Mikä olisit? Minä olisin vaeltava aave alias mustanaamio. Nuorena luin ryhmä x sarjiksia, mutta mustanaamio on oikeasti ytmi.
>Simiti<
Jos olisit fiktiivinen hahmo?
10
193
Vastaukset
Kaikkein miellyttävempi fiktiivinen kahmo on kyöpeli 👻. Se ei ole olemassa, mutta tekee tuikitärkeätä työtä öisin kalmismaan järjestyksenvalvojana. -exKynis.mi
- Anonyymi00001
Duke Nukem
Salkkarien Sergei Kuula.
Tyyppi asui äitinsä luona aikuisena, touhusi autohommia, päätyi suhteeseen naisen kanssa joka osti häneltä pillereitä, ja joskus 2012 mulla oli samanlainen puolipitkä musta tukka- Anonyymi00002
näkymätötön miesd, olematon siis
- Anonyymi00003
Minä olen fiktiivinen hahmo.
🦄 - Anonyymi00004
Näkymätön nainen, vaikuttava.
Vilma - Anonyymi00005
Mustanaamio on kapiltalistinen sankari. Muut näkevät sinut Jope Jalkapuolena.
- Anonyymi00006
Tämä palsta on täynnä fiktiivisiä hahmoja. Ne tunnistaa siitä että kun ne osallistuvat keskusteluun niin ne siirtävät keskustelun koskemaan itseään, ja keskustelun aihe unohtuu täysin. Nämä hahmot eivät välitä mistään muusta kuin siitä omasta hahmostaan ja sen hahmon todellisuuden pönkittämisestä. Lisäksi kaikki nämä eri hahmot ovat yhden ja saman henkilön tuotoksia.
- Anonyymi00007
Kyllä mä välitän Hesan pilaamisestakin.
Vilma 00006: "Lisäksi kaikki nämä eri hahmot ovat yhden ja saman henkilön tuotoksia.''
Meinasin jo antaa pisteen, mutta vahinko tuli viime tingassa vältettyä, kun luin tämän viimeisen virkkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701