Mitään jännää? Vain pari kuvaa ja jotain sinun juttuja mitä teet. Haluaisin löytää jotain salaista.
Miksi sinusta ei löydy googlesta
21
546
Vastaukset
- Anonyymi00002
On tietojenkalastelua kysellä palstalla .
Kysy häneltä suoraan !?- Anonyymi00017
Niin, onhan tuo yksi tapa nähdä palstaäijän huomionkalasteluprovot.
- Anonyymi00003
Olen kummitus. Elän vain niille kenelle tieto kuuluu.
- Anonyymi00004
Fiksut osaa pitää asiat omana tietonaan eikä levittele niitä pitkin nettiä juurikin tuollaisten stalkkereiden takia.
- Anonyymi00018
Ai että on jonnin joutavia provoja pierivä aapeeäijä sellainenkin? Sekin on kyllä totta, mutta näen minö senkin mitä propagandaa sinä yrität🥱
- Anonyymi00005
Kaikki jännä tapahtuu IRL. En laita edes someen mitään sellaista, mikä herättäisi korppikotkissa kiinnostusta.
Naiselta- Anonyymi00006
Jatkoa. Enkä viestittele. Puhun, kuuntelen ja teen. Jos haluat olla osa elämääni, netin kautta et siihen pääse. Ainoastaan tapaamalla.
- Anonyymi00007
Miksi mikään salainen asia olisi julkisesti internetissä?
- Anonyymi00008
Tarkoituksella. Aivan tarkoituksella. Pike
- Anonyymi00019
Mieti koko loppuilta vaikka tätä palstaäijän trollausta
- Anonyymi00009
Ota FB kamuks niin pääset selaamaan tuhotonta määrää kuviani
- Anonyymi00016
Oi voi mitä herkkua se ois 😜🫠❤️
- Anonyymi00010
Ei ole salattavaa. Oon tylsä ihminen.
- Anonyymi00012
Koska hän tasokas ja fiksu eikä mikään tyhmä ja trashy of-malli? 😏
- Anonyymi00020
Jaa, kerro aapeeäijä lisää tästä of-mallista jonka kontsan maksamiseen rahat ei riitä? Aika huono yritys kuvittaa
- Anonyymi00013
Oikeastaan kukaan ei tiedä musta juuri mitään. Joku tietää jotain ja toinen lisää mutta kukaan ei kokonaisuutta. Ehkä facebookista lukemalla vuosia vanhoja juttuja voi saada osviittaa. Nykyään en sinnekään juuri mitään laita. Instaankaan en ole linkittänyt kuin muutamia ihmisiä siksi etten sinne juuri mitään päivittele. Olisin toki voinut kirjoittaa tänäänkin, että sain juuri netistä tilaamani neljäpistepirkot.
- Anonyymi00014
Olen hyvin private ihminen.
- Anonyymi00015
Tuu tänne kyselemään, että miksi. Senkin toimet on kyselläkyselijä.
hähähähähähähä............
https://m.youtube.com/watch?v=4I-Za_THqF0&list=RD4I-Za_THqF0&start_radio=1&pp=ygUUTmljayBrbmF0dGVydG9uIHNvbmegBwE= Juu, mun mielestä myös. Ihmiset vois laittaa kuvia, vaikka omista työpajoistaan.
- Anonyymi00021
Oletko kokeillut Secret Google? Sieltä löytyy yleensä kaikista kaikkea likaa ja juoruilemisen arvoisia salaisuuksia.
- Anonyymi00022
Kuka tarvii juoruilemisen arvoisia salaisuuksia? Palstasetäkö provoihinsa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483