Läskipyörän renkaiden narina?

Anonyymi-ap

Läskipyörässäni on alkanut renkaat narista tosi ärsyttävästi. Ääni kuuluu kumisen päällysrenkaan ja vanteen välistä.
Laskin paineet pois ja suihkutin silikonisuihkett siinä toivossa että narina loppuisi, oikeastaan vaan pahensi.
Jos laitan painetta maksimimäärän? Niin että ovat jo kovat ajaa asfaltilla niin narinaa kaikkein vähiten tai ei ollenkaan mutta jos pudotan painetta vähänkin niin alkaa narisemaan. Onko muilla vastaavaa ongelmaa, pyörä on Moongoose Extreme.
Vaimolla Felt ja siinä ei näiden renkaat olipa paineet mitä tahansa.
Mikä auttaisi?

9

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Ihmiskorvalla lienee täysin mahdotonta paikantaa narinaääni juuri renkaan ja vanteen väliseen kohtaan. Sivele läskirenkaasi sivut vaseliinilla, jos läski on kuivunut.

• Anonyymi00003

Kyllä se paikannettu juuri tuohon vanteen ja kumin väliin.
        Kun suihkutin vanteen ja kumin väliin silikonisuihketta niin kuvittelin että se auttaa mutta narina pahentui.
        Tekoäly kertoi että talkki auttaa. Seuraavaksi kokeilen sitä kunhan jostain sitä ostan.

• Anonyymi00004

Tuo narina on aika yleinen juttu, varsinkin kun paineita vähän laskee ja tosiaan kumi se narisee vanteen reunaa vasten.

• Anonyymi00005

Vaseliinia renkaanpintaan niin loppuu narinat.

• Anonyymi00006

Itse mietin että laitan vesivaseliinia mitä olen laittanut perämoottorin vesipumpun lumiseen siipipyörään muta voiko vaseliini liukastaa niin että päällyskumi alkaa pyörimään vanten päällä?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Itse mietin että laitan vesivaseliinia mitä olen laittanut perämoottorin vesipumpun lumiseen siipipyörään muta voiko vaseliini liukastaa niin että päällyskumi alkaa pyörimään vanten päällä?

Siis..kumiseen siipipyörään

• Anonyymi00008

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kokeile teflonia, joskus parempaa kuin silikoni. https://postimg.cc/grkS7Djr

Teflon on ympäristömyrkky, jonka käyttöä kannattaa välttää.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kokeile teflonia, joskus parempaa kuin silikoni. https://postimg.cc/grkS7Djr

No silikoni oli tosi huono, narina paheni.
        Itseasiassa narina kun oli sellaista jaksottaista narks narks niin se johtui siitä että osa pinnoista oli löysällä.
        Nyt kun olen kiristänyt pinnat ja likaissut vanteen niin hyvin kuin kykenin niin narina muuttui hyvin heikoksi ja on sellainen siedettävä yhtenäinen ääni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      407
      3024
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      68
      2352
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1999
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      117
      1727
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1572
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      71
      1223
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      12
      1012
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      268
      1003
    10. 40
      874
    Aihe