Jos lapsen äiti on kaunis niin se hieman helpottaa valintaa.Jos lapsen äiti haluaa pitää yhteyksiä lapsen isään niin kannattaako varoa?Vai onko normaalia.
Kannattaako mennä vanhemmaksi jonkun toisen lapselle?
91
695
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sanan "mennä" käyttö tässä yhteydessä on hieman harhaanjohtavaa, koska tuohon tehtävään ei yleensä vain "mennä".
🦄- Anonyymi00003
kyllä mennään jos nainen pyytää
- Anonyymi00002
Ei olisi minulle mikään ongelma, jos miehellä on lapsi. Oleellista on, että vanhempi itse hoitaa valtaosan niistä lapsen jutuista, toki yhteistoiminnassa sen toisen vanhemman kanssa (jos sellainen on edelleen maisemissa).
- Anonyymi00005
Ja siis se, että lapsen asiat hoidetaan yhdessä ja asiallisesti ja jatkuvasti riitelelemättä on big green flag.
- Anonyymi00006
Miehenä ajattelen samoin, tärkeintä kai on se, miten lapsi itse tuntee uuden suhteen antavan energiaa lähivanhemmalleen. Sama kai koskee myös niitä entisiä kumppaneita, sillä jokainenhan toivoo pelkkää hyvää menneisyyden tärkeille ihmisille.
AV - Anonyymi00026
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miehenä ajattelen samoin, tärkeintä kai on se, miten lapsi itse tuntee uuden suhteen antavan energiaa lähivanhemmalleen. Sama kai koskee myös niitä entisiä kumppaneita, sillä jokainenhan toivoo pelkkää hyvää menneisyyden tärkeille ihmisille.
AVNiin. Kyllähän se millaiset välit ihmisellä on lapsensa kanssa sekä myös vähän se millaiset välit on eksän kanssa, kertoo oikeastaan jo melkein kaiken oleellisen ko. henkilöstä.
- Anonyymi00004
Itse kysymykseen en voi ottaa kantaa, koska en ole koskaan halunnut olla kenenkään vanhempi.
Henkilökohtaisesti en ymmärrä eroa siinä, miten geenit voisivat vaikuttaa siihen, mitä tuntee huollettavaa olentoa kohtaan. Jos geenien rooli olisi ratkaiseva, kaikenlainen adoptio, keinohedelmöitys luovutetuilla soluilla tai sijaisvanhemmuus olisi lähtökohtaisesti "vähemmän kannattavaa" kuin omista geeneistä koostuvan jälkeläisen huolehtiminen.
En siis ymmärrä eroa siinä, miten omien geenien läsnä- tai poissaolo huollettavassa vaikuttavat huoltajan hoivaviettiin, koska en ole tuntenut hoivaviettiä ketään lasta kohtaan.
🦄- Anonyymi00007
Vanhemman oikeudelliseen asemaan (velvollisuuksiin) geenit eivät vaikuta.
Päin vastoin: avioliitto vaikuttaa enemmän. Avioliitossa syntyneelle lapselle tulee aina isäksi aviomies, riippumatta siitä kenen siittiösoluista lapsi on lähtöisin.
🦄
- Anonyymi00008
Hmm...🤔
Ethän sinä mene vanhemmaksi lapselle,sillä lapsella on jo vanhemmat vaikkei ne olisivatkaan yhdessä. Ehkäpä kannattaisi keskustella asiasta ennenkuin vedät liiian nopeasti ja äkkipikaisesti 🫛 nenuun. Toiset lasten vanhemmat ovat hyvissä väleissä ja toiset eivät.🤷♂️ - Anonyymi00009
Aloittaja.
Kuten usein päätöksen edessä, voi miettiä että katsotaanpa ja annetaan mahdollisuus.
Tämä on elämää. Siihen sisältyy toisille enemmän vaiheita kuin toisille ja haasteita.
Ne kasvattavat.
On totta, ettei kaikkien ero pääty leppoisasti. Minusta eron jälkeen miehet usein käyttäytyvät epäviisaasti suhteessaan exään. Silloin voi joillekin tulee tarve määräillä.
Älä välitä.
Vilma - Anonyymi00010
en suosittelisi ellei ennakkomaksoa noin q100000wueoa ciikosrq hoiroq...
..saatnaqn pyllynpyyhkijäpojojuja, no minun koulutukseen niin alasti kuukausi ilman mitään ruokaa ja veden voi itsekeksiaä joS JANOTTAA.. - Anonyymi00011
Kun kuvioissa on mukana lapsia, tulee aikuisten miettiä tarkoin sitä, miten uudet kumppanit vaikuttavat lapsiin. Yhdenkään lapsen vanhemmaksi ei niin vain mennä, vaan lapsen luottamus täytyy ansaita ja sitten ehkä saat olla lapselle turvallinen aikuinen, tilanteesta riippuen mahdollisesti jopa vanhempi.
Kun alkaa suhteeseen lapsellisen kanssa, on pystyttävä hyväksymään se, että lapset ovat aina etusijalla. Jos mies ei hyväksyisi poikaani, en voisi hänen kanssaan olla. En pyydä mieheltä isäksi ryhtymistä, lapsellani on oma isä vahvasti mukana elämässään, mutta miehen tulisi kunnioittaa poikaani ja kohdella häntä hyvin. Luonnollisesti odottaisin poikani käyttäytyvän hyvin myös kumppaniani kohtaan, mutta siitä en ole huolissani.
Aletheias- Anonyymi00024
Kun sinulla on lapsi etusijalla, sinun pitää hyväksyä myös se, ettet sinä ole miehelle ykkönen ja se tärkein.
- Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kun sinulla on lapsi etusijalla, sinun pitää hyväksyä myös se, ettet sinä ole miehelle ykkönen ja se tärkein.
Se nyt on selvä, jos miehellä itselläänkin on lapsia. Myös itsensä voi ja saakin toisinaan asettaa etusijalle. Myös lähisukulaiset, esim. sairaat vanhemmat voivat toisinaan olla etusijalla. Sellainen kuuluu elämään. Vaan kenestä sinä mahdoit puhua? Luulen, että tainnut tarkoittaa mitään noista mainitsemistani itsestäänselvyyksistä.
- Anonyymi00056
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tietysti hyväksyisin sen. En edes ottaisi muunlaista miestä, kuin sellaista, joka asettaa lapsensa etusijalle. En osaisi arvostaa sellaista miestä, joka olisi valmis asettamaan minut lastensa edun edelle.
Aletheias - Anonyymi00063
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olipa lapsellinen kommentti.
- Anonyymi00012
Kyllä se on lapselle parhaaksi jos vanhemmat on sovussa. On se mahdollista ilman että on aikeita yhteen paluusta. Kaikki eivät vaan ole siihen tarpeeksi kypsiä, siksi erot ovat usein riitaisia.
- Anonyymi00013
Kun naisella on vauvakuume niin isäkandidaatti on toissijainen.Se löydetään sitten jostakin jos oikea ei kelpaa.On myös naisia jotka sanovat käyttävänsä pillereitä vaikka eivät käytäkään.
- Anonyymi00014
Suomen lainsäädäntö sanoo, että lapsella on oikeus molempiin vanhempiin. Se ei tarkoita, että vanhemmat olisivat yhdessä vaan, että erotessaan lapsella tulisi säilyä yhteys molempiin vanhempiin eli tapauksessasi isä on lapsen elämässä ja se on jopa sinun kannaltasi hyvä asia. Saat viettää naisen kanssa laatuaikaa lapsen ollessa isällään. Jos he ovat hyvissä väleissä se kertoo hyvää ja helpottaa arkea. Jos he eivät olisi väleissä tai olisi agressiivinen ex kintereillä niin siinä olisi riskinsä. Kuulostaa, että tuossa sinun tilanteessasi kaikki on ihan hyvin joten anna palaa.
- Anonyymi00015
Onnea itse en moiseen tilanteeseen itseäni laittaisi vaikka miljardeja maksettaisiin
Juu, koska sillon voi soveltaa käytännössä, mitä kasvatustustieteissä on opittu. Ja yhdyn mielipiteeseen ylempänä. Ettei hommaan niin vaan mennä. Täytyy rakentaa luottamus lapsiin. Ei voi yhtäkkiä vaan ilmestyä sinne sohvalle.
- Anonyymi00064
"Kasvatustieteessä"? Tuosta tuli mieleeni, pitää toimia niin kuin kirjoissa on präntätty. Vähän niinko viet kersojas neuvolaan. Siellä neuvolatäti kitisee "Ville on nyt liian pitkä/painava pituus-/painokäyriin verrattuna" ja unohdetaan täysin, että jokainen lapsi on joka suhteessa erilainen. Samoin tuo safkapuoli:
Ennen muussattiin kai tyyliin pottua, voita ja maitoa keskenään, sitä ja mitä lie kakaroille syötettiin, kukin tavallaan ikään katsomatta. Sitten joku keksi, ettei alle kolme (3) kuukautiselle saa antaa mitään kiinteää ja sitten tulikin "pommi", jossa viisas eu päätti nostaa.tuo kolme kuukautta neljään (4) kuukauteen! Missään en muista nähneeni perudteluita, mikä oli se syy.
No, noista kahdesta jälkimmäisestä on omakohtainen kokemus ja jokainen voi arvella, noudatinko? No en. Jokainen näkee omistaan, riittääkö pelkkä maito? Jos haluaa orjallisesti noudattaa kirjojen neuvoja, niin siitä vaan. Onhan se mukavaa, kun kersat huutaa yöt läpeensä nälkää. Anonyymi00064 kirjoitti:
"Kasvatustieteessä"? Tuosta tuli mieleeni, pitää toimia niin kuin kirjoissa on präntätty. Vähän niinko viet kersojas neuvolaan. Siellä neuvolatäti kitisee "Ville on nyt liian pitkä/painava pituus-/painokäyriin verrattuna" ja unohdetaan täysin, että jokainen lapsi on joka suhteessa erilainen. Samoin tuo safkapuoli:
Ennen muussattiin kai tyyliin pottua, voita ja maitoa keskenään, sitä ja mitä lie kakaroille syötettiin, kukin tavallaan ikään katsomatta. Sitten joku keksi, ettei alle kolme (3) kuukautiselle saa antaa mitään kiinteää ja sitten tulikin "pommi", jossa viisas eu päätti nostaa.tuo kolme kuukautta neljään (4) kuukauteen! Missään en muista nähneeni perudteluita, mikä oli se syy.
No, noista kahdesta jälkimmäisestä on omakohtainen kokemus ja jokainen voi arvella, noudatinko? No en. Jokainen näkee omistaan, riittääkö pelkkä maito? Jos haluaa orjallisesti noudattaa kirjojen neuvoja, niin siitä vaan. Onhan se mukavaa, kun kersat huutaa yöt läpeensä nälkää.No, nykyajan kasvatustiede on vähän muuttunu noista opettajaseminaari ajoista. Mutta tosiaan vieläkin vanhoja asenteita löytyy. Oli opiskeluryhmässäkin joilla vielä kansakoulu päällä. Js mä itekin aikoinaan olin liian pieni ja laiha noihin käyriin verrattuna.
- Anonyymi00016
Hah, se on etuoikeus joka tuskin kohdallesi osuu, vanhemmat nimittäin valikoidaan eikä vedetä hatusta
- Anonyymi00017
Ei varmaan kannata jos mietityttää liikaa. Jos rakastat naista, et miettisi. Mutta miksi ei voi aloittaa rauhassa ensin?
- Anonyymi00025
Olet typerys, ei rakkaus sulje pois järjen käyttöä.
- Anonyymi00018
Tottakai kannattaa. Voit kustantaa jonkun toisen miehen lapsen koko elämän ja mahdollistaa tämän jälkikasvulle hyvän tulevaisuuden. Siitä saa varmasti tosi hyvän mielen itsellekin kun tietää kasvattavansa toisen miehen lasta oikealle tielle ja kunnon elämään.
- Anonyymi00023
Ei tarvitse kustantaa yhtään mitään. Turhaa pelottelut.
Ihmisiä kun ollaan, lapsi kiintyy sinuun ja sinä lapseen. Jos sittenkin tulisi ero, lapsen ikävä on surullista, koska myös nämä miehet voivat kaikota 100 %, vaikkei mitään tyypillistä syytä ole.
Vilma
Ja kyllä sohvalle voi mennä istumaan. Katsastaahan lapsikin sinut kelpaatko. - Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ihmisiä kun ollaan, lapsi kiintyy sinuun ja sinä lapseen. Jos sittenkin tulisi ero, lapsen ikävä on surullista, koska myös nämä miehet voivat kaikota 100 %, vaikkei mitään tyypillistä syytä ole.
Vilma
Ja kyllä sohvalle voi mennä istumaan. Katsastaahan lapsikin sinut kelpaatko.Tuo toisen miehen lapsi ajattelu on niin huvittavaa. Ihan kun jonkin "grandi- janoisten sankari" -miehen geenit olisivat niin ainutlaatuiset et pitäisi ihan omiksi kutsua. Ihmisen syntymässä ei ole mitään omaa, kaikki on annettu muualta tässä luonnon systeemissä. Kuinkahan moni nainen synnyttää salaa toisen miehen lapsen, tämän "korvaamattoman" miehen tietämättä, se olisi ainakin hänelle ihan oikein.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tuo toisen miehen lapsi ajattelu on niin huvittavaa. Ihan kun jonkin "grandi- janoisten sankari" -miehen geenit olisivat niin ainutlaatuiset et pitäisi ihan omiksi kutsua. Ihmisen syntymässä ei ole mitään omaa, kaikki on annettu muualta tässä luonnon systeemissä. Kuinkahan moni nainen synnyttää salaa toisen miehen lapsen, tämän "korvaamattoman" miehen tietämättä, se olisi ainakin hänelle ihan oikein.
Niin. Eipä siitä omasta biologisestakaan tiedä kuinka paljon siinä on sitä omaa geneettistä materiaalia. Perinnöllisyys kun ei käytännössä mene niin, että lapsen geenit tulisivat vanhemmilta 50/50.
- Anonyymi00041
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tuo toisen miehen lapsi ajattelu on niin huvittavaa. Ihan kun jonkin "grandi- janoisten sankari" -miehen geenit olisivat niin ainutlaatuiset et pitäisi ihan omiksi kutsua. Ihmisen syntymässä ei ole mitään omaa, kaikki on annettu muualta tässä luonnon systeemissä. Kuinkahan moni nainen synnyttää salaa toisen miehen lapsen, tämän "korvaamattoman" miehen tietämättä, se olisi ainakin hänelle ihan oikein.
Niin, nainen se lopulta valitsee sen isän lapsilleen. Jopa sen virallisen isähahmon tietämättä asiasta. Ja tämän isähahmon pitää vaan hyväksyä sen naisen valinnat ja tukea niitä. Niin se vaan menee jos meinaa parisuhteisiin ryhtyä.
- Anonyymi00054
Anonyymi00023 kirjoitti:
Vilma
Ja kyllä sohvalle voi mennä istumaan. Katsastaahan lapsikin sinut kelpaatko.Entä jos mies kiintyy lapseen, mutta äippä haluaa erota?
- Anonyymi00065
Vika on silloin jossain muussa, kuin lapsessa. Näitä naisia on, jotka valehtelee valehtelee ja valehtelee. Jossain vaiheessa valheet tulee julki, se on varma.
