Onko muka 5000 eeroa paljon?

Anonyymi-ap

Ystäväni hämmästyi kun kerroin rahastossani olevan 5000€. Ei se mielestäni ole paljon. Olihan minulla nuorempana osakkeissakin kymmeniä tuhansia.

En toki ole rutiköyhä mutten mielestäni mikään ökykään. Olenko väärässä???

>Simiti<

14

175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Varmasti olet, mutta en usko että tässä asiassa.

• Anonyymi00002

Mä veikkaan että olet nuohoaja.

??

• Anonyymi00003

Mitä nuoho ajaa?

• Anonyymi00004

• Anonyymi00006

15k on pienempi summa ko 32k et miten haluu vääntää

• Anonyymi00007

Minullakin semmoset 30k sijoituksia. Ei se minun mittarilla ole paljon, mutta joillekin varmasti aivan hurja määrä rahaa.

• Anonyymi00008

No ei tuo minusta mikään iso summa ole. En tarkoita vähätellä. En vain tosiaan ajattele, että olisi mikään iso raha, kun ei tuolla nyt hirveän montaa vuotta elelisi.

• Anonyymi00009
      UUSI

Ei ole paljon 5000 euroa. Mun yks kaveri yrittänyt lainaa rahaa minulta koska minulla menee hyvin kuulemma. Kyselee aina että olenko rikas ja miten voin ajaa autolla jolla ajan. En kyllä lainaa rahaa ja yritän pitää raha asiat salassa. Kaveri on hyvä tyyppi ja sillä olisi taitoja tehdä töitäkin mutta on laiska ja vaan ryyppää. Viime vuoden yrittänyt vaan hyötyö muista.

• UUSI

Minulla on jonkin verran säästöjä, mutta en edes tiedä paljonko. En oikeastaan tarvitse rahaa mihinkään. Kun syö, nukkuu ja on katto pään päällä, niin mitä muuta sitä elämässää tarvitsee?

• Anonyymi00010
      UUSI

No on toi mulle kun mun koko vuoden tulot on 2x toi.

• Anonyymi00011
      UUSI

Minulla on ulosotossa noin 26 000 €. Ei se mielestäni ole paljon. Olihan Kauko Juhantalollakin velkaa miljoonia.

• Anonyymi00012
      UUSI

Keskituloisena lapsettomana sinkkuna ongelma on lähinnä mihin rahansa laittaa. Kun on vielä oppinut lapsuuden kodissa pihiksi, niin pakollisten menojen jälkeen suurin osa jää säästöön.

Yksi entinen työkaveri joka myös eli yksin oli ulosotossa. Pahin hyväksikäyttävä lokki ja rahankinuaja mitä olen tavannut, eikä työpaikalla näistä oikein pääse eroonkaan, kun on kerran erehtynyt lainaamaan.

• Anonyymi00013
      UUSI

niimpä niin 46 euroa tyäeläkeläiselle sopiva summa vuosittain netona olisiko..

musiikki, josta todellakin oli kuultavana Dee Snider - Twisted Sister -levystä että mitä sanoituksiaKIN:

shoot'em down boys...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      138
      3383
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      77
      2151
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      137
      1835
    4. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      128
      1771
    5. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      27
      1714
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1375
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1259
    8. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      54
      1176
    9. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      144
      1055
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      33
      1017
    Aihe