Sanon tämän vain että minulla on itselläni helpompi olla. Luotan sinuun 100%.
Sä valitset kenet valitset
11
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
Valitsen söpön blondin prinsessan.
- Anonyymi00010
Jatkan
Toivon että saisimme lähennyttyä toisiimme vaikka tilanne on vähän hankala ja sinä mussukka olet hiukan ujo seurassani. Olisi todella mukavaa viettää aikaa kesällä kanssasi. Tehtäisiin mukavia asioita ja hemmotelisin sinua kaikilla tavoilla. Voitaisiin edetä sinun tahtiisi, mutta haluaisin vain saada meidän rakkautemme alkuun. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jatkan
Toivon että saisimme lähennyttyä toisiimme vaikka tilanne on vähän hankala ja sinä mussukka olet hiukan ujo seurassani. Olisi todella mukavaa viettää aikaa kesällä kanssasi. Tehtäisiin mukavia asioita ja hemmotelisin sinua kaikilla tavoilla. Voitaisiin edetä sinun tahtiisi, mutta haluaisin vain saada meidän rakkautemme alkuun.Olisi ihana viettää kesä yhdessä. Vaikka olen nyt omassa kuoressani niin ehkä saisit houkuteltua minut syvempään yhteyteen ja luottamaan jälleen. Pienin askelin ja kosketusta unohtamatta
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olisi ihana viettää kesä yhdessä. Vaikka olen nyt omassa kuoressani niin ehkä saisit houkuteltua minut syvempään yhteyteen ja luottamaan jälleen. Pienin askelin ja kosketusta unohtamatta
Toivottavasti kaivattuni haluaisi samaa jollet ole hän ❤️
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olisi ihana viettää kesä yhdessä. Vaikka olen nyt omassa kuoressani niin ehkä saisit houkuteltua minut syvempään yhteyteen ja luottamaan jälleen. Pienin askelin ja kosketusta unohtamatta
Miten saisin houkuteltua sinut? Haluaisin halata söpöliiniä ja ehkä ottaa syliin. Pari kertaa olen tainnut "vitsillä" sitä ehdottaakin.
- Anonyymi00002
Valitsen saman jota olen täällä pidempään kaipaillut. ❤️ Uskon hänen luottavan minuun.
- Anonyymi00004
Harvoin ihminen itse kumoaa omat sanomisensa noin lyhyessä tekstissä.
- Anonyymi00006
Onko tässä sinun viestissä vihje IRL keskustelusta 🤔.
- Anonyymi00007
Ei ole mitään valittavia vaihtoehtoja edes. Ainakaan en tiedä sellaisista mitään. Kerro ihmeessä keitä ne ovat joiden väliltä pitäis valita.
- Anonyymi00008
Jättäkää jo rauhaan!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jättäkää jo rauhaan!
Sulle en sanonut yhtään mitään. Jätä ihan ite mut rauhaan äläkä hyöki aina mun kimppuuni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061