Perrrjanntai

Anonyymi-ap

Viini virtaa, munkit kimmeltää ja piirakka tuoksuu. Taitaa olla perjantai, aijaijaiih!

35

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Piirakka on kaikkien pelimiesten huulilla.

    • Anonyymi00002

      Ärrrrä pärähtää kuin kunnon rrrrrrunkkauksessa.
      Kärenvahtopäivä.

    • Anonyymi00003

      Piirakka ulisee ja värisee, kun sitä isolla lusikalla lupsuttaa. Vielä kun ruikkaa kastikkeen sen sisälle ja päälle niin avot.

    • Anonyymi00004

      Piirakka kimmeltää ja munkit tukehuttaa

      • Anonyymi00005

        Kostea piirakka ja isot munkit.


    • Anonyymi00006

      Niitä saa kaupasta.
      Oman käden tekemänä on parasta.
      Rahaa säästyy.

      • Anonyymi00007

        Rauhoitu se on Pirkkaa.


    • Anonyymi00008

      Viini maistuu niin perhanan hyvältä.

    • Anonyymi00009

      Omatekemä ohje.
      1 muna.
      Vatkaa.
      Vaahdota.

    • Anonyymi00010

      Mies löytää aavikolta vanhan lampun.
      Hän hieroo sitä, ja lampusta ilmestyy henki. Henki kertoo miehelle, että hänellä on kaksi toivomusta.
      Mies sanoo: “Luulin aina, että niitä on kolme.”
      Henki vastaa: “Tarkista housusi.”
      Mies katsoo alas ja sanoo: “Vau, se on valtava!”
      Henki sanoo: “Olen tehnyt tätä jo pitkään.”

    • Anonyymi00011

      Vaimon tytär saa aina hepin kovaksi kun aluksi rimpuilee ja pistää vastaan. Lopussa taas ei meinaa millään lopettaa vaikka kassit on jo viimeistä pisaraa myöten tyhjät.

    • Anonyymi00013

      Korkki auki ja toosa työnalle.

      • Anonyymi00014

        Se on terveen miehen merkki se.


    • Anonyymi00015

      Piira-Kalle tuntuu olevan suosikki Kemijärven raitilla.
      Kumppanuus, sen ei tarvitse oerustua sukupuoleen.

      • Anonyymi00016

        Mutta miten saat hepin pysymään puhtaana kakkelista?


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Mutta miten saat hepin pysymään puhtaana kakkelista?

        Kuusamon riippamunat vs. Kemijärven ruskomunat.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kuusamon riippamunat vs. Kemijärven ruskomunat.

        Mikään ei ole miehekkäämpää hommoo kuin homostelu.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Mikään ei ole miehekkäämpää hommoo kuin homostelu.

        Miehekäs harrastushommoilu tekee pojista miehiä.


    • Anonyymi00020

      Kyllä mies munistaan tunnetaan.
      Parempii olla ruskomuna kuin iliman.

      Kemijärveläiset sananlaskut kuvastavat nykyaikaa, kuinka vastakkainen sukupuoli on kaikonnut etelänmarkkinoille.
      Dosentti Iivari Peräläinen on tutkinut aihetta lähemmin.
      Pessimistisesti hän on todennut, että syntyvyys on laskenut.
      Muutoin on kyllä mukavaa.

      • Anonyymi00021

        Syntyvyys laskee vaikka naidaan paljon enemmän. Onko hepin navigaattorissa vikaa kun eksyy kakkoseen niin usein?


    • Anonyymi00022

      1 porukka ottaa paksun tumpun käyttöön puutteeseen.
      2 porukka naattii ruskomunineen.

      • Anonyymi00024

        Menkää Pattayalle, jotta ei tarvitse tumputtaa.


    • Anonyymi00025

      Kävin naapurin muijan luona päiväkahvilla. Kahvia en saanut mutta jotain muuta sain, aijaijai!

      • Anonyymi00027

        En kommentoi muutoin, mutta tulokset tulee postissa piakkoin.
        Terveiset Lappooniasta.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        En kommentoi muutoin, mutta tulokset tulee postissa piakkoin.
        Terveiset Lappooniasta.

        Diagnoosi: Potilaalla poikkeuksellisen suuri vehje.
 Oireina ahtaat bokserit, ylimääräinen itsevarmuus ja se, että aiheuttaa naisille mielen herpaantumista.
 Jatkotutkimuksia ei tarvita, asia huomattiin jo odotushuoneessa.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Diagnoosi: Potilaalla poikkeuksellisen suuri vehje.
 Oireina ahtaat bokserit, ylimääräinen itsevarmuus ja se, että aiheuttaa naisille mielen herpaantumista.
 Jatkotutkimuksia ei tarvita, asia huomattiin jo odotushuoneessa.

        Niinpä , Lappoonialla ei ole valmiuksia tartuntatautien hoitoon. Kiitos Orponpurran hallituksen.
        Lähetimme potilaan kotihoitoon peräkammariin. Jääpussin annoimme turvotukseen.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Niinpä , Lappoonialla ei ole valmiuksia tartuntatautien hoitoon. Kiitos Orponpurran hallituksen.
        Lähetimme potilaan kotihoitoon peräkammariin. Jääpussin annoimme turvotukseen.

        Taitaa sinulla olla tauti.


    • Anonyymi00030

      Perrrjannntaiii! Sokka irti!

      • Anonyymi00032

        Niin,seurauksena on mutterin tippuminem.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Niin,seurauksena on mutterin tippuminem.

        Ryyppääminen on oikrin mukavaa touhua


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Ryyppääminen on oikrin mukavaa touhua

        Kyllä se kännäyksen voittaa.


    • Anonyymi00036

      SOKKA ON IRTI JA JANO ON KOVA! 🍻

    • Anonyymi00038

      Ootteko te jotain vinkuheuniä vai miehiä? Ryypätkää perkehele!

    • Anonyymi00040

      Kesä on niin mukavaa aikaa kun voi grillailla ja ryypätä ulkona nakusillaan. Naapurin rouvakin pälyilee pensaikon takaa. Tietää mitä hänen mielessä liikkuu.

    • Anonyymi00041

      Juhannussimaa! Juha on legenda.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe