Sodankylässä pyörii maailmankaikkeuden surkein YouTube Sodankylä, Riitelyvapaa kunta. Ei edes alakoulun lapset nauramatta katso kun Riikka panee koko osaamisen näytille. Onko kysymys vitsistä vai tahallaan naivista, Sodankylän todellista tilaa parodioivasta filmistä. Kyllä tuo Riikka Karppisen ja Jari Rantapelkosen teetättämä YouTube video pilaa koko kunnan maineen. Sehän on kuin sarjasta, maailmankaikkeuden huonoin elokuva. Ensi kesän filmifestivaaleilla palkitaan.
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Edes Helsingin yliopiston Värriön tutkimus ei yllä noin huonoon lopputulokseen.
- Anonyymi00032
Siellä tutklmus keskittyy Sodankylän kunnan poliitikkojen riitelyyn. Mitään konkreettista hyötyä. Hyvät etäyhteydet.
- Anonyymi00003
Joo mitenpä noita filminpätkiä kommentois. Pyssykylä on ankea paikka ja semmonen pakollinen nopeasti ohiajettava paikkakunta lomanviettoon mennessä.
Papat toki eivät tykänneet, kun kirjaston tunnetuin nurkka ei päässy kuviin tai eivät itse päässeet sitä kuvaamaan
Toivotaan valoa kaamokseen, moi moi- Anonyymi00037
Pitäs kunnanhallituksen puuttua mutta kun papalla ei oo juutupea. Nesteellä siinä pöydässä kellään ei oo. Rollaattori oven pielessä.
- Anonyymi00007
Kyllä tuo Riikka Karppisen ja Jari Rantapelkosen teetättämä YouTube video pilaa koko kunnan maineen. Sehän on kuin sarjasta,...
Niimpä. Jos sitä mainetta on ollutkaan.
Siis, ainakaan kunnan päättäjillä.
NOLLIA OVAT.
Eiku, miinuksen puolelle menee ja lujasti. - Anonyymi00009
Tässä totuus jälleen kerran.
Se ei poistu sensuroimalla.
Totuus pysyy aina. - Anonyymi00010
Ainakin 2 kommenttia runkattu pois tästäkin aloituksesta.
Tai useampikin.
Ne vaan salataan. Eli ei mainita poistettuja.
En kommentoi enää.
Lopetankin nyt. - Anonyymi00011
OIKEIN ISOLLA RAHALLA PALKATTU LISÄÄ LOISIA LOISIMAAN.
MENKÄÄ POIS TÄÄLTÄ.
Se auttaa parhaiden.
https://youtu.be/ibYeM-XZglU?t=10 - Anonyymi00012
Hieman pinnallista on videon huumori. Ehkäpä agraarilogiikalla tehdyn huumorin kukoistuskausi loppui Pekko Aikamiespojan myötä vuosia sitten.
- Anonyymi00015
"Agraari logiikalla" viittaa maatalousyhteiskunnan, perinteisten arvojen ja paikallisuuden mukaiseen ajattelutapaan, joka korostaa maan merkitystä, omavaraisuutta ja yhteisöllisyyttä. Se nähdään usein vastakohtana urbaanille (kaupunkilaiselle) tai teolliselle logiikalle
- Anonyymi00020
Nyt on Rantapelkonen keksiny tolkun teeman!
- Anonyymi00022
miksei ne mene omiin paikka kuntiisa pelkäämään rantoja.
kalliita vahinkoa tekeviä parasiitteja kunnalle.
luonnossa on kyllä hyödyllisiäkin parasiitteja.
ne ovat eri asia kokonaan. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
miksei ne mene omiin paikka kuntiisa pelkäämään rantoja.
kalliita vahinkoa tekeviä parasiitteja kunnalle.
luonnossa on kyllä hyödyllisiäkin parasiitteja.
ne ovat eri asia kokonaan.Mettälappalaiset on ristinuskolla alistettu niin nöyriksi, että niitä on helpompi kusettaa.
- Anonyymi00024
Älä näe mitään,älä kuule mitään ja älä missään nimessä asetu lauman enemmistöä tai sen karismaattista johtajaa vastaan. Taloudelliset hyödyt kyllä vaientavat pelkuruutesi aiheuttamat ohimenevät omantunnontuskat.
- Anonyymi00025
Seuraa valankäyttäjiä etäämmältä,kehitä juridisia kykyjäsi ja jos aihetta ilmenee hyödynnä oikeusvaltion tarjoamia mahdollisuuksia vääryyksien korjaamiseksi.
- Anonyymi00031
Hyvä mielipide. Päättäjien on oltava tarkkana. Sutta ja sekundaa ei saa veronmaksajien rahoilla tuottaa. Demokratia on se joka paljastaa tuonkin filmin roskaksi.
- Anonyymi00035
Mitä helekutissa Maijala Mikko teki siellä Rantapelkosen propaganda filmissä. Oon pitäny Maijalaa luotettavana miehenä. Nyt on lähteny tämmöseen mukaan.
- Anonyymi00034
Seuraava Riikka ja Jari filmituotanto tuo komean sotatieteen tohtorin vihreiden puoluekokouksessa esiin. Kuinka Sodankylässä uusi vihreä aika koittaa. Aamun koitto Värriön puiston tutkimusten perusteella. Lopussa kiitos se seisoo.
- Anonyymi00036
Voisikohan Riikan ja Jarin studio etsiä uuden aiheen Kreikan mytologian perusteella./// Kunnan suuret johtajat. Lokan äärellä. Muikkuverkkojen kokijamme. /// Hän vaelteli metsissä ja rannoilla ihastellen omaa peilikuvaansa. Tarinan mukaan Narkissos näki kuvajaisensa kirkasvetisen lähteen pinnalla ja rakastui siihen niin syvästi, ettei kyennyt enää irrottautumaan lammelta, vaan riutui lopulta kuoliaaksi. Hänen ruumiinsa muuttui narsissin kukaksi.
- Anonyymi00038
Ihmisen elämä on läheltä katsottuna tragediaa, mutta kaukaa katsottuna youtubevideo.
- Anonyymi00039
Minun vanhan muistin mukaan joku Soankylän entinen kunnanjohtaja sai tontin
rakentamattoman Vuotoksen altaan reunalta allashankkeen rakennuskiiman aikana.
Liekö rantamökki jo siellä korvessa kovassa käytössä?- Anonyymi00040
Olihan tuolla noita rojekteja mm
Entisen ministerin erikoinen projekti: Martti Pura rakensi omin käsin kivikirkon keskelle metsää - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Olihan tuolla noita rojekteja mm
Entisen ministerin erikoinen projekti: Martti Pura rakensi omin käsin kivikirkon keskelle metsääEikös hällä ollu taistelu sonninkin kanssa ja tiukka paikka.
Ei siinä mittään ihan mukava rupattelukaveri oli kun tässä aloin muistella
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493