Ihmettelen vain näitä naisia, minkä luonteisia ovat, kun täysin tietoisesti pimittävät noinkin suurta asiaa, jonka "kantajana" on loppupeleissä se lapsi. Jos/kun on naiskennellut siellä täällä, eikä tiedä kuka isä voisi olla, niin onhan se pelottavaa paljastaa miehelle, koska "tulos", miten käy on selvä, mutta niin käy joka tapauksessa. Mitä jos on esim joku perinnöllinen sairaus?
No, häikäilemättömiä naisia on ikävä kyllä paljon, jotka perustavat yhteiselämän valheelle ja ennenkaikkea valehtelee sille kapselle. Onneksi on dna-testit, jolloin lapsi voi aikuistuttuaan alkaa itse selvittämään taustaansa, sillä lapset huomaavat heti, että ovat "jotenkin erilaisia".
- Anonyymi00019
Voi teitä hupsuja. Eiköhän niitä parisuhteita ole melkoisen paljon kun on erottu.
Itsekin olen ollut uusioperhe suhteessa. Kyllä ne toisen tenavat oli ihan samassa suojeluksessa ja asemassa kuin omanikin.
>Simiti<- Anonyymi00066
Juuri noin. Eihän se niiden lasten syy ole.
Mutta kirjoitat menneessä aikamuodossa, miksi?
- Anonyymi00020
jos rahaa haluat, mutta huomioi että paikalla on vain sinä yksdinän hoitajana eikä joyasin pedodiilipoikia sinä aikania.
- Anonyymi00021
Olen nähnyt noita onnenonkijoita jollijn esim.. majoittaa lapsia kun isä ja äirti rryyppäävät Espanjassa jne.. hoitoon.. kun itse ei pysty.
t. El Muerto da Mephistophïkes' - Anonyymi00022
Haluatko jättää mulle perinnön vai etsitkö omaishoitajaa? (Me ollaan kaikki jonkun lspsia.)
xLiner- Anonyymi00067
Perintö? No, kyllähän se sitten "laillisille" lapsille aikanaan on "mukava" ylläri, kun isän/äidin jäljiltä paljastuukin muutama sisarpuoli.
En sekaantuisi, koska ihminen pärjää paljon paremmin jos sen ei tarvitse miettiä esim. tuollaisia kysymyksiä. Kauneus on katoavaista, mutta lapsi todennäköisesti on olemassa vielä silloinkin kun sinä enää et.
Vain aisuri ryhtyy isäksi jonkun muun miehen seksijätteelle
Minä olen ollut isäpuoli Janican vanhimmalle pojalle Bicky the Kidille.
Minä olen ollut isäpuoli Janican keskimmäiselle lapselle Mohammedille.
Minä olen ollut isä kuopuksellemme Minttu-Petterille.
Bicky Royal mies ei ole kantanut isällisiä velvollisuuksiaan.
Old Spice mainoksen mies ei ole kantanut isällisiä velvollisuuksiaan.
Minttu-Petteri muistuttaa kovasti Penetratorsin jäsentä Luunmurskaaja-Kakea.
Oivoi, voi..liljalaakson_timppa kirjoitti:
Oivoi, voi..Mikäs tää old spice tyyppi olikaan?
scrg kirjoitti:
Mikäs tää old spice tyyppi olikaan?
https://youtu.be/Hq2SlCja3zo?is=3KwpSSxRegBDixKq
Mohammedin OIKEA iskä jonka jämiä olen lipittänyt ex-vaimoni jätekaivosta joka toinen lauantaililjalaakson_timppa kirjoitti:
Oivoi, voi..Ai miten niin en ole? Keneltä toi skidi sai telareita ja denssiä ennen kun oli täysi-ikäinen 🤔 Kuka opetti virittämään Derbiä? Kenen tiimissä hän harrasti MotoGP:tä?
Kuka maksoi hänen thainyrkkeilyn vuosimaksut ja kiitokseksi sai kokea miltä tuntuu saada nenilleen?
Kjäh häh, rjäh häh hää! 😆 Nuole aisuri nuole.
Hondis ei sentään ole mikään aisuri, vaan on aina osannut nostaa kytkintä oikeaan aikaan. Puhutaan sitten Safari-rallin 90° mutkista tai naisasioista. Kova äijä niinku Markku Alen hei.bicky_royal kirjoitti:
Ai miten niin en ole? Keneltä toi skidi sai telareita ja denssiä ennen kun oli täysi-ikäinen 🤔 Kuka opetti virittämään Derbiä? Kenen tiimissä hän harrasti MotoGP:tä?
Kuka maksoi hänen thainyrkkeilyn vuosimaksut ja kiitokseksi sai kokea miltä tuntuu saada nenilleen?
Hondis ei sentään ole mikään aisuri, vaan on aina osannut nostaa kytkintä oikeaan aikaan. Puhutaan sitten Safari-rallin 90° mutkista tai naisasioista. Kova äijä niinku Markku Alen hei.Näin se asia just on, että sä olet The Kidin ihan OIKEA FAIJA etkä mikään aisuri, joka nuolee toisten miesten kengänpohjia velkavetoisessa Älvsby-omakotitalossa Juha Tapion soidessa taustalla ja VW ID pihalla latauksessa :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Miksi mä olen hyvä ysikymppisten ulostuloissa, niin mullahan on maailman paras ja luotettavin kartturi. Sä kun sanot että "don't cut! rocks inside!" niin parempi uskoa, kun olet kuitenkin ajanut Pönttö-UAZ:ia eli Buhankkaa Itä-Ukrainan separatistien riveissä ja käyttiksenä sulla on keuliva Silverado :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
No joo se nyt on vähän tulkintakysymys, että pääsinkö mä jatkoon vai nostinko itse kytkintä. Varmaan vähän sekä että, mutta eipähän pyöri kenenkään vieraan miehen jälkikasvu mun ympärillä.liljalaakson_timppa kirjoitti:
https://youtu.be/Hq2SlCja3zo?is=3KwpSSxRegBDixKq
Mohammedin OIKEA iskä jonka jämiä olen lipittänyt ex-vaimoni jätekaivosta joka toinen lauantaiAi, tämä on tuollainen partakarvoihin keskittynyt, köyhän miehen samueljackson. Ainakin puhuu (=huutaa) aina reippaalla ja kuuluvalla äänellä.
hondakuski125 kirjoitti:
Näin se asia just on, että sä olet The Kidin ihan OIKEA FAIJA etkä mikään aisuri, joka nuolee toisten miesten kengänpohjia velkavetoisessa Älvsby-omakotitalossa Juha Tapion soidessa taustalla ja VW ID pihalla latauksessa :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Miksi mä olen hyvä ysikymppisten ulostuloissa, niin mullahan on maailman paras ja luotettavin kartturi. Sä kun sanot että "don't cut! rocks inside!" niin parempi uskoa, kun olet kuitenkin ajanut Pönttö-UAZ:ia eli Buhankkaa Itä-Ukrainan separatistien riveissä ja käyttiksenä sulla on keuliva Silverado :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
No joo se nyt on vähän tulkintakysymys, että pääsinkö mä jatkoon vai nostinko itse kytkintä. Varmaan vähän sekä että, mutta eipähän pyöri kenenkään vieraan miehen jälkikasvu mun ympärillä.Niin tällaista se just on, että kaikki kotiseudun tyypit ovat ihmeellisiä umpimielisiä perusbelgialaisia, jotka eivät kuitenkaan sitä mun separatistivalintaa hyväksy ja ajattelevat musta sen takia pelkkää negatiivista.
Kyllä mäkin yritin päästä kartanlukijaksi ihan omalla äidinkielelläni, mutta Thierry Neuville ei jostain syystä hyväksynyt sitä mun separatistivalintaa ja Hyundain tallipäällikkökin ajatteli Tatuoitu Fallos -logosta pelkkää negatiivista.bicky_royal kirjoitti:
Niin tällaista se just on, että kaikki kotiseudun tyypit ovat ihmeellisiä umpimielisiä perusbelgialaisia, jotka eivät kuitenkaan sitä mun separatistivalintaa hyväksy ja ajattelevat musta sen takia pelkkää negatiivista.
Kyllä mäkin yritin päästä kartanlukijaksi ihan omalla äidinkielelläni, mutta Thierry Neuville ei jostain syystä hyväksynyt sitä mun separatistivalintaa ja Hyundain tallipäällikkökin ajatteli Tatuoitu Fallos -logosta pelkkää negatiivista.Se on Neuvillen menetys, että teidän yhteistyölle ei nähty edellytyksiä. Sellaista se just on, jos liikaa sotketaan politiikkaa urheiluun :/
Mä en todellakaan ole mikään aisuri, jos en varsinaisesti ytm:kään. Pikemminkin sigma, kenellä on ytmin asenne mutta ei kuitenkaan pääsyä samojen naisten pöksyihin. Aamulla naapurin hassu kissatäti tuli kännissä mun luo, kun tarvitsi puhelimen sim-kortin irroitustyökalua. Kuulemma oli selittänyt uudelle poikaystävälleen meidän jotain viime vuoden sksijuttuja, eikä hänen uusi mies vaikuttanut mun seurassa kovinkaan hyväntuuliselta 😂
Onhan The Offspring tehnyt jopa biisin tällaisista valkoihoisista wannabe:ista https://www.youtube.com/watch?v=QtTR-_Klcq8&list=RDf8Hx4SElAkI&index=2
Ja Spektihän kertoi kerran Huomenta Suomen haastattelussa, että sä olit esikuvana tälle biisille :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
https://www.youtube.com/watch?v=qawQp_AqLF0&list=RDqawQp_AqLF0&start_radio=1- Anonyymi00046
bicky_royal kirjoitti:
Ai miten niin en ole? Keneltä toi skidi sai telareita ja denssiä ennen kun oli täysi-ikäinen 🤔 Kuka opetti virittämään Derbiä? Kenen tiimissä hän harrasti MotoGP:tä?
Hondis ei sentään ole mikään aisuri, vaan on aina osannut nostaa kytkintä oikeaan aikaan. Puhutaan sitten Safari-rallin 90° mutkista tai naisasioista. Kova äijä niinku Markku Alen hei.10:51
Yritätkö olla jokin kovis.
Niin last past season.
Vilma hondakuski125 kirjoitti:
Se on Neuvillen menetys, että teidän yhteistyölle ei nähty edellytyksiä. Sellaista se just on, jos liikaa sotketaan politiikkaa urheiluun :/
Mä en todellakaan ole mikään aisuri, jos en varsinaisesti ytm:kään. Pikemminkin sigma, kenellä on ytmin asenne mutta ei kuitenkaan pääsyä samojen naisten pöksyihin. Aamulla naapurin hassu kissatäti tuli kännissä mun luo, kun tarvitsi puhelimen sim-kortin irroitustyökalua. Kuulemma oli selittänyt uudelle poikaystävälleen meidän jotain viime vuoden sksijuttuja, eikä hänen uusi mies vaikuttanut mun seurassa kovinkaan hyväntuuliselta 😂
Onhan The Offspring tehnyt jopa biisin tällaisista valkoihoisista wannabe:ista https://www.youtube.com/watch?v=QtTR-_Klcq8&list=RDf8Hx4SElAkI&index=2
Ja Spektihän kertoi kerran Huomenta Suomen haastattelussa, että sä olit esikuvana tälle biisille :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
https://www.youtube.com/watch?v=qawQp_AqLF0&list=RDqawQp_AqLF0&start_radio=1Tiesitkö että
"gunter glieben glauten globen"
on laina Def Leppardilta? Minä en tiennyt aiemmin. Ei se huono aloitus ole.
Mutta ihan käytännön tasolla USA:ssa on ilmeisesti tapahtumassa vähintään samalla vauhdilla sama kuin Suomessa ja Euroopassakin, että lapsilta ei koulussa vaadita mitään eivätkä ne siten opi lainkaan samaan tahtiin kuin aiemmin ja tyypillisen valkoisen esikaupunkipennun "akateeminen" osaaminen lähestyy niitä viiteryhmiä, joista gansta-tyypit ovat ponnistaneet. Mississippi ui asiassa vastavirtaan.scrg kirjoitti:
Tiesitkö että
"gunter glieben glauten globen"
on laina Def Leppardilta? Minä en tiennyt aiemmin. Ei se huono aloitus ole.
Mutta ihan käytännön tasolla USA:ssa on ilmeisesti tapahtumassa vähintään samalla vauhdilla sama kuin Suomessa ja Euroopassakin, että lapsilta ei koulussa vaadita mitään eivätkä ne siten opi lainkaan samaan tahtiin kuin aiemmin ja tyypillisen valkoisen esikaupunkipennun "akateeminen" osaaminen lähestyy niitä viiteryhmiä, joista gansta-tyypit ovat ponnistaneet. Mississippi ui asiassa vastavirtaan.Itse asiassa opin tänään, kun katsoin mitä sanottavaa Wikipedialla oli kyseisestä biisistä ennen kun linkitin sen. Tuo, Bomfunk MC:n Freestyler, Daruden Sandstorm, Crash-pelin Hog Wild kentän taustamusa yms. ovat Bickyn Silveradon lavakaiuttimien soundtrackissa kun hän lähtee Jaanintien liikennevaloista keulien liikkeelle :)
Enkä mä nyt suoranaisesti ole ihan tuon musiikkivideon tyypin kaltainen, mutta onhan mulla miljoonan kilsan aidot Lacosteet, 9 vuotta sitten mulla oli madallettu musta Jaguar tummennetuilla ikkunoilla, ja naispuoliset tuttavat monesti.. miten nyt kauniisti sanoisi.. helppoja tapauksia 😅
Naapurin hassun kissatädin avaimet oli päivällä päätyneet uudelle jännämies-poikaystävälle, kun he lähtivät eri teille kaupasta, jossa naapurintäti oli käynyt jonkun hänelle tutun naisen kimppuun 🤣 Kovin hän vannoi ettei enää koskaan juo, samalla viiniä juoden, ja odotteli ovenaukaisua yhteisen kaverimme luona jossa mäkin olin käymässä. On se ihme tättähäärä.- Anonyymi00058
Seksijätteelle? Kutsutko lasta seksijätteeksi?
Aletheias hondakuski125 kirjoitti:
Itse asiassa opin tänään, kun katsoin mitä sanottavaa Wikipedialla oli kyseisestä biisistä ennen kun linkitin sen. Tuo, Bomfunk MC:n Freestyler, Daruden Sandstorm, Crash-pelin Hog Wild kentän taustamusa yms. ovat Bickyn Silveradon lavakaiuttimien soundtrackissa kun hän lähtee Jaanintien liikennevaloista keulien liikkeelle :)
Enkä mä nyt suoranaisesti ole ihan tuon musiikkivideon tyypin kaltainen, mutta onhan mulla miljoonan kilsan aidot Lacosteet, 9 vuotta sitten mulla oli madallettu musta Jaguar tummennetuilla ikkunoilla, ja naispuoliset tuttavat monesti.. miten nyt kauniisti sanoisi.. helppoja tapauksia 😅
Naapurin hassun kissatädin avaimet oli päivällä päätyneet uudelle jännämies-poikaystävälle, kun he lähtivät eri teille kaupasta, jossa naapurintäti oli käynyt jonkun hänelle tutun naisen kimppuun 🤣 Kovin hän vannoi ettei enää koskaan juo, samalla viiniä juoden, ja odotteli ovenaukaisua yhteisen kaverimme luona jossa mäkin olin käymässä. On se ihme tättähäärä.Sama kaveri muuten esiintyy seuraavallakin Offspring-videolla, lopussa n. 3 minuutin kohdalla. https://www.youtube.com/watch?v=LH-i8IvYIcg
Minullakin on joskus naapurissa täti, jolla oli jännäpoikaystäviä. Ei sitä muuten olisi tiennyt, mutta kun ne joskus mourusivat, koputtelivat ovea ja huutelivat oven takana.scrg kirjoitti:
Sama kaveri muuten esiintyy seuraavallakin Offspring-videolla, lopussa n. 3 minuutin kohdalla. https://www.youtube.com/watch?v=LH-i8IvYIcg
Minullakin on joskus naapurissa täti, jolla oli jännäpoikaystäviä. Ei sitä muuten olisi tiennyt, mutta kun ne joskus mourusivat, koputtelivat ovea ja huutelivat oven takana.Juu tyypillä on kuulemma vankilataustaa kuten naapurin tädillä itselläkin. Hän kuulemma oli samalla osastolla aikoinaan Anneli Auerin kanssa ja piti tätä kuulemma fiksuna ja mukavana naisena.
- Anonyymi00027
Miksei jos hyväksyy että suhteessa ette ole vain kaksi, vaan lapsi ja hänen biologinen vanhempi sekä hänen sukunsa.
Mitä varoa? On normaalia että lapsen vanhemmat pitävät yhteyttä lapsen asioissa. Lapselle on äärettömän tärkeää että etävanhempikin välittää hänestä.
Itse henk koht en jaksaisi uusioperhe-elämää. Ehkä sitten jos molemmilla olisi lapsia aikaisemmasta suhteesta.- Anonyymi00047
On miehiä, jotka ovat mustasukkaisia omalle lapselleen, kun kiilaa siihen väliin ja oi, joutuu jakamaan huomioon ja oi, kun eletään pari kymmentä vuotta lapsen ehdoilla.
Vilma - Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
On miehiä, jotka ovat mustasukkaisia omalle lapselleen, kun kiilaa siihen väliin ja oi, joutuu jakamaan huomioon ja oi, kun eletään pari kymmentä vuotta lapsen ehdoilla.
VilmaOn varmasti sellaisia. Minä olen nainen ja äiti.
- Anonyymi00068
Anonyymi00047 kirjoitti:
VilmaKirjoitat "on miehiä". Naisetko ei ole mustasukkaisia? Minä väitän, että naiset on vielä pahempia.
- Anonyymi00028
Ei ole gubbe normaalia lapset kuuluu viskata lennosta viikonlopuksi, ota koppi
- Anonyymi00031
Suut kiinni.....
- Anonyymi00035
Jos vallankaan joillain viisautta löytyy, niin päinvastoin on tullut aika…sanonpahan vain
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Jos vallankaan joillain viisautta löytyy, niin päinvastoin on tullut aika…sanonpahan vain
Periaatteella parempi myöhään kuin ei milloinkaan olisi sitten tyhmyyttään pitänyt suunsa kiinni vuoden tai vuosikymmenen..
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Periaatteella parempi myöhään kuin ei milloinkaan olisi sitten tyhmyyttään pitänyt suunsa kiinni vuoden tai vuosikymmenen..
Miltä tämä kuulostaa, mattimyöhäiset summuut?
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Miltä tämä kuulostaa, mattimyöhäiset summuut?
Kattopaas kakarat kun joissain tapauksissa aisoissa katsotaan tavallista pidemälle historiaan, luusereimmat ikinä
- Anonyymi00032
Antakaa J kirjaimen olla.
- Anonyymi00045
Samaa mieltä. En ole koskaan kuvitellut että noin suurta joukkosairautta voisi olla olemassakaan. Se on varmasti maailman kahdeksas ihme, ikävä kyllä ei kovin positiivinen.
- Anonyymi00034
Oikrasyi yuo kysymys paljonko masta ihan käteistä rahaa sellaisetya palvelusta valtiolle?
Montako sataa euron seyteleinä maksat vaLTIOLLE utosta?
musiikki: ADDC . Money Talks..... ja sandaali kävelee... - Anonyymi00039
Mikäli haluat olla aisuri, niin sitten..
- Anonyymi00040
Aisuri ... sana, jota palstalla rakastetaan ja reaalimaailmassa juuri kukaan ei edes muista mitä moinen tarkoittaa. Lienet melko vanhaa vuosikertaa.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Aisuri ... sana, jota palstalla rakastetaan ja reaalimaailmassa juuri kukaan ei edes muista mitä moinen tarkoittaa. Lienet melko vanhaa vuosikertaa.
Aisuri on mies joka alkaisi suhteeseen naisen kanssa, jolla naisella on toisen miehen kanssa tehty lapsi, ja aisurimies alkaisi elättäjä-maksajaksi.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Aisuri on mies joka alkaisi suhteeseen naisen kanssa, jolla naisella on toisen miehen kanssa tehty lapsi, ja aisurimies alkaisi elättäjä-maksajaksi.
Juu, nykymaailmalle tuntematon käsite, jota palstalla rakastetaan. Yksi niistä sanoista, joista tunnistaa ihmisen, joka ei juurikaan ole muiden ihmisten kanssa tekemisissä
- Anonyymi00048
Anonyymi00042 kirjoitti:
Vieläkö noin vanhanaikaista nimitystä käytetään, vielä nykymiehet?
Ihan kuin koko nimitys olisi jonkun kirkonkylän ämmän suusta.
Vilma - Anonyymi00052
Anonyymi00048 kirjoitti:
Vieläkö noin vanhanaikaista nimitystä käytetään, vielä nykymiehet?
Ihan kuin koko nimitys olisi jonkun kirkonkylän ämmän suusta.
VilmaNo jaa yksi pässinpää tuota jaksaa jauhaa
- Anonyymi00043
Aisuri = beta elättäjä, joka pääsee parittelemaan palkkioksi toisen jälkeläisistä huolehtimisesta.
Ätmi = työmuurahainen ilman paritteluoikeutta.- Anonyymi00049
11:39
Voi reppanoita.
Energiaa nimittelyyn. Hahhah.
Eläkää ja tehkää jotain, mutta älkää olko miesvauvvoja: äiti, äiti, tuolla naisella on l a p s i! Äitiiiii.
Vilma - Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
11:39
Voi reppanoita.
Energiaa nimittelyyn. Hahhah.
Eläkää ja tehkää jotain, mutta älkää olko miesvauvvoja: äiti, äiti, tuolla naisella on l a p s i! Äitiiiii.
VilmaMiksi tää kolahtaa suhun niin pahasti?
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Miksi tää kolahtaa suhun niin pahasti?
Minä en tykkää, että miestä nimitetään noin.
Vilma
Siksi. - Anonyymi00055
Anonyymi00051 kirjoitti:
Miksi tää kolahtaa suhun niin pahasti?
Eiköhän sen jokainen arvaa että miksikö...
- Anonyymi00057
Ei sinusta noine mietteinesi olisi niin arvostettuun tehtävään. Se vaatii paljon suurempaa ja epäitsekästä persoonaa. Että äläpäs kuuseen kurkottele.🤷♀️
- Anonyymi00060
voi joutua helposti syytteeseen jos ei ole lapselle heti Playstation 5 ja uusimmat pelit ja aina herkkuruokaa mitä syödä.. lastensuojelurikos.
kun siivoilin, katsoin roskasäiliöön, mihin kuivajutut, sekalaiset, joku oli laittanur jotain sekalaista elektroniikka-eomuja paljon. noniin hohhoijaa- Anonyymi00061
niin itse laitoin oman roskapussini viereen että jos kun eoskakuski tulee että näkisi eivät kuulu tähän astiaan nuo...
- Anonyymi00062
Yleensäkin ja erittäin suotavaa on se, että lapsen/lasten vanhemmat pitää eron jälkeen yhteyttä toisiinsa, koska hrillä on yhteinen/yhteiset lapsi/lapset. Eli jos et tuota ymmärrä, niin elele yksiksesi.
- Anonyymi00069
Jokaisen synnyttäjän äidiksi tulevan pirtäisi säästää käteistä ehaa lapselle jotta lapsi saa hyvän elämän, ennalta pitäisi olla velvollisuus säästää.
- Anonyymi00070
Ja entä jos tuollaiseen ei ole varaa?
- Anonyymi00071
Hei, miksi näitä pienessä mielessäsi pähkäilet kun ei koske sinua. Rakastamaan kykenevä ihmis sielu ei ajattele noin itsekeskeisesti. Hänellä on varaa pyyteettömästi jakaa. Sinä voit keskittyä ihan omaan napaasi. Ei ole muilta pois.🤷♀️
- Anonyymi00072
Jos kestät aisuruuden taakan niin mikäs siinä. Vieraan miehen siittämä lapsi muistuttaa sinua aina siitä, että joku toinen sinua parempi mies ehti siemennyshommiin ensin. Kannattaa myös ymmärtää se, että yhärit yleensä laittavat lastensa hyvinvoinnin kumppaninsa seksuaalisen hyvinvoinnin edelle. Jos näiden faktojen kanssa voit elää niin mikäs siinä.
- Anonyymi00073
Selittele sinä vain itsellesi saamattomuuttasi miten selittelet. Et ottanut vastuuta itsestäsi ja yhteiskunnasta. Ainoastaan kykenit vaatimaan itsellesi. Ihan sinä itse itsesi yhteiskunnan ulkopuolelle jätit ja näillänäkymin tulet jättäämään hamaan tappiin. Eipä kateeksi käy.🤷♀️
- Anonyymi00074
Jaahas, aisurityyppi taas sönköttää, ties kuinka monetta kertaa samassa ketjussa. Tällä palstalla on selvästi tasan kaksi teitä, jotka tuota sanaa käyttävän, sinä ja hondamies multipersoonineen.
Anonyymi00074 kirjoitti:
Jaahas, aisurityyppi taas sönköttää, ties kuinka monetta kertaa samassa ketjussa. Tällä palstalla on selvästi tasan kaksi teitä, jotka tuota sanaa käyttävän, sinä ja hondamies multipersoonineen.
Mikäs nyt sitten on moderni nykykielen mukainen sana kuvaamaa tätä ilmiötä?
Jos nainen on herttainen ja viehättävä, ei liene miehellä estettä. Moni mies elää perheessä, jossa on naisen lapsia/lapsi edellisista suhteista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2522672Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901566Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001260- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036