Ja jälkeen voitte vielä sanoa ettenkö mä ois vahva!!! Todellaki oon ja herkkä, se on mun vahvuus!! ❤️
Naurettavaa että kaiken keskellä
12
184
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minustä täytyy olla lähes ilman tunteita jos ei tajua mikä on herkkyyttä ja ennenkaikkea että se on nimenomaan vahvuus. Millaisia luulette oikeasti menestyneiden ihmisten olevan. Tietenkin erityisen herkkiä, herkkiä havannoimaan, herkkiä tuntemaan, herkkiä reagoimaan, ollaan ikäänkuin etunojassa siinä nykyhetkessä, valmiina reagoimaan, ennenkaikkea, valmiina antamaan itsestään jotain. Jos ihminen on heikko ilmaisemaan itseään, näyttää kovaa kuortaan ja omaa kovia arvoja, oikeasti, onko kellään ihmiselllä syytä pitää tai arvostaa tuollaista käyttäytymistä. Eiköhän moni toivo et hän jonain päivänä avautuisi muille ihmisille, antaa jotain ihmisyydestään, muuta kuin yrittää sitä korvata korvikkeilla, esim. rahalla.
- Anonyymi00002
Heikko tekee huonoja valintoja, vahvempi ennakoi lukee oikein tilanteet ja siten helpommin välttää huonot valinnat. Vahva arvostaa ja kunnioittaa ensivaikutelmiaan, tekee virheitä ja oppii niistä hyvällä tavalla. Vahva ei uhriudu, eikä valehtele saadakseen muiden kunnioituksen.
Vahva voi olla pitkävihainen aiheesta. Vahva toimii aina oikeudenmukaisesti, vaikka kokisi epäoikeudenmukaisuutta. On asioita, joita ei voi antaa anteeksi. Rajat on oltava tekemisillä, raukkamaisuutta ei anneta helpolla anteeksi. Vahvalla on periaatteita ja joustavuutta. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Heikko tekee huonoja valintoja, vahvempi ennakoi lukee oikein tilanteet ja siten helpommin välttää huonot valinnat. Vahva arvostaa ja kunnioittaa ensivaikutelmiaan, tekee virheitä ja oppii niistä hyvällä tavalla. Vahva ei uhriudu, eikä valehtele saadakseen muiden kunnioituksen.
Vahva voi olla pitkävihainen aiheesta. Vahva toimii aina oikeudenmukaisesti, vaikka kokisi epäoikeudenmukaisuutta. On asioita, joita ei voi antaa anteeksi. Rajat on oltava tekemisillä, raukkamaisuutta ei anneta helpolla anteeksi. Vahvalla on periaatteita ja joustavuutta.Kyllä!
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vahva voi olla pitkävihainen aiheesta. Vahva toimii aina oikeudenmukaisesti, vaikka kokisi epäoikeudenmukaisuutta. On asioita, joita ei voi antaa anteeksi. Rajat on oltava tekemisillä, raukkamaisuutta ei anneta helpolla anteeksi. Vahvalla on periaatteita ja joustavuutta.Sinä puhut niin älyn kannalta asioita. Ihmiselle on annettu tunteet juuri siitä syystä, että se tekisi tästä maailmasta paremman, inhimillisemmän, rakastavan ja toisia huomioivan elämän. Jos ihmisillä ei olisi tunteita ja rakkautta, ihmiset kuolisi sukupuuttoon nopeasti tältä pallolta. Äly on tarkoitettu arkielämän asioiden hoitoon, mutta äly ja tunteet ovat ihan eri ulottuvuuksista. Ilman tunteita ei ole mitään, luottamusta, empaattisuutta, toisista välittämistä ja huomioimista, ei mitään kauneutta, koska älyn kautta kaikki nähdään enemmänkin hyödyn kautta. Tunteilla ihaillaan kaunista maisemaa ja tunnetaan jotain mahtavaa oloa, luojan nerokkuutta, älyllä mietitään ehkä miten siitä maisemasta voisi jotenkin hyötyä. Voimakkaasti älyllä toimivat ihmiset ovat juuri siksi helposti muiden hyväksikäyttäjiä, koska heillä ei empatiakyky riitä ajattelemaan asioita toisten kannalta.
- Anonyymi00004
Vähän luulen palstaäijä, että tämä naisperformaatio onkin ollut ainoa asia mikä pitänyt sinut jotenkin elämässä kiinni.. Ollen välillä vahvaa ja samalla itkien miesten perään kysellen viehättävyydestä.
Surullista ihan kaikkineen, rikollista, mutta aivan stanan surullista, tuskin kukaan tuollaiseksi syntyy..- Anonyymi00006
No just tätä dorkille läpi menevää ajanvietettä olenko mies kaunis ruma muu mikä voimaannut sinua varten jee- pskaa. Muista elementeistä en edes jaksa näille toistaa, hyvä että sinä jaksat kun nämä on vaan niin raivostuttavan yksinkertaisia niin minä en jaksa
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No just tätä dorkille läpi menevää ajanvietettä olenko mies kaunis ruma muu mikä voimaannut sinua varten jee- pskaa. Muista elementeistä en edes jaksa näille toistaa, hyvä että sinä jaksat kun nämä on vaan niin raivostuttavan yksinkertaisia niin minä en jaksa
Tämä on henkilökohtaista, sen takia jaksan. Jos täällä vuosia sitten näkyi sairasta pskaa lapsestani ja nimellä, kuinka ikävää on että hänellä alkanut tulla hampaita, niin voitte miettiä...
Paitsi että ette, eikä muuta sanottavaa. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämä on henkilökohtaista, sen takia jaksan. Jos täällä vuosia sitten näkyi sairasta pskaa lapsestani ja nimellä, kuinka ikävää on että hänellä alkanut tulla hampaita, niin voitte miettiä...
Paitsi että ette, eikä muuta sanottavaa.Ymmärrän. Jopa muksujen sekoittaminen ns aikuisten leikkeihin saa kyllä näkemään punaista, että siinä vinkki jos haluaa niitä rajoja kokeilla livenä, että olisi jotain mistä itkeä kun on ollut itse provokatiivinen
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ymmärrän. Jopa muksujen sekoittaminen ns aikuisten leikkeihin saa kyllä näkemään punaista, että siinä vinkki jos haluaa niitä rajoja kokeilla livenä, että olisi jotain mistä itkeä kun on ollut itse provokatiivinen
Ja jos oikein aikojen taakse matkaillaan, niin joku syy on ollut mm siihen että joku vapaaehtoisesti lapseton ”aatteen” nainen (en sano muuta, etten sano rumasti paitsi että ns yksäri EI ole palstaäijän hahmo kunhan välillä esittää sitäkin ja se on sille oikrin) ja/tai muu kuunaama oikein keskittyi guben luomaan valtakuntahahmoon, eli kahdentoista lapsen linkoon ja kirjoitellu surrealisitiseen ja todella uskottavaan lasudraamaan jotain vikaa on jos lapset otetaan huostaan lässynlää jne. Että ihan muuten vaan en laukonut..
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja jos oikein aikojen taakse matkaillaan, niin joku syy on ollut mm siihen että joku vapaaehtoisesti lapseton ”aatteen” nainen (en sano muuta, etten sano rumasti paitsi että ns yksäri EI ole palstaäijän hahmo kunhan välillä esittää sitäkin ja se on sille oikrin) ja/tai muu kuunaama oikein keskittyi guben luomaan valtakuntahahmoon, eli kahdentoista lapsen linkoon ja kirjoitellu surrealisitiseen ja todella uskottavaan lasudraamaan jotain vikaa on jos lapset otetaan huostaan lässynlää jne. Että ihan muuten vaan en laukonut..
Ihmeen paljon tiedät mikä on palstaäijän hahmoja ja mitkä ei, kaiken muun ohella. Oletettavasti hiljenet kohta, se tiedetään että miksi..
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihmeen paljon tiedät mikä on palstaäijän hahmoja ja mitkä ei, kaiken muun ohella. Oletettavasti hiljenet kohta, se tiedetään että miksi..
En suinkaan hiljene- esitä ihan mikä tahansa pistokysymys mikä mieleen juolahtaa. En ymmärrä mikä tässä taas maksaa, ehkä et ole ollut aivan kartalla siitä, että mitä nämä eräät muut täällä häärää. Ei ole maailmanloppu, mikäli olet erehtynyt jonkun kerronnan suhteen, toiset kun kehittelee kerrontoja tietoisesti valheellisesti, eli tietyt hlöt täällä. Ja kun olen ihan hyvällä tahdolla neuvonut, vaikka en mikään neuvolan olekaan, että laske kymmeneen ja mieti uudelleen, ihan kokemuksen äänellä. Se ei tee hyvää henkisesti olla taisteluasemissa koko ajan
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
En suinkaan hiljene- esitä ihan mikä tahansa pistokysymys mikä mieleen juolahtaa. En ymmärrä mikä tässä taas maksaa, ehkä et ole ollut aivan kartalla siitä, että mitä nämä eräät muut täällä häärää. Ei ole maailmanloppu, mikäli olet erehtynyt jonkun kerronnan suhteen, toiset kun kehittelee kerrontoja tietoisesti valheellisesti, eli tietyt hlöt täällä. Ja kun olen ihan hyvällä tahdolla neuvonut, vaikka en mikään neuvolan olekaan, että laske kymmeneen ja mieti uudelleen, ihan kokemuksen äänellä. Se ei tee hyvää henkisesti olla taisteluasemissa koko ajan
Neivomaan* mutta tosiaan, olen huomannut, että päättelyssä pääsee parempiin tuloksiin kun kelaa rauhassa ja toki tässä takapakkeja tulee välillä itse kullekiin, kun ihmisiä tässä vaa ollaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3282737Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782475SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552222Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771913- 1251692
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1401492
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731338Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.891172Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134