Mulla on paha mieli ja vaikeeta

Anonyymi-ap

Ja niin yksin tämän kaiken kanssa. 😣Tarvisin kosketusta ja hellyyttä.

43

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Voisiko kaivattusi auttaa?

      • Anonyymi00002

        Voisi jos hän haluaa


      • Anonyymi00003

        Alkaa viimeiset mahikset olla


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Alkaa viimeiset mahikset olla

        Ai mitenkä niin? Ap


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Voisi jos hän haluaa

        Tietääkö hän?


      • Anonyymi00013

        Okei. Itse toivoisin toisen kertovan, jos on huono mieli ja voisin auttaa. Tsemppiä sinulle kovasti.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Okei. Itse toivoisin toisen kertovan, jos on huono mieli ja voisin auttaa. Tsemppiä sinulle kovasti.

        Onko se kuolemassa??


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ai mitenkä niin? Ap

        Enemmän sä olet mulle velkaa kuin mä sulle


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Enemmän sä olet mulle velkaa kuin mä sulle

        Minä en ole mitään velkaa yhdellekään miehelle!!


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Voisi jos hän haluaa

        Itse estit mut..


    • Anonyymi00005

      Minulta et sitä koskaan tule saamaan! En halua olla missään tekemisissä kanssasi koskaan!

      • Anonyymi00006

        Ei kukaan varmaan haluakaan olla sinun kanssasi tekemisissä.


    • Anonyymi00009

      Mistä sinulla on paha mieli?
      Naiselta

      • Anonyymi00011

        Olen niin yksin ja kaikki tuntuu niin merkityksettömältä. En jaksa enää omia harrastuksia tai mitään muutakaan mikä oli ennen kivaa. Mikään ei tunnu miltään.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Olen niin yksin ja kaikki tuntuu niin merkityksettömältä. En jaksa enää omia harrastuksia tai mitään muutakaan mikä oli ennen kivaa. Mikään ei tunnu miltään.

        Mistä tämä johtuu? Mitä on tapahtunut?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Mistä tämä johtuu? Mitä on tapahtunut?

        Olen ollut masentunut jo kohta kymmenen vuotta, vaikka ei sitä tietenkään kaikki tiedä. Rakkauden puute. Se on masennuksen syy mulla. Pitkään mietin mistä se johtuu. Tähän lopputulokseen tulin.
        Ap


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Olen ollut masentunut jo kohta kymmenen vuotta, vaikka ei sitä tietenkään kaikki tiedä. Rakkauden puute. Se on masennuksen syy mulla. Pitkään mietin mistä se johtuu. Tähän lopputulokseen tulin.
        Ap

        Et ole ollut suhteessa kymmeneen vuoteen?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Et ole ollut suhteessa kymmeneen vuoteen?

        En ole ollut suhteessa koskaan. En ole siis kovin vanha mut kuitenkin. Olen ollut masentunut jo yläkoulusta lähtien.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Et ole ollut suhteessa kymmeneen vuoteen?

        Minä olin 30v kestäneessä parisuhteessa ja enää en koskaan toista suhdetta halua, en edes ystävyyssuhdetta!


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Minä olin 30v kestäneessä parisuhteessa ja enää en koskaan toista suhdetta halua, en edes ystävyyssuhdetta!

        Joo joo joo uskotaan jo.


      • Anonyymi00026 kirjoitti:

        En ole ollut suhteessa koskaan. En ole siis kovin vanha mut kuitenkin. Olen ollut masentunut jo yläkoulusta lähtien.

        Oliks ne opettajat sulle jotenki pahoja. Vai miks se just siihen kouluun liitty?


      • Anonyymi00027 kirjoitti:

        Minä olin 30v kestäneessä parisuhteessa ja enää en koskaan toista suhdetta halua, en edes ystävyyssuhdetta!

        Oho! 30 vuotta. Se on jo saavutus, hatun noston paikka.

        Tervesin nimimerkillä ikisinkku.


      • Anonyymi00037
        JeroP kirjoitti:

        Oliks ne opettajat sulle jotenki pahoja. Vai miks se just siihen kouluun liitty?

        No tunsin itseni niin ulkopuoliseksi.
        Ap


      • Anonyymi00037 kirjoitti:

        No tunsin itseni niin ulkopuoliseksi.
        Ap

        No sama täällä. Mutta yläkoulussa on helpompaa, kun oli aineopettajat, ei jää opettajan silmätikuksi. Tai voi joillekin jäädä, mutta tuskin kaikille. Osa opettajista on väkisinkin kivoja.


    • Anonyymi00010

      Voimia ja toivottavasti siellä helpottaa. Halaukset olisivat kyllä todella tarpeen.

      • Anonyymi00012

        Joo.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Joo.

        Minulta et tule saamaan yhtäkään halausta!


    • Anonyymi00015

      SITÄ SAA MITÄ TILAA

      • Anonyymi00021

        Minä en ole tilannut yhdeltäkään mieheltä mitään, enkä tule tilaamaankaan! En halua yhtäkään uutta ihmistä elämääni enää koskaan!


    • Anonyymi00018

      Sinäkö se siinä osaat huutaa? 😳

      • Anonyymi00023

        Missä sää oot kuullu mun huutavan?

        Ap


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Missä sää oot kuullu mun huutavan?

        Ap

        Joku kertoi, että paljon nuorempi henkilö suuttuu helposti! Sellaisista ihmisistä en pidä ollenkaan!


    • Anonyymi00029

      😍😍

      • Anonyymi00030

        No hei kulta.


    • Anonyymi00032

      No mitäpä mokasit olisit tajunnu käyttäytyä se on nyt loppu kaikki ikuisesti oma vikasi

    • Anonyymi00033

      joten estät kaikkia muitakin kaikelta siltä mitä et itse saa, oli kyse mitä tahansa. treffaillu on kuin punainen vaate teille. ihan hirveää.

      • Anonyymi00035

        taitaa olla narsisti tämä yksi paljon nuorempi henkilö..


    • Anonyymi00034

      Evolve, Tappara maali, tämä peli saadaan kotiin, massit himaan, sanomattomat myös yms.

    • Anonyymi00036

      Täällä samat fiilikset...🩷

    • Anonyymi00039

      elämä siis itsessään pelottaa sIIs ja hapellekin allerginen on... paha sairaus allwefia jos ilmallekin on azllegeo allerginen...

    • Anonyymi00040

      pick up your guitar, sounds make yo8u feel better, minä siis nyt en pysty kun rannekirurgian juttuja...

    • Anonyymi00042

      Mutta kun itsellä joku sellainen leikkaus jossa veitsellä aivan avataan ranteen hermokäytäviä... niin oli hyvin valmistautunut, ei saa olla mitään tulehduksia edes ientulehdustakaan hampioissa jos voi tulla joku komplikaatio...

    • Anonyymi00043

      Oletko miettinyt, että kaiken mitä saat kohdallesi, olet ansainnutkin?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe