Miten saan kavereita, mulla ei oo ikinä ollu kavereita ja oon 18v.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Hei
Toivottavasti löydät itsellesi vielä ystävän. Toivon parasta. Itse olen kanssa kaveria vailla vaikka niitä näennäisesti on useampiakin mutta niiden ylläpito tai yhteys tuntuu olevan tosi vaikeata tänä päivänä, itsekään en tiedä mistä on kyse mutta minun niin kutsutut kaverit ovat liian kiireisiä vastaamaan puheluihin tai viesteihin, eikä kohtaaminen livenä tunnu järjestyvän mitenkään. - Anonyymi00002
Minulla oli aina kavereita ihan jokaisessa koulussa missä opiskelin! Ja myös silloin, kun olin kotiäitinä ja sen jälkeenkin kun olin töissä ja minulla oli todella ihanay työkaverit! Näin vanhempana ihmisenä en ole kokenut välttämätäntä tarvetta löytää uutta kaveria! Todella monia rankkoja vuosia takana ja niistä raskain kokemus oli se, kun menetin itselleni hvyin rakkaan työpaikan! Aika näyttää mitä tuleman pitää, onko minun mahdollista löytää vielä uusi ikäiseni kumppani, vai riittääkö minulle ikäiseni ystävyyssuhde!
- Anonyymi00003
Pidän vain ikäisistäni ihmisistä!
- Anonyymi00004
Suosittelisin kokeilemaan kaverihaku sivustoa ja kyseisen sivuston discord sivustoa, uskoisin että sieltä löydät oman ikäisiä kavereita, kun discord on ilmeisesti nimenomaan sinun ikäisten suosiossa tätä nykyään. Onnea kaverien etsintään. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7082115Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3641144- 74980
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö159896Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65646- 46634
- 32614
- 88587
- 32580
- 37530