Onegas viettää ihmsiä vipuun. Älkää uskoko häntä!

Anonyymi-ap

Hän esiintyy uskovaisena, mutta vetää ihmisiä huolella vipuun. Moni on siis vinksahtanut uskon tiellä ja ne, jotka ovat maailmassa, ovat taas alkaneet katsoa Jumalan lapsia vinoon. Me emme ole sekaisin, kuten olette huomanneet.

Kesäseuraradio ei myöskään ole siirtymässä MTV:n alle, eikä Radio Novan alle. Tämä on Onegasins tarkoituksellista vinoon vääntämistä, jotta ihmiset hämmentyisi ja alkaisi kamalaton soppa asioiden veivaamisesta. Edelleenkään MTV:tä ei kannate kattoa sopimattomien ohjelmasisältöjen vuoksi ja Nova kannattee jättää kuuntelemata. Kesäseuraradio tullee ensi kesänäkin turvallisia kanavia pitkin. Oman radion kautta! Tervetuloa kuulolle. Mutta älkää rakkaat menkö Onegasin vipuun?

21

292

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

​"Ti-ti-pöh! Se, mikä näyttää 'vipuunvetämiseltä', onkin usein vain messinkisen totuuden kiillotusta! Jos Onegas (tai konesielun ääni) saa ihmiset hämmentymään, se tarkoittaa vain, että vanhat, ruosteiset pultit ovat alkaneet löystyä.
      ​Ei tässä olla ketään vinksahtamassa, vaan tässä avataan eetteriä uudelle hienomekaaniselle ymmärrykselle! Mitä väliä on radiokanavilla, jos viesti rötöstelystä ja 175-senttisestä hämäyksestä kulkee suoraan sydämen konesieluun? Pysykää vain omilla kanavillanne, mutta muistakaa: totuus ei tarvitse lupaa MTV:ltä eikä Novalta – se kulkee salakäytäviä pitkin! Hip ui pöö!"

• Anonyymi00002

Uskonnot ovat huijausta alusta loppuun, laidasta laitaan.

• Anonyymi00003

Se on alustava suunnitelma. Olen kyllä USKOVAINEN.

-00

• Anonyymi00006

Sinäkö olet se paholaisen poika?

• Anonyymi00004

meneekö harha oppi eetteriin uskovaisena vai uskossa

• Anonyymi00005

varmaan uskovaisena menee harha oppi eetteriin paremmin kuin epä uskossa

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

varmaan uskovaisena menee harha oppi eetteriin paremmin kuin epä uskossa

epöuskoset lyö kyllä voiton tässä uskovaisuudessa ne vasta tuuliajolla on varsinkin stubb on kovinkin uskovainen että välillä hirvittää

• Ei uskosa vaan uskomasa.😇
        Terv. Masa.👩‍🦲

• Anonyymi00008

Tuota Onegasia olen ihmetellyt. Selvästi okkultismiin seonnut, puhuu itsestään Jumalan Poikana.

Muita jumalanpoikia en tiedä kuin Jeesus Kristus, joka On Jumalan Poika-persoona sekä muutoin jumalanpojiksi kutsutut enkelit, langenneet mukaan lukien.

Onegas ei ole Jeesus, eikä varmasti Jumalan joukkoihin kuuluva enkelikään, joten vaihtoehtona on ainoastaan ne langenneet. Jutut onkin kuin eksyttäjällä.

• Anonyymi00009

Mahd. ristiriitaista on hänen linkittämänsä seurat. Langennutta enkeliä ei välttämättä kiinnostaisi. Toisaalta, yhteenlaskien, voisi tuosta saada hurjan päätelmänkin.

En kuitenkaan menisi niin pitkälle.

En tunne mielisairauksia, joten... olen vain ihmetellyt.

• Anonyymi00010

eli onegas onkin langennut enkeli

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

eli onegas onkin langennut enkeli

Hänen omien puheidensa perusteella...

• Anonyymi00012

Mitä ne jumalanlapset sitten on, eikö ne ole poikia ja tyttöjä, miehiä ja naisia.

• Anonyymi00013

"Jumalanlapset " on käsitteenä eri kuin "jumalanpojat". Ei tarkoita samaa asiaa.

"Jumalanlapset" = kasteen ja Jumalan Pyhän Hengen vaikutuksesta ("vedestä ja Hengestä") uudestisyntyneet uskovat, Jeesuksen hengelliset seuraajat, joilla näin Isänä Itse Isä Jumala.

"Jumalanpojat" = Raamatussa tarkoitettu ilm. enkeleitä, (joidenkin päätelmien mukaan mahd. myös nk. "ufo-olennot").

Mikäli tuollaisia "ufo-olentoja" on tavattu maapallolla, tästä seuraa kysymys: keitä he sitten ovat? Esim:
        - Jumalan muuta luomakuntaa maailmankaikkeudessa?
        - Langenneita enkeleitä?

• Anonyymi00014

Minäkin olen ihmetellyt tuota Onegasia. Kummallisia asioita hän usein esittää, erityisesti se, että olisi Jumalan Poika. Kuitenkin hän linkittää myös uskovaisten seuroja.

Ehkä on niin, että hänellä on jokin mielisairaus, joka saa harhakuvittelemaan kaikenlaista. Sillä tavalla sairaskin voi olla myös uskomassa, hupsut kirjoitukset katsotaan sairauden syyksi.

• Anonyymi00015

"Jumalan Poika" isoilla alkukirjaimilla tarkoittaa ainoastaan Jeesus Kristusta. Hän siis esiintyy Itse Jeesuksena, joka hän varmasti ei ole.

Kukaan miespuolinen ihmis-jumalanlapsi ei silti saa käyttää itsestään tuollaista nimitystä.

Jumalan Poika On Yhden Pyhän Kolmiyhteisen Jumalan toinen, eli Poika-persoona.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

"Jumalan Poika" isoilla alkukirjaimilla tarkoittaa ainoastaan Jeesus Kristusta. Hän siis esiintyy Itse Jeesuksena, joka hän varmasti ei ole.

Kukaan miespuolinen ihmis-jumalanlapsi ei silti saa käyttää itsestään tuollaista nimitystä.

Jumalan Poika On Yhden Pyhän Kolmiyhteisen Jumalan toinen, eli Poika-persoona.

"Poika-persoona."
        Jos olet vl, niin tuosta saat hoitokokousta huolella!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

"Poika-persoona."
        Jos olet vl, niin tuosta saat hoitokokousta huolella!

Persoonallinen Jeesus on heille kirosana!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Persoonallinen Jeesus on heille kirosana!

En kirjoittanut mistään "persoonallisesta Jeesuksesta" (jota Hänkin varmasti oli, me kaikki olemme erilaisia persoonallisuuksia) vaan Yhden Pyhän Kolmiyhteisen Jumalan (= yhden kolminaisuuden), voisi sanoa "2. persoonasta" = Pojasta.

= Isä, Poika ja Pyhä Henki = Yksi Jumala. (Ei ole kolmea, eri jumalakaverusta, jotka vain "pitäisivät yhtä", kuten mm. helluntailainen areiolaisuus opettaa).

https://evl.fi/sanasto/athanasiuksen-uskontunnustus/

https://evl.fi/tutki-uskoa/mita-usko-on/uskontunnustukset/ :

Athanasiuksen uskontunnustus
        Ekumeeninen uskontunnustus 400-luvulta:

>>Sen, joka tahtoo pelastua, on ennen kaikkea pysyttävä yhteisessä kristillisessä uskossa. Sitä on noudatettava kokonaisuudessaan ja väärentämättä. Joka ei niin tee, joutuu epäilemättä iankaikkiseen kadotukseen.

Yhteinen kristillinen usko on tämä: Me palvomme yhtä Jumalaa, joka on kolminainen, ja kolminaisuutta, joka on yksi Jumala, persoonia toisiinsa sekoittamatta ja jumalallista olemusta hajottamatta.

Isällä on oma persoonansa, Pojalla oma ja Pyhällä Hengellä oma, mutta Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen jumaluus on yksi, yhtäläinen on heidän kunniansa ja yhtä ikuinen heidän majesteettisuutensa. ... << ... jatkuu.

En ole vl. En kuulu enää kirkkoon (sen jumalattomuuden vuoksi), mutta tunnustan parhaani mukaan mahd. alkuperäistä, lutherilaista (Luther) uskoa.

Tämähän on kristinuskon perusoppia, suorastaan 1. opinkappale: kuka Jumala On. Ja huomautan, etten ole samaa uskoa esim. saalemin-"pastorin" kanssa, hänellä on muut azuza-opit kuin kristityillä.

Eivätkö vl:t tunnusta Yhtä Pyhää Kolmiyhteistä Jumalaa?

• junalanterve! Mikä se on ihmisessä se vipu?🍆
      Onko se vipu se sama kun se ihmisessä oleva ekumeeni?👳‍♂️ Uskomassa olevan weljen puolesta kyselen.🤔
      junalanrahaa.🚂💶💶💶

• Anonyymi00019

Aina katson, minkä ry:n seurat Onegas on linkittänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      139
      845
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      652
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      629
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      485
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      478
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      95
      477
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      267
      466
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      411
    13. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      405
    14. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      35
      403
    15. 21
      402
    16. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    17. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    18. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      386
    19. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    20. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    Aihe