En jaksa pitää itsestäni kunnolla huolta

Anonyymi-ap

Tuntuu ettei minusta ole eläjäksi. Tuntuu, etten osaa mitään. En minä pärjää tässä kovassa maailmassa. Varmaan joku aamu jään sänkyyn, enkä enää edes yritä nousta ylös.

24

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      no kunhan et vedä huumeita päivittäin niin ihan hyvin vielä menee

      • Anonyymi00002

        No paha addiktio nettiriippuvuuskin on.


      • Anonyymi00003

        No ei todellakaan mene hyvin. Just mun kaltaiset tyypit vetää kamaa tai hyppii sillalta alas. Minulla ja heillä ei ole muuta eroa kuin se että minä en ole tehnyt vielä kumpaakaan.


      • Anonyymi00004

        Sekin ois parempaa kun tää mitä nyt on.
        Oon taistellut sitä vastaan kauan jo etten retkahtais.
        Mut ei kannattanut laittaa vastaan sille, niistä hommista kun pääsee irti helpommin kuin tästä mitä nyt on.
        Kaduttaa että en lähtenyt sille tielle takasin jo pari vuotta sitten. Nyt sekään ei enää auta tähän.

        -sivusta

        Meinasin tähän samaan aloittajalle vastata mutta laitan aloittajalle ihan oman henkilökohtaisen vastaus kommentin.
        Koska aloittaja on sen arvoinen ❤️


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        No paha addiktio nettiriippuvuuskin on.

        Yksinäiselle ja mahdollisesti fyysisesti sairaalle ihmiselle tää nettiriippuvuus on joskus paljonkin vaikeampaa kun päihdeaddiktio. Niin ja tietty myös psyykkisesti oireilevalle.
        Ainakin itselleni tää on pahempaa.

        -sivusta sama kuin toi 21.35 kommentin kirjottaja


    • Anonyymi00005

      Sellaistakin voi elämä olla, mutta ei minulla!!

      • Anonyymi00017

        Hienoa sulle jollekin!!
        Ei toi kyllä kovin onnelliselle ja kivalle kuulosta toi sun elämäskään tuon kommentin perusteella.
        Haleja ja voimia sullekin. Tarviit niitä että voit joku kaunis päivä myöntää itsekin etkä yritä väitellä vastaan. 🤗🙃🤭


    • Noh se on jo paljon, jos peset aamulla naaman naamasaippualla ja sitten ajat parran ja peset hampaat. Sit vähä deorodanttia ja kosteusvoidetta.

    • Anonyymi00008

      Aloittajalle haluan kaikkea hyvää,
      sekä halauksia lähettää. 🤗❤️☀️

      Meinasin tosiaan tämän laittaa tossa ylempänä samaan kommenttiin vastatessani jollekin muulle mutta...

      Aloittaja on oman henkilökohtaisen kommentin arvoinen ❤️
      Toki paljon paljon enemmänkin kuin kommentin arvoinen ❤️


      Aidosti toivon että aloittaja ei päätyisi tohon ratkaisuun,
      vaan saisi voimia itselleen ja että jostain löytäisit avun.

      Enkä tarkoita todellakaan osastoa tai lääkitystä.
      En tosiaankaan.
      En sano etteikö terapiasta ois jotenkin apua.

      Enkä sitäkään sano etteikö joskus jotkut tarttis osastoa
      ja lääkitystä. Jotkut vaan tarvitsee vaikka se on hlvttiä.

      Mut se ei saa olla ensimmäiseksi se ainut apu mitä saisi,
      kuten yleensä käy jos sanoo tiettyjä asioita muille.
      Ellei ole oikeasti syytä osastolle laittoon.
      Kuten se et on vaaraksi itelle tai muille, tai psy*oottinen.



      Eniten toivon että sulla on, tai että löytäisit jonkun tukijan
      tai auttajan joka saa sut nostettua ylös sieltä pikkuhiljaa.

      Vertaistuesta on omasta mielestäni ollut eniten apua,
      niin itselleni kuin monille muillekin.
      Miljoona kertaa enemmän kuin ammattilaisista ikinä,
      ainakin omalla kohdallani.

      Sellainen jolla on kokemusta itsellä osaa ajatella ja auttaa muutenkin kuin sen perusteella mitä lukee tai näkee sivusta.

      Siihen että voi oikeasti auttaa pitää myös olla kokenut samaa.
      Joko omalla kohdalla tai läheisen elämässä,
      tavallaan eläen sitä kaikkea samaa siinä rinnalla.

      Se on hyvä ja tärkeä asia ja askel eteenpäin,
      että voit sanoa ton edes johonkin. ☺️


      Voimia aloittajalle ❤️

      Ja toki muillekin jotka kamppailee näiden asioiden kanssa.



      Vertaistukea löytää netistä paljonkin.
      Itse suosittelen jotain ulkopuolista näiden purkamiseen.
      En läheistä kenellekään.

      • Anonyymi00010

        Minulta hän ei ainakaan saa mitään apua koskaan..


      • Anonyymi00012

        Kiitos❤️

        Ap


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Minulta hän ei ainakaan saa mitään apua koskaan..

        Toivottavasti sun elämässä kaikki menee täydellisesti ja hyvin. Aina.
        Etkä tarvitse itse ikinä kenenkään apua,
        missään asiassa.
        Ja jos tarviitkin niin muista ettet pyydä sitä.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Kiitos❤️

        Ap

        Ei tarvii kiitellä.

        Ainoastaan nousta sieltä sängystä ylös.
        Tai voi sielläkin joskus lojua rauhassa.
        Kunhan vaan varaat sängyn viereen juotavaa
        sekä jotain herkkuja valmiiksi.
        Ja jonkun ämpärin koska kun pissihätä iskee
        niin tarviit sitä ämpäriä siinä.
        Paitsi jos oot mies ja sänky on ikkunan edessä.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Minulta hän ei ainakaan saa mitään apua koskaan..

        Kuka nyt edes pystyisi auttamaan häntä vuosien ajan stalkannutta ihmistä!! Siitä oli kyse! Ajattelpa sinä kuka tahansa täällä kirjoittava ihminen, että auttaistko sinä sinua vuosien ajan stalkannutta ihmistä, jonka tekojen takia menettäisit työpaikan ja joka kyttäisi elämääsi ja palkkaisi siihen myös apureita!


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Kuka nyt edes pystyisi auttamaan häntä vuosien ajan stalkannutta ihmistä!! Siitä oli kyse! Ajattelpa sinä kuka tahansa täällä kirjoittava ihminen, että auttaistko sinä sinua vuosien ajan stalkannutta ihmistä, jonka tekojen takia menettäisit työpaikan ja joka kyttäisi elämääsi ja palkkaisi siihen myös apureita!

        Siinä mielessä mä olenkin erilainen kuin muut,
        ja aika hönttikin mutta auttaisin mä. Tietenkin.
        Oon tainnut jo auttaakin. Tietäisitpä vaan mitä mä olen menettänyt ja miten pahaa tapahtunut. Sulla on parempi tilanne jos kerran tiedät kuka se on joka sulle tehnyt noin. Mä en tiedä kuka.
        Tai miksi..
        Kukaan ei kerro mitään vaikka ne tietääkin.
        Ei vaikka tietää kuin pahasti käynyt jollekin jo.
        Siinä tullaan siihen kysymykseen mitä ne jotkut haluaa, sitä että mua ei ole. Mut en tiiä miksi.


    • Anonyymi00011

      äityisi on aina paholaisen eli Jeesuksen tytär ei auta ikinä, wli asianajajat kehiin..

      • Anonyymi00019

        miksi sinä puhut näin


    • Anonyymi00016

      Kyllä osaat ja kyllä pärjäät. Huomenna on parempi päivä. Hae itsellesi apua jookosta.

      • Anonyymi00020

        Mutta muista ettet sinä stalkkeri tule koskaan pyytämään apua minulta jota stalkkasit vuosien ajan! Ja tuntui ettet sinä pystynyt asettumaan minun asemaani koskaan!


      • Anonyymi00021

        Taitaa olla samanlainen huomennakin. En minä apua saa mistään lääketieteen parista.


      • Anonyymi00023

        Miksi aina haaveilet veljesi naisista?Lopeta!


    • Anonyymi00022

      Muistakaa ihmiset että ihminen on luotu reagoimaan paikallaan oloon. Se olo mikä passiiviselle ihmiselle tulee/on paikallaan olosta, on se sama olo mikä jokaiselle tulee jos ei liiku. Se on lohduttava ajatus että kyse ei ole sinun kyvyistäsi vaan kehon viesteistä. Passiivisuus =kaikenlaiset mieliala oireet varsinkin herkillä ihmisillä! Aktiivisuus=välitön tasapaino kunhan hiki tulee kunnolla pintaan.

      • Anonyymi00025

        Minua on kauan estetty kulkemasta koska pelkään stalkkeria. 'Olisin liikkunut paljon enemmän, jos stalkkeria ei olisi koskaan ollut! Ja liikuntaa olisi tullut töissäkin, mutta sekin estettiin!


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Minua on kauan estetty kulkemasta koska pelkään stalkkeria. 'Olisin liikkunut paljon enemmän, jos stalkkeria ei olisi koskaan ollut! Ja liikuntaa olisi tullut töissäkin, mutta sekin estettiin!

        Olen ollut kauan todella ahdistunut ja stressaantunut, enkä ole ymmärtänyt sitä miksi projektia ei lopettettu toistuvista pyynnöistä huolimatta, joita tein jo monia vuosia sitten!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe