Olen testi henkilö joten teknisesti ottaen teen jo töitä.
Miten olen testi henkilö?
Koska olen suostunut puhelimeni sovelluksissa käyttöoikeuksiin ja siellä käsittääkseni mainitaan datan kerääminen sovellusten käyttämisestä.
Joten olen silloin käytännöllisesti katsoen testi henkilö eli työllistetty.
Joten heillä ei pitäisi olla millään tavoin oikeutta vaatia minulta mitään.
Tavallaan ansaitsen sen mitä saan eikä sitä ansiota pitäisi olla mitään oikeutta leikata.
Miksi suostuisin työkkärin pyyntöihin?
2
119
Vastaukset
- Anonyymi00001
ongelma on tuo kun jos muillqa kuin miljonääreillä vqain on rahaa tehdä jqa ne laiskurit eivärt tee jotenkin väkivalloin pakotettava töihin r5uoskimalla ne konekiiväireillä uuhatern töihin miljonäärit.
ensin raha sittrn tulee työ, muuten yhteiskunta ei parane - Anonyymi00002
Todellakin ansaitset mitä saat niistä sovellustesi testaamisista, hienoa että olet työllistetty :-)
Muista kuitenkin ilmoittaa TE-viranomaiselle ettet ole enää työtön työnhakija, jotta eivät perusteetta sinulle maksa yhteiskunnan vähistä varoista tukirahoja. Nehän peritään takaisin kun paljastuu huijaus/kavallus, jolloin on toki muitakin oikeudellisia seuraamuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82022Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101383Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861054Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661005Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8190902Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67775- 76740
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612