Molari, edelleen kovin!

Anonyymi-ap

Monelle tuttu Juha Molari kertoilee somessa, että tavoite on päästä taas kolmen lenkin päivään. Se on 40 km päivässä ja tähän ei kai pysty kukaan muu. Kunnioitettava suoritus 62-vuotiaalta.

33

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Juoksevat monet yli 70 vuotta vanhat miehet ja naiset kokonaan maratonin ilman noita taukoja. Eihän siinä mitään ole.

      Molari näyttää kirjoittavan, että hän saa lihaksiin parhaan tunteen vasta kolmannella lenkillä. Silloin hän juoksee intervalleja Takumi Sen tossuilla. Kaikki kolme juoksua ovat tehokkaita. Uhoaa, että pyrkisi säännöllisesti juoksemaan kolme kertaa päivässä. Eka ja toka kerta ovat niin ankeita, että vasta kolmas tuo nautinnon. Mistähän siinä on kyse?

      • Anonyymi00002

        kyllä ankeaa on kun kuuntelee psalmeja


    • Anonyymi00003

      Jotkut vois kytätä sitä missä hän asuukaan ja kirjoittaa tänne juokseeko vaan spurtteja kameraa varten et saa valehdeltua ihmisille.

      • Anonyymi00004

        Luulen, että hölkkää kolme kilometriä ja sitten filmaa.


      • Anonyymi00006

        Joku voisi laskea viikkokilometrit kolmella päivittäisellä lenkillä ja ynnätä onko mahdollista että samat kengät kestää niin pitkään.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Joku voisi laskea viikkokilometrit kolmella päivittäisellä lenkillä ja ynnätä onko mahdollista että samat kengät kestää niin pitkään.

        Ei ole mahdollista. Takumi senit tuskin kestävät ehjinä yli 1000km. Eivätkä edes riekaleisina yli 1500km.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei ole mahdollista. Takumi senit tuskin kestävät ehjinä yli 1000km. Eivätkä edes riekaleisina yli 1500km.

        Vuosi sitten hänellä oli mustat Takumi Sen kengät, nyt näyttävät olevan valkoiset. Mustiin kenkiin hän kertoo laittaneen sisään eristysteippiä, kun kangas oli mennyt rikki hyvässä kengässä. Tänään aamulla oli jaloissa Gel-Pulse hölkkäkengät, eilen päivällä Magic Speed. Selvästi hänellä on useampia kenkiä.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Vuosi sitten hänellä oli mustat Takumi Sen kengät, nyt näyttävät olevan valkoiset. Mustiin kenkiin hän kertoo laittaneen sisään eristysteippiä, kun kangas oli mennyt rikki hyvässä kengässä. Tänään aamulla oli jaloissa Gel-Pulse hölkkäkengät, eilen päivällä Magic Speed. Selvästi hänellä on useampia kenkiä.

        siinä on eetulle mallia. Ei joka lenkille samat popot.


    • Anonyymi00005

      Alkaako taas päivittäiset alta 35min kympit?

    • Anonyymi00009

      On se kova ikää tulee lisää mutta vauhti ei hidastu koskaan. Kohta juostaan taas ennätys vauhteja, joka kevät sama ralli päällä.

      • Anonyymi00011

        Ainakin nyt valittaa, että ei jaksa liikkua, koska on laiminlyönyt liikuntaa kauan. Lonkassa tuntuu rasitukset jo parin päivän jälkeen. Koko viikkoa ei jaksa


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ainakin nyt valittaa, että ei jaksa liikkua, koska on laiminlyönyt liikuntaa kauan. Lonkassa tuntuu rasitukset jo parin päivän jälkeen. Koko viikkoa ei jaksa

        mikä ukko tuollanen joka reenailee vain pari päivää ja makaa sen jälkeen?
        Seppolastako opit?


    • Anonyymi00010

      Kun on kahdesti päivän aikana hissutellut 14 km, voi illalla juosta kovaa ja saada normi arkipäivälle 40 km. Siinä teille PETER PAN efekti.

    • Anonyymi00013

      Kaikki on mahdollista Mikä-Mikä-Maassa.

