Mikä oli tämä kelkka onnettomuus Kilpiksellä torstaina.
Kilpisjärvi
18
1333
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei tällä palstalla piä käsitellä tuommoisia asioita, luje lehtiä
- Anonyymi00002
Lapissa julkiset lehdet tiedottavat niukasti ja ovat sulkeutunita joissakin asioissa. Aika ihmeellist, aivan ko jossain ........maassa. Kun rajan toisella puolella saattuu kelkkaonnettomuuksia niistä kerrotaan avoimesti.
- Anonyymi00003
Joku paikallinen
- Anonyymi00004
Kaikki kelkkareitit pitäisi sulkea vapun jälkeen.
- Anonyymi00005
"Poliisi epäilee moottorikelkan kuljettajan ajaneen kelkkaa alkoholin vaikutuksen alaisena." Poromies kännisä`?
- Anonyymi00011
Päättelitkö ihan itse vai saitko jostain fakta tietoa. Jus et saanut fakta tietoa , pidä turpas kiinni ! Ääliö !
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Päättelitkö ihan itse vai saitko jostain fakta tietoa. Jus et saanut fakta tietoa , pidä turpas kiinni ! Ääliö !
Taisi osua. Olitko itse kelkan ohjaimissa? Vai jokakeväinen tapa teillä?
- Anonyymi00006
jus tuommoisten kommenttien taki toivoisin ylläpitäjän poistamaan koko ketjuntätä meinasi kun alussa sanoin että eikuulu täällä selvittä
- Anonyymi00007
Putinismi vaivaa käsivartta.
- Anonyymi00008
Reportterille voisi antaa ohjeen että kirjoittaa asiasta enemmän kuin päivän ja kellonajan. Tällaiset onnettomuudet voivat ehkäistä tulevia onnettomuuksia.
- Anonyymi00009
Täällä kun on niin helppo nimennöttämän haukkua ja mollata viattomia ihmisiä ja tuottaa pahaamieltä asianomaisille, vaikka ei itse niitä lukiskaan.
- Anonyymi00010
Kysymys on vain siitä että ne jotka onnettomuuksista raportoivat kirjoittaisivat asiallisesti asioista. Esimerkkiä voi ottaa Norjasta ja Ruotsista. Jos joku vetää herneen nokkaan onnettomuudesta informoitaessa on aika outoa. Ketään ei ole tarkoitus haukkua. Asioiden peittely on pahinta eikä kuulu tähän päivään.
- Anonyymi00016
Ei paikallinen,ikänsä kelkkaa ajanut törppöile selevin päin. Oli kännissä tai sitte muualta tullu rällääjä, Ajavat miten sattuu,
- Anonyymi00017
Niih, paikallisetki ossaa ajaa umpikännissä ettei törmäile! vuosien kokemuksela
- Anonyymi00018
Sitä juuri tarkoitin.
- Anonyymi00019
Tiina Metsäketo kiusataan netissä ylu kuusi vuotta tehty tätä asun päijöt-Häme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351906
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 60509
- 44459
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap74412