Tässä ajatuksia siitä, miksi sinkkuna eläminen on mukavaa ja miten nauttia siitä täysillä:Täysi itsemääräämisoikeus: Saat päättää itse kaikesta: sisustuksesta, ruoasta, aikatauluista ja vapaa-ajasta ilman kompromisseja. 0.5.2Aikaa ja energiaa omille intohimoille: Sinkkuna on usein enemmän resursseja panostaa harrastuksiin, ystäviin ja itsensä kehittämiseen. 0.5.1Arjen rauha: Koti on oma rauhoittumispaikka ilman parisuhteeseen liittyviä konflikteja tai jännitteitä, 0.5.8 joita voi syntyä esimerkiksi silloin, kun rakkaus hiipuu tai yhteistä säveltä ei löydy, 0.5.3.Ei paineita: Voit välttää seurusteluyhteiskunnan luomat paineet ja nauttia omasta seurasta ilman kiirettä "laittaa peliin vaivaa", jota suhde vaatisi, 0.5.10, 0.5.17. Tämä on pysyvä tila itsellä. En ole suhdeihminen,ahdistuin vaan jonkun kanssa ollessa. Hyvää kesää kaikille:)
Minut luotu sinkuksi
10
116
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Eikö suhteessa olemisessa olisi mitään plussapuolia?
- Anonyymi00002UUSI
Läheisyys ja seksi
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Läheisyys ja seksi
Mutta ahdistut sitten kuitenkin läheisyydestä ja seksistä?
- Anonyymi00003UUSI
Olet ilmeisesti ollut aika kontrolloivien ihmisten seurassa.
Varsinkin nuo ensimmäiset seikat kuulostavat absurdeilta. Miksi kukaan estäisi sellaisia asioita suhteen toiselta osapuolelta?
🦄- Anonyymi00005UUSI
Tietenkin estäisi, jos ei suhteen toinen osapuoli halua enää seksiä! Minä en hyväksy häirikköä enää elämääni, koska en pidä hänen luonteestaan ollenkaan! Sen tiedän ettei hän varmasti haluaisi koskaan seksiä kanssani! Kymmenen vuoden piina takana! Hyi hel..tti!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tietenkin estäisi, jos ei suhteen toinen osapuoli halua enää seksiä! Minä en hyväksy häirikköä enää elämääni, koska en pidä hänen luonteestaan ollenkaan! Sen tiedän ettei hän varmasti haluaisi koskaan seksiä kanssani! Kymmenen vuoden piina takana! Hyi hel..tti!
Mitä? 😄 Nyt en ymmärrä enää ollenkaan.
🦄 - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuo selittääkin paljon.
- Anonyymi00008UUSI
Ihan hyvin voisi olla amerikkalaisessa parisuhteessa, talossa jossa miehille tehdään "miesluola".
Paikka jonne voi mennä rentoutumaan kavereiden kanssa, tai yksin.
Kyllä parisuhteessa molemmat kaipaavat ajottain omaa rauhaa.
Parisuhteet ovatkin järjestelykysymyksiä, jokaiselle jotakin.
AVYleensäkin taloissa pitäs olla hyvät työtilat. Ja jos oisin suhteessa. Niin ihan hyvin vois harrastella kumpikin, ei se mua häirittis ja vuorotella koneiden käytössä. En silleen yksittisyyttä tarvi. Enempikin joutilaisuus, joku sohvalla istuminen alkais ärsyttään.
- Anonyymi00009UUSI
Toi otsikko...
Miksiköhän minut on luotu? 😁
Nuorempana varsin olin parisuhdeihminen ja sosiaalinen eksovertti. Nyt erakkomainen mikälie vertti. 😃
Eiköhän sitä jokainen muutu elämän myötä? Ei ketään luoda, vaan eläminen luo jotain. 🙂 Ihminen oppii itsestään jotain. 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1532520- 1572311
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551983Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181907"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591374Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1941237Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää761036Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa198956Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.326940Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24694