      • Anonyymi00014

        Tänään hän juoksi 3 x 14 km, 42 km, mutta Peter Pan ei saapunut. Hän ihmettelee, miksi kolmannen lenkin ihme ei tullut tänään.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Tänään hän juoksi 3 x 14 km, 42 km, mutta Peter Pan ei saapunut. Hän ihmettelee, miksi kolmannen lenkin ihme ei tullut tänään.

        monta päivää telakkaan?


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        monta päivää telakkaan?

        Mies on vain äärimmäisen lahjakas, kateelliset katselevat videoita...noloa.
        Jos Molari innostuisi, murskaisi oman ikäluokan enkat miten vaan.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Mies on vain äärimmäisen lahjakas, kateelliset katselevat videoita...noloa.
        Jos Molari innostuisi, murskaisi oman ikäluokan enkat miten vaan.

        Hän vertaa vanhaa Mosseaan uuden ajan formuloihin ja ei ryhdy ajaa Mossella kilpaa mosse-sarjassa.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Hän vertaa vanhaa Mosseaan uuden ajan formuloihin ja ei ryhdy ajaa Mossella kilpaa mosse-sarjassa.

        Hän on Peter Pan. Liikkuuko sukkahousuissa?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        monta päivää telakkaan?

        Mistä ajatukset "telakasta"?

        Mitään sellaista tietoa en ole löytänyt. Jos muutamat päivät ovat enemmän (3 kertaa päivässä), muutamat toiset ovat keveämmin. Eikö niin pidäkin olla?


    • Anonyymi00020

      Työttömänä Molari voi keskittyä urheiluun ja optimoida levon ja kaiken ajankäytön. Tietysti pohjat on oltavat kovat, muuten tuo ei onnistu mitenkään.

      Ja vaikka suoritukset tuntuvat kovilta, niin eikös mies ole kuitenkin jakanut netissä dataa noista sen verran, että näkee, ettei huuhaata ole?

      • Anonyymi00021

        eikö työttömillä ole velvoitteita?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        eikö työttömillä ole velvoitteita?

        Juoksu ei rajoita työttömän velvollisuuksia


      • Anonyymi00023

        Ainakin videoita katsoen näyttää kinetiikan näkökulmasta siltä, että hän olisi vasta äsken alkanut opetella juoksua.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Juoksu ei rajoita työttömän velvollisuuksia

        Kolme kertaa päivässä lenkit. Millon ehtii hakea työpaikkaa tai valmistautua haastatteluun?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Kolme kertaa päivässä lenkit. Millon ehtii hakea työpaikkaa tai valmistautua haastatteluun?

        Ymmärsin, että hän ei ole vuosiin päässyt työhaastatteluun, joten niihin ei ole valmistautumista


    • Anonyymi00027

      4 työpaikkaa pitänee yleensä hakea kuukaudessa. Tuskinpa tuo kauan aikaa vie. Lisäksi 3 kuukauden välein tapaaminen toimistolla.

      • Anonyymi00028

        62 vuotiaana mitään töitä enää tehdä


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        62 vuotiaana mitään töitä enää tehdä

        toiset tekee 95 vuotiaana.

        monesko molari olisi ollut viitosella eilen?


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        62 vuotiaana mitään töitä enää tehdä

        Ei tuo ole vielä eläkeikä. Työvoimatoimistoissa tuon ikäisiä työnhakijoita.


    • Anonyymi00031

      Tänään juoksua 50 km, kolme juoksulenkkiä, sisälsi 30x100 m jyrkkään ylämäkeen ja 10x100 m tasamaalla. Onko tuossa mitään järkeä? Juoksi kaikki kisatossuilla, aamulla Asics Magic Speed ja illalla Adidas Takumi Sen.

      • Anonyymi00032

        Aika harva tuohon pystyy ja vielä kisatossuilla, hyvin kunnioitettava saavutus kerrassaan. Harmi kun kisaaminen ei kiinnosta, ikäluokan ennätykset kaikilla matkoilla välillä 800 metriä- puolimaraton olisivat murskattavissa melko helposti.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Aika harva tuohon pystyy ja vielä kisatossuilla, hyvin kunnioitettava saavutus kerrassaan. Harmi kun kisaaminen ei kiinnosta, ikäluokan ennätykset kaikilla matkoilla välillä 800 metriä- puolimaraton olisivat murskattavissa melko helposti.

        Puhumattakaan Tukholman maratonia

        Voisi näyttää eetulle kantapäitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe