oonko hukassa siksi koska ei ole omaa tyyliä kun

Anonyymi-ap

Voisiko kaikki tää , kaikki nämä ongelmat johtuakin siitä että olen hukassa etten ole löytänyt omaa tyyliäni ??

Jotenkin tuntuu hassulta tilanteet jotka on ristiriitaisia että huomaan itsekin sen ristiriidan koska kun ei ole mitään tyyliä. Ei edes yhtäkään tyyliä oikeastaan.

On vain elämä jolla ei ole oikein suuntaa eikä tyyliä. Identiteetti siis ehkä hakusessa. Kuyitenkin ikää on aika paljon.

3

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tyylin puute on yksi seurausta siitä että oot hukassa. Ei toisinpäin.

• Anonyymi00002

Joo muotoilin asian jotenkin epäselvästi.

• Anonyymi00003

mie oon luonteeltani/ihmisenä kuin iso joukko eri luonteenpiirteitä tai iso joukko kaikkee harmaata.

en saa itsestäni irti mitään. Ei välity tunteet omasta mielestäni ympäristöön että näin koen. Välttelen siksi kuin ruttoa kaikkia tilanteita joissa koen tällaisia painajaismaisia tunnetiloja että ikäänkuin ei olisi tunteita.

EI liity nyt aiheeseen mutta hukassa oon aina ollut että ihan melkeinpä syntymästä asti oon ollut hukassa.

Ihan kaikki asiat niin on tyylin puute että ihan musankuuntelussakin on suosikkina ihan kaikki ja kaikessa muussa. Noh musafanitus-kohteet oli nyt minulta tässä kohtaa hieman lapsellinen kommentti.

Oon omasta mielestäni tylsä, mitäänsanomaton ja väritön , hajuton ja mauton ihminen. Pukeutumistyylikin on sellainen, ei mitään persoonaa. Kun kävelen ihmisjoukossa, en koe kuuluvani joukkoon. Tuskin edes juttelen ihmisille. Liikun silti ympäristössä koska pakko ostaa ruokaa. Mieluusti oisin vain ihan omissa oloissani kokonaan täysin yksin. Asun toki isäni kanssa. Hän onkin poikkeus että hänen kanssaan osaan olla paremmin sinut itseni kanssa+ äitini mutta huomannut että suhde veljeeni hieman etääntynyt eli kun pikkuveli meni naimisiin ja teki lapsia niin hänen lapsiin mun suhde oli etäinen etten osannu olla oikein heijän kaa ja samalla kun muutuin hiljaiseksi ja kärsin siitä niin suhde omaan veljeeni myös muuttui etäisemmäksi.

Jutteleminen esim puhelimessa on ihan murhaa. Ei onnistu yhtään. Siksi en vastaakaan puhelimiin kuin vain perhetutuilleni.

Lisäksi ymmärtämisvaikeuksien takia sanon väärin asioita puhelimessa josta voisi koitua ongelmia mutta joskus kun oon satunnaisesti vastannut niin oon joutunut kertoon soittajalle etten osaa vastata kysymyksiin että mun pitää lopettaa nyt puhelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe