Kieloon, Liljaan ym. kaunokaisiin? Me Naiset lehden lukijakerho testaa tänään kuinka hyvin puutarhamme on hoidossa.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000011986501.html
Tuloksesi: 8 / 11
Olet pesunkestävä puutarhatonttu. *paukuttelee henskeleitä*
Oletko tutustunut Tuijaan, ...
18
154
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen puutarha tonttujen tonttu
- Anonyymi00002
Liian helppo testi
- Anonyymi00003
Älä usko, älä usko Tuijaa-aaa. Tuija suo huijaa huijaa ...
- Anonyymi00004
Sinä huijaat
- Anonyymi00005
karva on kieous, viikserkin aina ajaa ja parta se on kirous minkä jumala ihmiselle määrännyt, ja hiukset nekin... paera on kaikista pahin kirous ja ja niin viirsi-callut..
- Anonyymi00006
Tämä on kyllä mielenkiintoinen ja hyvä aloitus eli naiset sais lähettää kuvan omasta puutarhastaan ja vain kuva kertoo miten sitä on hoidettu eli heti näkee onko hyvin hoidettu vai ei eli ei tarvita sanoja ja kertoa mitään kuva kertoo kaiken
- Anonyymi00007
Mulla on piha liukas😒kasva mikään edes kainaloissa
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mulla on piha liukas😒kasva mikään edes kainaloissa
Kunnon puutarhatonttu hiekoittaa liukkaankin pihan hetkessä tuosta vaan.
Meillä on syreeni ja selja, narsisseja, liljoja, rhododendron ja ihmekukkia. Ja aitana marja-aroniat. Amppelissa on orvokeita.
Kaikki kovasti nättejä. Kaikkein nätein on selja, kun se kukkii, niin kuin nyt, ja silloin, kun siinä syksyllä on punaiset marjat.- Anonyymi00009
Grrr!
Tuloksesi: 11 / 11
Olet pesunkestävä puutarhatonttu
Myönnän arvanneeni sen sinisen kukan värin perusteella, mutta täydellistä osaamista, kerrassaan.
Sinulla, Sergei, menee nykyään minua huonommin näissä testeissä! Miksi tästä ketjusta on poistettu asiallinen viestini?
[minä vaan kysyn]
Puutarhatontun Tulos: 10/11Tosis, niin kuin Syyrakin kirjassa (löytyy vanhoista perheraamatuista) sanotaan, enemmän on annettu ihmisen nähdä, kuin ihminen ymmärtää.
Muuten, onnittelen hyvästä tuloksesta!exKynis.mi kirjoitti:
Tosis, niin kuin Syyrakin kirjassa (löytyy vanhoista perheraamatuista) sanotaan, enemmän on annettu ihmisen nähdä, kuin ihminen ymmärtää.
Muuten, onnittelen hyvästä tuloksesta!Kiitos! Täytyy vaan ihmetellä tämän palstan sensurointipolitiikkaa. Siinä touhussa ei ole järjenhiventäkään! ☝️🤨
- Anonyymi00010
tosi.typy kirjoitti:
Kiitos! Täytyy vaan ihmetellä tämän palstan sensurointipolitiikkaa. Siinä touhussa ei ole järjenhiventäkään! ☝️🤨
Ollaan kohta ainoat samalla saarella.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ollaan kohta ainoat samalla saarella.
...Ne kauniit urheiluverkkarit vielä olemassa?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
...Ne kauniit urheiluverkkarit vielä olemassa?
Se on taju kankaalle...
- Anonyymi00013
Kasveista tuli 8, mut miten luonnosta?
Tästä tuli 11/12
https://www.is.fi/viihde/art-2000011983480.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989