Kun miehesi palaa kotiin kalareissulta ja tuomisena on 20 kpl ahvenia ja 3 kg hauki ja mies sanoo hän perkaa ja tekee fileiksi ja miten haluat että hän valmistaa ne eli sinulle jää tehtäväksi muu ruoka jonka kanssa kalaa syötte eli miten toivot että kalat tehdään ja mitä teet ruuaksi
Nainen mitä tekisit ruuaksi
21
145
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
kalloja pannuun, iniaani-joonaksen, Indiana Jonekseksen kristallipalloja, lasipäivä pataan kiehumaan
- Anonyymi00002UUSI
Kalat saa kalastaja käsitellä ihan itse. Voin tehdä vaikka minestronekeiton, jos palanneella kerta on nälkä. Jaksaa sitten itse jatkokäsitellä sen saaliinsa.
- Anonyymi00003UUSI
Jasiis minulle on tietenkin ihan sama miten hän ne kokkaa. Hänen kalansahan ne ovat.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jasiis minulle on tietenkin ihan sama miten hän ne kokkaa. Hänen kalansahan ne ovat.
Eikä siis siinä mitään, pidän kyllä kalasta. En vain arvosta lainkaan tuollaista käytöstä, että toinen pölähtäisi kotiin kaloineen ja vaatisi jotain kokkaamista.
- Anonyymi00004UUSI
Laitan röstiperunat tai uuniperunat. Lisuksi lämmin kermakastike ja kermaviilikastike. Vihreä salaatti.
Jälkkäriksi mustikkakukko- Anonyymi00005UUSI
Kelpaisi eli hyvältä kuullostaa
- Anonyymi00006UUSI
💕💕🫡🫡🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🫡🫡💕💕😍😍🥰🥰
- Anonyymi00007UUSI
En kyllä mitään. Kalastaja kokkaa.
- Anonyymi00008UUSI
En tänne ole varattu edes mitään tuollaisten lisukkeksi, joten ensiksi hänen pitää mennä kauppaan.
- Anonyymi00009UUSI
Hankin kissan ja syötän kalat sille.
Sitten kysyn mieheltä, mitä hän aikoo tarjota ihmisille.
🦄- Anonyymi00010UUSI
Vastaan vaikka soveimme ettemme vastaa toisillemme ja olen pitänyt kiinni sopimuksesta eli kikkelii tarjoaisin ihmiselle eli oli pakko vastata
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vastaan vaikka soveimme ettemme vastaa toisillemme ja olen pitänyt kiinni sopimuksesta eli kikkelii tarjoaisin ihmiselle eli oli pakko vastata
Jätä toisen lapset rauhaan mene pqppa oman ikäsiin
Kalastaja savustaa itse saaliinsa. Voin laittaa uudet perunat kiehumaan ja tehdä salaatin.
- Anonyymi00011UUSI
Eikö mies niin luvannut tehdä eli haluat kalat savustettuina
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eikö mies niin luvannut tehdä eli haluat kalat savustettuina
Jokaisella itseään kunnioittavalla kalamiehellä on savustuspönttö. On suositeltavaa käyttää sitä ahkerasti. Esim. savustetut ahvenet ovat herkkua! 😋🐟
- Anonyymi00012UUSI
tosi.typy kirjoitti:
Jokaisella itseään kunnioittavalla kalamiehellä on savustuspönttö. On suositeltavaa käyttää sitä ahkerasti. Esim. savustetut ahvenet ovat herkkua! 😋🐟
Jos mies sais itse päättää niin mies olis paistanut ahvenfileet paistinpannussa
- Anonyymi00013UUSI
Parasta taitaisi tulla runsaassa voissa paistamalla ja tähän aikaan vuodesta kaveriksi parsaa ja valkoviiniä 😍
Aletheias- Anonyymi00015UUSI
Muuten hyvä mutta miehen olis sanottava parsoille ei vaan joko keitettyjä perunoita tai itse tehtyä muusia tai sitten leivänpäälle no olen muistaakseni joskus lapsena maistanut parsaa ja kamalaa oli niin muistaisin eli parsat saa jäädä kauppaan kiitos
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Muuten hyvä mutta miehen olis sanottava parsoille ei vaan joko keitettyjä perunoita tai itse tehtyä muusia tai sitten leivänpäälle no olen muistaakseni joskus lapsena maistanut parsaa ja kamalaa oli niin muistaisin eli parsat saa jäädä kauppaan kiitos
No saahan siihen perunaa lisäksi, ne sopivat mainiosti kalan kanssa. Hyvin valmistettu parsa on kuitenkin hyvää, kannattaa antaa uusi mahdollisuus.
Aletheias - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tälleen sivusta totean, että juuri tuosta syystä kyseisen kalamiehen pitääkin hoitaa se kokkailu itse. Ei tarvitse sitten aina vinkua, että jokin ei kelpaa.
- Anonyymi00019UUSI
Loimuttaisin ne. Yksinkertaista, mutta hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175083Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012311- 1351998
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171660"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551266Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu113925Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48841Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654