Kilpisjärvi

Anonyymi-ap

Mikä oli tämä kelkka onnettomuus Kilpiksellä torstaina.

18

1333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei tällä palstalla piä käsitellä tuommoisia asioita, luje lehtiä

• Anonyymi00002

Lapissa julkiset lehdet tiedottavat niukasti ja ovat sulkeutunita joissakin asioissa. Aika ihmeellist, aivan ko jossain ........maassa. Kun rajan toisella puolella saattuu kelkkaonnettomuuksia niistä kerrotaan avoimesti.

• Anonyymi00003

Joku paikallinen

• Anonyymi00004

Kaikki kelkkareitit pitäisi sulkea vapun jälkeen.

• Anonyymi00005

"Poliisi epäilee moottorikelkan kuljettajan ajaneen kelkkaa alkoholin vaikutuksen alaisena." Poromies kännisä`?

• Anonyymi00011

Päättelitkö ihan itse vai saitko jostain fakta tietoa. Jus et saanut fakta tietoa , pidä turpas kiinni ! Ääliö !

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Päättelitkö ihan itse vai saitko jostain fakta tietoa. Jus et saanut fakta tietoa , pidä turpas kiinni ! Ääliö !

Taisi osua. Olitko itse kelkan ohjaimissa? Vai jokakeväinen tapa teillä?

• Anonyymi00006

jus tuommoisten kommenttien taki toivoisin ylläpitäjän poistamaan koko ketjuntätä meinasi kun alussa sanoin että eikuulu täällä selvittä

• Anonyymi00007

Putinismi vaivaa käsivartta.

• Anonyymi00008

Reportterille voisi antaa ohjeen että kirjoittaa asiasta enemmän kuin päivän ja kellonajan. Tällaiset onnettomuudet voivat ehkäistä tulevia onnettomuuksia.

• Anonyymi00009

Täällä kun on niin helppo nimennöttämän haukkua ja mollata viattomia ihmisiä ja tuottaa pahaamieltä asianomaisille, vaikka ei itse niitä lukiskaan.

• Anonyymi00010

Kysymys on vain siitä että ne jotka onnettomuuksista raportoivat kirjoittaisivat asiallisesti asioista. Esimerkkiä voi ottaa Norjasta ja Ruotsista. Jos joku vetää herneen nokkaan onnettomuudesta informoitaessa on aika outoa. Ketään ei ole tarkoitus haukkua. Asioiden peittely on pahinta eikä kuulu tähän päivään.

• Anonyymi00016

Ei paikallinen,ikänsä kelkkaa ajanut törppöile selevin päin. Oli kännissä tai sitte muualta tullu rällääjä, Ajavat miten sattuu,

• Anonyymi00017

Niih, paikallisetki ossaa ajaa umpikännissä ettei törmäile! vuosien kokemuksela

• Anonyymi00018

Sitä juuri tarkoitin.

• Anonyymi00019

Tiina Metsäketo kiusataan netissä ylu kuusi vuotta tehty tätä asun päijöt-Häme.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1906
    2. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      412
    Aihe