EU toimii samoin kuin kommunismi. Sähköautoihin on pakko siirtyä vaikkei huvittaisi yhtään!
Laki määrää tykkäämään sähköautoista.
8
104
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä nyt jaksa. Kukaan ei sinua pakota ostamaan sähköautoa tai mitään muutakaan autoa…
Koitahan pärjäillä ja jaxuhaleja jaksamiseesi luulojasi helpottamaan….- Anonyymi00002
Olet ilmeisesti sähköautoilija eli EU-kommunismin uhri. Syyllistät jo täyttä häkää! Etkö itse huomaa?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olet ilmeisesti sähköautoilija eli EU-kommunismin uhri. Syyllistät jo täyttä häkää! Etkö itse huomaa?
Marx lähti ajatuksesta työväenluokan riistämisestä. EU lähtee tässä tapauksessa ajatuksesta maapallon ilmakehän hiilidioksidipitoisuudesta.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Marx lähti ajatuksesta työväenluokan riistämisestä. EU lähtee tässä tapauksessa ajatuksesta maapallon ilmakehän hiilidioksidipitoisuudesta.
Saman tyyppinen lähtökohta. Meitä siis riistetään ja tapetaan!
- Anonyymi00005
TRÖÖÖÖÖÖLLL ! ! TROOOOOOLLLL ! ! AVAUS TOJO HÖNÖN MT MASSAPOSTAUS TROLLITEHTAALTA KUTEN N 95 % KAIKESTA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! ÄLÄ RUOKI NARSU MT MASSAPOSTAUS TROLLIA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi00006
Ei ihme, ettei Putin ja Trump tykkää Euroopasta.
- Anonyymi00007
Ei kukaan määrää tykkäämään sähköautosta ja voit hyvin jatkaa käryautoilua ties kuinka kauan.
Yhteiskunta ajattelee asioita hieman laajemmin ja usein myös paljon pidemmällä aika janalla mitä sinä elät ja maailmahan ei lopu ja siksi näitä päätöksiä tehdään. - Anonyymi00008
Nämä polttispösilöt on kyllä varsinaisia itkijäeukkoja. Koko ajan itkemässä täysin turhista.
Aja sillä polttiksellasi niinkuin olet aina ajanut. Miksi tarve itkeä koko ajan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141