Hiljaiset ihmiset

Anonyymi-ap

Hiljaiset ihmiset on kivoja

49

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      En tiedä kivoista, mutta puheliaat ihmiset on joskus ärsyttäviä.

    • Anonyymi00002

      Hiljaiset ihmiset ja heidän persoonallisuutensa on arvailujen varassa, koska he eivät paljasta itsestään mitään.

      • Anonyymi00003

        Sanomattomat sanat, tauot ja hiljaisuus on tehokeinoja.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Sanomattomat sanat, tauot ja hiljaisuus on tehokeinoja.

        Passiivisagressiivisuutta ja manipulointia


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Sanomattomat sanat, tauot ja hiljaisuus on tehokeinoja.

        Perustelusi perusteella olisivat tietoisesti manipuloivia.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Perustelusi perusteella olisivat tietoisesti manipuloivia.

        On hyvä antaa toiselle suunvuoro ja tilaa ajatella ennen kuin sanoo.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Perustelusi perusteella olisivat tietoisesti manipuloivia.

        Usein ovatkin


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        On hyvä antaa toiselle suunvuoro ja tilaa ajatella ennen kuin sanoo.

        No ei jotkut puhu vaikka olisi suunvuoroa 3 vuotta.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        No ei jotkut puhu vaikka olisi suunvuoroa 3 vuotta.

        Ei sen arvoista. Kysy ite.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Passiivisagressiivisuutta ja manipulointia

        No voi juku, jos joku ei halua ns puhua sinulle joko täällä palstatodellisuudessa tai ei ota ikinä sitä aitoa yhteyttä henkilökohtaisesti puhelimeen jne. Tuskin nämä kälyiset puheenparret edistää sitä asiaa. Naiselta yleisesti vastaaville hippasvinskoille jotka uhriutuu tai aukoo päätään hyvin erikoisella tavalla havaintojeni mukaan


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Sanomattomat sanat, tauot ja hiljaisuus on tehokeinoja.

        Tehokeinoja mihin?


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        No ei jotkut puhu vaikka olisi suunvuoroa 3 vuotta.

        Jos ei juuri sinulle ole.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Usein ovatkin

        Eiköhän ne jotka eniten puhu koita aivopestä toisia. Tarkoituksena ettei anna toiselle aikaa ja tilaa itse ajatella. Hiljaiset kunnioittavat toisten tilaa ja aikaa muodostaa itse käsitys asioista


    • Anonyymi00006

      Viisautta on osata olla myös hiljaa!

      • Anonyymi00019

        Toki aina voi välillä olla hiljaa 3 kuukautta. Ja sit taas puhua kun on asiaa.


      • Anonyymi00037

        Niin, vaikka kuinka haluasi olla nk nouseva tähti tai pysyvä tähti, niin ei ole välttämättä sosiaalisesti kestävää groupieilta toistaa kehityshäiriöinen kiukkusloganeita kun hommat alkaa mennä vihkoon


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Niin, vaikka kuinka haluasi olla nk nouseva tähti tai pysyvä tähti, niin ei ole välttämättä sosiaalisesti kestävää groupieilta toistaa kehityshäiriöinen kiukkusloganeita kun hommat alkaa mennä vihkoon

        Se se nääs vasta Pehmeetä on niin kerta mitta


    • Anonyymi00007

      Vanha sanonta: tyhjät tynnyrit kolisevat eniten sopii myös ihmisiin!

      • Anonyymi00014

        Olen eri mieltä.


      • Anonyymi00015

        Onneksi ei sinun kanssasi tarvitse olla tekemisissä enää.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Onneksi ei sinun kanssasi tarvitse olla tekemisissä enää.

        Onko sinun joskus tarvinnut sitten olla jonkun kanssa tekemisissä- oletko se sama joka jankuttaa mm ”toivottavasti ei nähdä enää ikinä” - kirjoittelija jonka MIELENMAISEMAA olen tyypitellyt välillä ohimennen? T ahkera lukija


    • Anonyymi00008

      Minä en ole kiva omasta mielestäni. Enkä tiedä olenko kenenkään muunkaan mielestä. Tahtoisin olla yhden naisen mielestä kaikkein kivoin ja ihanin mies maailmassa, jonka hän pitäisi omana miehenään loppuelämän.

      • Anonyymi00033

        Niinpä palstasetä tietenkin olisit, etkä suinkaan kompulsiivinen joka asiasta kitisijä. Sen verran tämä on vain mainos tyyppinen puheenparsi, niin tuli mieleen mainita


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Niinpä palstasetä tietenkin olisit, etkä suinkaan kompulsiivinen joka asiasta kitisijä. Sen verran tämä on vain mainos tyyppinen puheenparsi, niin tuli mieleen mainita

        Mikä mikä taas vikana eikä sopassa taaskaan yhtään makua


    • Anonyymi00011

      Ihmiset pitävät siitä, että heitä kuunnellaan. Ja toisaalta, kuuntelemalla oppii enemmän kuin itse puhumalla.

      • Anonyymi00032

        No tuon minä ainakin opin jo nuorena jaja


    • Anonyymi00012

      Joo, voitko olla hiljaa? Kiitti 👍🏻

      • Anonyymi00016

        En 😊


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        En 😊

        Ei ollu sulle hassu 😍


    • Anonyymi00013

      Varmasti 🤣🤣🤣👌🏻👌🏻👌🏻

      • Anonyymi00025

        Joskus puhuminen on tehokeino päästä eroon.


    • Kyllä se tietynlainen höpinä kuuluu ihmiseen. Kunhan ei ihan omituinen höpöttäjä oo. Mulla joskus menee ihan pelleilyksi, jos muut on liian hiljasia.

      • Anonyymi00017

        Kannattaa hankkia ystäviä jotka ymmärtää ja on samanhenkisii. 👌🏻 Ylpeästi omituinen höpöttäjä. Toki en nyt välttämättä töissä tai sellaisissa tilanteissa... Vain luotettavassa seurassa.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kannattaa hankkia ystäviä jotka ymmärtää ja on samanhenkisii. 👌🏻 Ylpeästi omituinen höpöttäjä. Toki en nyt välttämättä töissä tai sellaisissa tilanteissa... Vain luotettavassa seurassa.

        Ja vain kun hiljainen manipulaattori pakottaa siihen puhumiseen ja avautumiseen. Sellaisia ne ihon alle menevät narsistit on.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ja vain kun hiljainen manipulaattori pakottaa siihen puhumiseen ja avautumiseen. Sellaisia ne ihon alle menevät narsistit on.

        Kyllä. On tunnettu tapa painostaa puhumaan luomalla vaivaannuttava hiljaisuus. Toisaalta voisihan sen hiljaisuuden täyttää kysymällä vaikenijalta mahdollisimman paljon, kunnes suostuu pukahtamaan.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Kyllä. On tunnettu tapa painostaa puhumaan luomalla vaivaannuttava hiljaisuus. Toisaalta voisihan sen hiljaisuuden täyttää kysymällä vaikenijalta mahdollisimman paljon, kunnes suostuu pukahtamaan.

        Olen tavannut hiljaisia ja puheliaita ihmisiä. Vain tutustumalla näkee, onko tarkoitusperät aitoja vai eivät tai onko ihminen sinut itsensä kanssa vai ei jne. Ihminen on niin paljon muutakin kuin hiljainen tai puhelias. Ympäristö vaikuttaa myös. sivusta


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Kyllä. On tunnettu tapa painostaa puhumaan luomalla vaivaannuttava hiljaisuus. Toisaalta voisihan sen hiljaisuuden täyttää kysymällä vaikenijalta mahdollisimman paljon, kunnes suostuu pukahtamaan.

        Itse kävelen pöydästä lähes välittömästi jos joku urpo esittää tungettelevia tai johdattelevia kysymyksiä. Sellaiset kenttäkeskustelut on ajan hukkaa molemmille osapuolille


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Itse kävelen pöydästä lähes välittömästi jos joku urpo esittää tungettelevia tai johdattelevia kysymyksiä. Sellaiset kenttäkeskustelut on ajan hukkaa molemmille osapuolille

        Ja kun ns ei tarvitse enää onkia kun kokonaiskuva on jo hallussa niin ei jaksa


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Itse kävelen pöydästä lähes välittömästi jos joku urpo esittää tungettelevia tai johdattelevia kysymyksiä. Sellaiset kenttäkeskustelut on ajan hukkaa molemmille osapuolille

        Viittasinkin tilanteisiin, jossa hiljaisuutta käytetään keinona tietojen ronkkimiseen. Ihmisillä on taipumus täyttää hiljaisuutta, jos keskustelun rytmi ei noudata luonnollista rytmiä. Tunnistan tämän, koska olen usein ollut kyseisen tyylin ronkkijoiden kanssa tekemisissä. Silloin johdattelijana on vaikenija, ei hän joka puhuu.

        Kysymyksethän eivät välttämättäole johdattelevia ja silloinhan keskustelu ei ole luontevaa, koska johdattelija tahtoo ainoastaan kuulla haluamansa vastauksen ja pahimmillaan hän jopa muotoilee kysymyksenä niin, että laittaa sanat keskustelukumppanin suuhun. Äärimmäisen ala-arvoista.


    • Anonyymi00040

      Yksi ujo ja hiljainen mussukka on todella ihana. Toivottavasti nähdään pian ja pääsisin hemmottelemaan.

      • Anonyymi00042

        Kuka hän on ja kukahan ihanuus sinä olet 🤔❤️


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Kuka hän on ja kukahan ihanuus sinä olet 🤔❤️

        Joku joka on odottanut sinua käymään.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Joku joka on odottanut sinua käymään.

        Käymään missä? 😊


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Käymään missä? 😊

        Minun luona.


    • Anonyymi00050

      Ei välttämättä, mut on ne ainakin vähemmän ärsyttäviä kuin kälkättäjät.

    • Anonyymi00051

      Totta. Oispa kaikki vaan hiljaa.

    • Anonyymi00052

      Öitä *kuiskaten* ❤️

    • Anonyymi00053

      Ei oikeastaan. Jos on liian hiljainen, ei opi tuntemaan toista, ei anna itsestään. Sopiva suhde keskustelutaitoja, kuuntelua ja aitoutta toimii.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe