

Täällä keskustelupalstoilla pyörii paljon Maailmanluokan Vedättäjiä, jotka tuottavat kirjoituksillaan hienoa proosaa

• Anonyymi00008

Kävisikö lampaan talja sitten.

• Anonyymi00006

Minäkin makoilin porontaljalla ulkona ja katselin tähtitaivasta ja haaveilin.
      Vaikka en olehan poropitäjän tyvär katse suuntaa pimeällä taivaalla liikkuviin sateliitteihin joita moni luulee tähdeksi.

Porontaljalla on tapahtunut satumaisia ihanuuksiakin.

• Anonyymi00007

minun mielestä rakastelu porontaljalla tähtitaivaan alla on parasta hommaa maailmassa

• Anonyymi00009

Romantiikka kukkii Savukoskella!
      Pelkosenniemen ihmiset voisivat ottaa esimerkkiä.

Kun raha on elämisen ehto, jälkiruokakin on tärkeä.
      Tämän tiedetään saukirkolla ja elämä menee sujuvasti omia latujaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      87
      3869
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      412
      1422
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1107
    4. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      227
      933
    5. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      933
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      292
      825
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      802
    8. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      25
      717
    9. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      701
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      41
      683
    Aihe