Mikä oli tämä kelkka onnettomuus Kilpiksellä torstaina.
Kilpisjärvi
17
683
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei tällä palstalla piä käsitellä tuommoisia asioita, luje lehtiä
- Anonyymi00002
Lapissa julkiset lehdet tiedottavat niukasti ja ovat sulkeutunita joissakin asioissa. Aika ihmeellist, aivan ko jossain ........maassa. Kun rajan toisella puolella saattuu kelkkaonnettomuuksia niistä kerrotaan avoimesti.
- Anonyymi00003
Joku paikallinen
- Anonyymi00004
Kaikki kelkkareitit pitäisi sulkea vapun jälkeen.
- Anonyymi00005
"Poliisi epäilee moottorikelkan kuljettajan ajaneen kelkkaa alkoholin vaikutuksen alaisena." Poromies kännisä`?
- Anonyymi00011
Päättelitkö ihan itse vai saitko jostain fakta tietoa. Jus et saanut fakta tietoa , pidä turpas kiinni ! Ääliö !
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Päättelitkö ihan itse vai saitko jostain fakta tietoa. Jus et saanut fakta tietoa , pidä turpas kiinni ! Ääliö !
Taisi osua. Olitko itse kelkan ohjaimissa? Vai jokakeväinen tapa teillä?
- Anonyymi00006
jus tuommoisten kommenttien taki toivoisin ylläpitäjän poistamaan koko ketjuntätä meinasi kun alussa sanoin että eikuulu täällä selvittä
- Anonyymi00007
Putinismi vaivaa käsivartta.
- Anonyymi00008
Reportterille voisi antaa ohjeen että kirjoittaa asiasta enemmän kuin päivän ja kellonajan. Tällaiset onnettomuudet voivat ehkäistä tulevia onnettomuuksia.
- Anonyymi00009
Täällä kun on niin helppo nimennöttämän haukkua ja mollata viattomia ihmisiä ja tuottaa pahaamieltä asianomaisille, vaikka ei itse niitä lukiskaan.
- Anonyymi00010
Kysymys on vain siitä että ne jotka onnettomuuksista raportoivat kirjoittaisivat asiallisesti asioista. Esimerkkiä voi ottaa Norjasta ja Ruotsista. Jos joku vetää herneen nokkaan onnettomuudesta informoitaessa on aika outoa. Ketään ei ole tarkoitus haukkua. Asioiden peittely on pahinta eikä kuulu tähän päivään.
- Anonyymi00016
Ei paikallinen,ikänsä kelkkaa ajanut törppöile selevin päin. Oli kännissä tai sitte muualta tullu rällääjä, Ajavat miten sattuu,
- Anonyymi00017
Niih, paikallisetki ossaa ajaa umpikännissä ettei törmäile! vuosien kokemuksela
- Anonyymi00018
Sitä juuri tarkoitin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1423886Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla572754Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä682731Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi862510Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "332380SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past881538Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1061519Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6411332Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851275Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1641177