Peliyhtiö lahjoitti 5 euroa pelirahaa, muutaman kerran vuodessa ovat lahjoittaneet.
Laitoin sen sitten pitkävetoon ja kerroin vähän päälle 2.
Voitot sai pitää, mitä 5 euorolla voittoa tuli.
Eilen illalla ajattelin, että varmaan veto kusee, kun olin laittanut alle 3.5 maalin veon ja ottelussa oli tehty jo 2 maalia ajassa 20 minuuttia.
Ajattelin, että varmana ottelu kusee, kun maaleja on 20 minuutissa tullut kaksi.
No eipä ottelu kussut, vaan livevedota katsoin, että ottelussa tethiin 3 maalia.
Hyvin pelikassan saldo nousi, kun viidellä eurolla nousi.
Eipä se 5 euroa ole suuri summa töissä olevalle, saa alle tunnissa 5 euroa, mutta meikäläiselle, jolla ei tuloja ole, niin on suuri summa.
Koskaan ei ole meikäläiselle maksettu työnteosta palkkaa, ei kukaan ole töihin huolinut eli ei ole kokemusta tunteesta, etä työn tekemisestä saa palkkaa.
Tuskinpa tuleekaan, kun ikää on jo yli 55v.
Mukavalle tuntui 5 euron voitto
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643231Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1971035- 63931
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48923- 48824
- 47772
- 41762
- 39708