Kysymys sinkut:

Anonyymi-ap

Moniko teistä oikesti osaa elää yksin ilman jatkuvaa yhteyden pitoa johonkin henkilöön ja moniko teistä oikeasti osaa tehdä omat ruokansa ilman eineksiä ja ravintoloita?
Terveisin: 52 vuotis mies.

34

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Erikoinen kysymyksenasettelu. Ensinnäkin sinkku viettää todennäköisesti enemmän aikaa yksin, kuin parisuhteessa oleva. Mikä on yksinvietetyn ajan itseisarvo ja millä perusteella vaatimuksesi koskee ainoastaan sinkkuja?

      Ruuanlaittotaito ja sinkkuus eivät liity toisiinsa.
      T: mm. kokin koulutuksen ja ammattitaidon omaava sinkku.

    • Anonyymi00002

      Sinänsä juu. Olen 43 v. mies ja en voisi edes kuvitella että elän jonkun muun kanssa asunossani. Ehkä pitäisi ensiksi aloittaa jonkun koiran kanssa ja siirtyä siitä tyttöystävään

    • Anonyymi00004

      ..why do you even give a fxck, koska viihdettä vain..

      Oikeassa elämässä voi olla hauskempaa ainakin itselläni kun juttelen jotain naapuri-tyttöjen ja muidenkin kanssa, jos oikea elämä on vieläkin huvittavampaa..


      ..työn tekeminenkin on .fkin waste of time..

    • Anonyymi00005

      kokeile kuoria peruna yhdellä kädellä, samaan käeen otat kuorimaveitsen ja perunan ja toinen käsi kokonaan selän takana.

      • Anonyymi00013

        Se on vähän vaikeaa nivelrikon takia, jota on molemmissa peukaloissa!


    • Anonyymi00006

      mutterin pyörittäminern varpailla momentiin 9 on jo hyvä laji

    • Anonyymi00007

      Minustakin aika erikoinen kysymyksenasettelu. Asun kyllä aidosti yksinäni, mutta on minulla ystäviä lähisukulaiset ja käyn myös töissä. Työni teen tosin pääosin etänä, mutta kyllä minä toimistollakin säännöllisesti käyn.

      Ai niin ja tietysti osaan tehdä ruokaa ilman eineksiä tai puolivalmisteita, ravintoloista puhumattakaan. Mikä tämän kysymyksen yhteys sinkkuuteen on?

    • Anonyymi00008

      Jos käyt ruokakaupassa et ole oikeasti sinkku.

    • Anonyymi00009

      "crazy people from klan.. tulee .45" päähän hohohohoh

    • Anonyymi00010

      silmään tähtää aqinwa, ei vartaloon, silmiin heh

    • Anonyymi00011

      Aloitus oli tarkoitettu siihen että kuinka moni oikeasti osaa elää nuukasti ja tarkalla taloudella ilman turhaa koheltamista taloudellisesti.

      • Anonyymi00012

        Miten tuo yhteydenpito muihin ihmisiin liittyy nuukuuteen? Eihän yhteydenpidon tarvitse maksaa senttiäkään.


    • Anonyymi00014

      En asu yksin, koska asun yhdessä nuorimman lapseni kanssa. En osaa, enkä halua asua yksin! Olen asunut elämäni aikana vain muutaman vuoden ajan yksin!

    • Anonyymi00015

      Hyvä kysymys! Minulta luonnistuu yksinolo ja ruokienlaitto. Kaikilta ei, sen tiedän kyllä.

    • Anonyymi00016

      Minäkin ensin mietin, että tämä on vitsi tai provo...

      Mutta sitten tuli mieleen mun entinen koulukaveri. Se oli tosi hyvä urheilussa ja suosittu muutenkin kouluaikoihin.

      Tapasin häntä vasta kymmenifn vuosien päästä baarissa. Näytti vanhalta. Oli aika kännissä. Kysyin, että mitäs sulle, niin vastas: Käyn töissä, syön Teboililla ja juon täällä, kotona nukun ja paskon.

      Ensin naurettiin yhdessä, mutta sitten hän vakavoitui. Ja sanoi, että niin se on.

    • Einekset on pahoja, närästää ja pistää mahan kuralle.

      En tykkää asua yksin. Perustetaanko kommuuni?

      • Anonyymi00017

        En halua asua muiden omien lähisukulaisteni kanssa. Kommuuni elämä ei ole enää minun haaveeni, joskus kymmenen vuotta sitten se vielä oli!!


      • Anonyymi00017 kirjoitti:

        En halua asua muiden omien lähisukulaisteni kanssa. Kommuuni elämä ei ole enää minun haaveeni, joskus kymmenen vuotta sitten se vielä oli!!

        No voi harmi. Mullakin se ois onnistunu paremmin 10 vuotta sitten. Ja tässä ois ollu myynnissäkin iso vanhainkoti.


      • Anonyymi00021
        JeroP kirjoitti:

        No voi harmi. Mullakin se ois onnistunu paremmin 10 vuotta sitten. Ja tässä ois ollu myynnissäkin iso vanhainkoti.

        Olisit tarttunut siihen asiaan silloin kymmenen vuotta sitten. Elämäsi menee nyt vaan ohitse haaveillessa. Tee se minkä vaan pystyt.
        Tai toki voit viettää turvallista ja mitäänsanomatonta elämää koko ikäsi ja vaan kadota tyhjyyteen ilman että kukaan sinua muistaa.


      • Anonyymi00021 kirjoitti:

        Olisit tarttunut siihen asiaan silloin kymmenen vuotta sitten. Elämäsi menee nyt vaan ohitse haaveillessa. Tee se minkä vaan pystyt.
        Tai toki voit viettää turvallista ja mitäänsanomatonta elämää koko ikäsi ja vaan kadota tyhjyyteen ilman että kukaan sinua muistaa.

        No kun just sillon kymmenen vuotta sitten kelleen ei ois ollu ajankohtanen muuttaa konmuuniin. En saanu ryhmää kokoon, ei se sillon oo mikään kommuuni, jos siinä yksin asuu. Ehkä joku pienimuotosempi, maalaistila tai vastaava ois helpompi 5-10 osakasta riittäs. Toi vanhankoti ois edellyttäny jotain 30-50 niin se ois ollu kannattava.

        Ei se mun elämä mihinkään hukkaan mee, mulla on tälläkin hetkellä näyttely menossa. Mutta mielellääm mä oisin muillekin hyödyksi. Tässä yksin asumisessa puuttuu se terve järki. Ja sitten kun on vielä sellasia, jotka maksattaa sen yksin asumisensa muilla.


      • Anonyymi00026
        JeroP kirjoitti:

        No kun just sillon kymmenen vuotta sitten kelleen ei ois ollu ajankohtanen muuttaa konmuuniin. En saanu ryhmää kokoon, ei se sillon oo mikään kommuuni, jos siinä yksin asuu. Ehkä joku pienimuotosempi, maalaistila tai vastaava ois helpompi 5-10 osakasta riittäs. Toi vanhankoti ois edellyttäny jotain 30-50 niin se ois ollu kannattava.

        Ei se mun elämä mihinkään hukkaan mee, mulla on tälläkin hetkellä näyttely menossa. Mutta mielellääm mä oisin muillekin hyödyksi. Tässä yksin asumisessa puuttuu se terve järki. Ja sitten kun on vielä sellasia, jotka maksattaa sen yksin asumisensa muilla.

        Saat sinne kommuuniin heti väkeä jos siellä saa asua ilmaiseksi. Sinä ostat tilan/koulurakennuksen ja kunnostat sen ja teet huoneita, ihmiset saa tulla asumaan sinne ilmaiseksi, tai "työtä vastaan". Jonkinlainen sopimus täytyy allekirjoittaa tietysti, missä määritellään asumisen säännöt. Osakkaita et tuollaiseen ikinä saa mukaan koska kukaan täysijärkinen ei siihen ala.


      • Anonyymi00026 kirjoitti:

        Saat sinne kommuuniin heti väkeä jos siellä saa asua ilmaiseksi. Sinä ostat tilan/koulurakennuksen ja kunnostat sen ja teet huoneita, ihmiset saa tulla asumaan sinne ilmaiseksi, tai "työtä vastaan". Jonkinlainen sopimus täytyy allekirjoittaa tietysti, missä määritellään asumisen säännöt. Osakkaita et tuollaiseen ikinä saa mukaan koska kukaan täysijärkinen ei siihen ala.

        Juu koulurakennus, vois kunnostaa yhen luokan ja pitää siinä tunteja asukkaiden lapsille. No pikkusen on mulla opinnot kesken, ettei ihan vielä pätevyys riitä.

        Oispa lottovoittaja, niin vois vähän toteutella. No ne ois tällä menolla nopeesti käytetty, mutta hyvähän se.


    • Anonyymi00018

      Osaa? Eikös se ole taito, jos kykenee pitämään yhteyksiä muihin ihmisiin?

      Kasvatatko omat leipäviljasi ja leivot niistä ruisleivät? Kasvatat omat makkaratarvikkeesi?

      Kun suuri osa päivästä menee palkkatöissä, maksan mieluusti valmiiksi leivotusta ruisleivästä.

      Haluaisin olla taitavampi pitämään yhteyttä kivoihin ihmisiin.

      xLiner

    • Anonyymi00019

      Moniko teistä oikesti osaa elää yksin ilman jatkuvaa yhteyden pitoa johonkin henkilöön ja moniko teistä oikeasti osaa tehdä omat ruokansa ilman eineksiä ja ravintoloita?
      Terveisin: 52 vuotis mies.

      Olen yksin vain jos on pakko, siis kokonaan yksin. Tietenkin asun yksin, nytkin ihan tyytyväisenä joitakin aikoja mutta jo illaksi on lenkkeily sovittuna. Haluan että on yhteydenpitoa sekä yhteen määrättyyn etä-parinpuolikkaaseen ja sen lisäksi muihin samassa elinpiirissä kulkeville. Yhteiset harrastukset tai muut yhteiset mielenkiinnon kohteet.
      Eineksiä ja valmisruokia en syö koskaan. Laitan kaiken alusta lähtien itse. En tiedä montako meitä sellaisia on.

    • Anonyymi00020

      Vähän on ihmeelliset kysymykset. Miten nuo korreloivat keskenään?

    • Anonyymi00022

      Ei varmaan kukaan muu osaa kuin sinä itse.

      Kovin moni ei edes halua asua ihan yksin.
      Minun täytyi hommata nainen tekemään ainaisia ja rasittavia kotitöitä, pesemään pyykkiä ja astioita, ja laittamaan ruokaa, jotta voin itse keskittyä järkeviin asioihin elämässä. Muuten kaikki aikani menisi vaan kotiaskareiden parissa.

    • Anonyymi00023

      En jaksa pitää yhteyksiä keneenkään, ellei ole asiaa. Enemmän he pitävät yhteyksiä minuun. Silloinkin menee monesti "Ei olla nähty pitkään aikaan, tuuppa kylään ja ota pari työkalua mukaan. Siinä sitten keksimään, ettei tarvitse mennä tekemään ilmaista työtä.

      • Anonyymi00025

        Eikö tunnu hyvältä olla tarvittu?


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Eikö tunnu hyvältä olla tarvittu?

        Mikäli siitä saisi rahaa edes bensaan, olisi hyvä. Joskus olisi kiva poiketa vaan kahville/syömässä ja jatkaa matkaa.
        Tiedän sen verran, kun kunto heikkenee, loppuu kutsut.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Mikäli siitä saisi rahaa edes bensaan, olisi hyvä. Joskus olisi kiva poiketa vaan kahville/syömässä ja jatkaa matkaa.
        Tiedän sen verran, kun kunto heikkenee, loppuu kutsut.

        Olet niille vain hyödyllinen idiootti. Pelkkää hyväksikäyttöä tuo ystävyys.


      • Anonyymi00031

        "ettei tarvitse mennä tekemään ilmaista työtä."
        Aika tylyä.
        Minun piireissä menee usein niin päin, että apua tarjotaan ystäville ja sukulaisille, etenkin muutossa ym ja siivousapuakin. Yhdessä on kiva tehdä.

        - Sheena


    • Anonyymi00024

      Sekä että. Jos on ollut menoa ja kaikenlaista töhötystä, kaipaan itsekseen olemista.
      Vilma

    • Anonyymi00027

      Aloittaja on hieman yksinkertainen... Ei kaikki ole samanlaisia. Oli sitten sinkku, tai suhteessa.

      >Simiti<

    • Anonyymi00030

      "Moniko teistä oikesti osaa elää yksin ilman jatkuvaa yhteyden pitoa johonkin henkilöön ja moniko teistä oikeasti osaa tehdä omat ruokansa ilman eineksiä ja ravintoloita?
      Terveisin: 52 vuotis mies."

      Yhteydenpitoa toisiin ihmisiin sanotaan sosiaalisuudeksi, se on kyky ja taito.
      Ruokaa osaan tehdä, mutta yleensä en tee (koska on muuta tekemistä).

      Eilen oli äitienpäivä, silloin tein ruokaa, järjestin äitienpäivän vastaanoton.

      - Sheena

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe