Viini virtaa, munkit kimmeltää ja piirakka tuoksuu. Taitaa olla perjantai, aijaijaiih!
Perrrjanntai
35
1012
Vastaukset
- Anonyymi00001
Piirakka on kaikkien pelimiesten huulilla.
- Anonyymi00002
Ärrrrä pärähtää kuin kunnon rrrrrrunkkauksessa.
Kärenvahtopäivä. - Anonyymi00003
Piirakka ulisee ja värisee, kun sitä isolla lusikalla lupsuttaa. Vielä kun ruikkaa kastikkeen sen sisälle ja päälle niin avot.
- Anonyymi00004
Piirakka kimmeltää ja munkit tukehuttaa
- Anonyymi00005
Kostea piirakka ja isot munkit.
- Anonyymi00006
Niitä saa kaupasta.
Oman käden tekemänä on parasta.
Rahaa säästyy.- Anonyymi00007
Rauhoitu se on Pirkkaa.
- Anonyymi00008
Viini maistuu niin perhanan hyvältä.
- Anonyymi00009
Omatekemä ohje.
1 muna.
Vatkaa.
Vaahdota. - Anonyymi00010
Mies löytää aavikolta vanhan lampun.
Hän hieroo sitä, ja lampusta ilmestyy henki. Henki kertoo miehelle, että hänellä on kaksi toivomusta.
Mies sanoo: “Luulin aina, että niitä on kolme.”
Henki vastaa: “Tarkista housusi.”
Mies katsoo alas ja sanoo: “Vau, se on valtava!”
Henki sanoo: “Olen tehnyt tätä jo pitkään.” - Anonyymi00011
Vaimon tytär saa aina hepin kovaksi kun aluksi rimpuilee ja pistää vastaan. Lopussa taas ei meinaa millään lopettaa vaikka kassit on jo viimeistä pisaraa myöten tyhjät.
- Anonyymi00013
Korkki auki ja toosa työnalle.
- Anonyymi00014
Se on terveen miehen merkki se.
- Anonyymi00015
Piira-Kalle tuntuu olevan suosikki Kemijärven raitilla.
Kumppanuus, sen ei tarvitse oerustua sukupuoleen.- Anonyymi00016
Mutta miten saat hepin pysymään puhtaana kakkelista?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mutta miten saat hepin pysymään puhtaana kakkelista?
Kuusamon riippamunat vs. Kemijärven ruskomunat.
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kuusamon riippamunat vs. Kemijärven ruskomunat.
Mikään ei ole miehekkäämpää hommoo kuin homostelu.
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mikään ei ole miehekkäämpää hommoo kuin homostelu.
Miehekäs harrastushommoilu tekee pojista miehiä.
- Anonyymi00020
Kyllä mies munistaan tunnetaan.
Parempii olla ruskomuna kuin iliman.
Kemijärveläiset sananlaskut kuvastavat nykyaikaa, kuinka vastakkainen sukupuoli on kaikonnut etelänmarkkinoille.
Dosentti Iivari Peräläinen on tutkinut aihetta lähemmin.
Pessimistisesti hän on todennut, että syntyvyys on laskenut.
Muutoin on kyllä mukavaa.- Anonyymi00021
Syntyvyys laskee vaikka naidaan paljon enemmän. Onko hepin navigaattorissa vikaa kun eksyy kakkoseen niin usein?
- Anonyymi00022
1 porukka ottaa paksun tumpun käyttöön puutteeseen.
2 porukka naattii ruskomunineen.- Anonyymi00024
Menkää Pattayalle, jotta ei tarvitse tumputtaa.
- Anonyymi00025
Kävin naapurin muijan luona päiväkahvilla. Kahvia en saanut mutta jotain muuta sain, aijaijai!
- Anonyymi00027
En kommentoi muutoin, mutta tulokset tulee postissa piakkoin.
Terveiset Lappooniasta. - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
En kommentoi muutoin, mutta tulokset tulee postissa piakkoin.
Terveiset Lappooniasta.Diagnoosi: Potilaalla poikkeuksellisen suuri vehje. Oireina ahtaat bokserit, ylimääräinen itsevarmuus ja se, että aiheuttaa naisille mielen herpaantumista. Jatkotutkimuksia ei tarvita, asia huomattiin jo odotushuoneessa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Diagnoosi: Potilaalla poikkeuksellisen suuri vehje. Oireina ahtaat bokserit, ylimääräinen itsevarmuus ja se, että aiheuttaa naisille mielen herpaantumista. Jatkotutkimuksia ei tarvita, asia huomattiin jo odotushuoneessa.
Niinpä , Lappoonialla ei ole valmiuksia tartuntatautien hoitoon. Kiitos Orponpurran hallituksen.
Lähetimme potilaan kotihoitoon peräkammariin. Jääpussin annoimme turvotukseen. - Anonyymi00039
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niinpä , Lappoonialla ei ole valmiuksia tartuntatautien hoitoon. Kiitos Orponpurran hallituksen.
Lähetimme potilaan kotihoitoon peräkammariin. Jääpussin annoimme turvotukseen.Taitaa sinulla olla tauti.
- Anonyymi00030
Perrrjannntaiii! Sokka irti!
- Anonyymi00032
Niin,seurauksena on mutterin tippuminem.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Niin,seurauksena on mutterin tippuminem.
Ryyppääminen on oikrin mukavaa touhua
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ryyppääminen on oikrin mukavaa touhua
Kyllä se kännäyksen voittaa.
- Anonyymi00036
SOKKA ON IRTI JA JANO ON KOVA! 🍻
- Anonyymi00038
Ootteko te jotain vinkuheuniä vai miehiä? Ryypätkää perkehele!
- Anonyymi00040
Kesä on niin mukavaa aikaa kun voi grillailla ja ryypätä ulkona nakusillaan. Naapurin rouvakin pälyilee pensaikon takaa. Tietää mitä hänen mielessä liikkuu.
- Anonyymi00041
Juhannussimaa! Juha on legenda.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361240
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad21465Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461- 21447