Eikö tätä yhtä kelmiä saada kuriin: https://yle.fi/a/74-20224831
Onko sille sanottu ymmärrettävästi, että sitä hotellia ei pidä rakentaa?
Hotellihanke
2
102
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kylöä hotelleja pitää rakentaa. Metmporomiehet saamma hyvän hinnan lihasta hotelleilta
Saamma ostaanenemmän pirkka olitta. - Anonyymi00002UUSI
Kunniaton paska Holo täällä taas TARKKANA ADHD:na luki uutisen.
Onneksi Inarin kunnan omistama yhtiö aloitti vanhan velan perinnän, mutta he ovat miehiä jotka istuu vastuu tehtävissä.
Minä kyllä uskon, että he kyllä Hololle mielellään maksaa ihan mitä vaan, koska Inarin kunta tienaa siinä!
FB kunnialliset ovat itse väittäneet, että minä Holo olen YHTEISKUNTA KELVOTON JA EN YMMÄRRÄ VASTUULLISUUDESTA MITÄÄN YRITTÄJÄNÄ!
En tietenkään toimi yrittäjä enään vaikka toiminimi on käytössä, koska se on kunnian loukkaus toimia yrittäjänä ja työntekijänä!
Minä olen sentään tunnustanut, että : EN KYKENE KANTAMAAN YRITTÄJÄNÄ JA TYÖNTEKIJÄNÄ ASIAKKAISTANI SEKÄ ITSESTÄNI VASTUUTA NIIN, KUIN KUULUU. VASTUULLISEEN YRITTÄJYYTEEN KUULUU MYÖS TOIMIVAT TERVEYS- JA TURVALLISUUSPALVELUT, MUTTA INARIN KUNNASSA EI OLE NÄITÄ PALVELUITA VAIKKA FB KUNNIALLISET VÄITTÄÄ!
Täältä pistetään Rovaniemelle LKS:ään tai Ouluun OYKS:iin jos pitää tehdä lisä tutkimuksia, koska Ivalossa ei ole SAIRAALAN TASOISTA PALVELUA.
Täällä on edelleen vain TERVEYSKESKUS, koska FB KUNNIALLISET KÄYTTÄÄ TEKO-ÄLY SAIRAALAPALVELUITA!
Minä kunniaton paska Holo sentään tiedän omat diagnoosini ja luen vain miten voin itse edistää omaa terveyttä.
ADHD:seen en tarvi lääkkeitä, koska minä tiedän että minulla on keskittymishäiriö joka saa aikaan sen, että minä jos tajuan että nyt on isot rahat kyseessä niin minä KESKITYN SILLOIN RAHAAN!
Mieheni on yhtä perso rahalle ja sekin on totta, että KUKAAN EI TEKIS PÄIVÄÄKÄÄN TÖITÄ JOS RAHAA OLIS!
Jasper Pääkkösen vaimo on ulkomaalainen ja tuskin hän itse töihin suostuu miehensä kanssa hotellissaan!
Osaako Jasper Pääkkönen edes rakentaa? Vai onko hän samanlainen rakentaja niin, kuin muutkin hotelli yrittäjät jotka rakennuttaa toisille ja he teettää työtkin kaikille toisille, mutta he ovat ensimmäisenä kyllä PALKKAA VAILLA VAIKKA VASTUULLISUUDET ON JÄÄNEET HOITAMATTA!
Mielenkiintoinen projekti luoda RAHA-TEHDAS Inarin kuntaan ja varsinkin, kun Utsjoen kuntalaiset pelasivat itsensä KOMIASTI PIHALLE!
Valtiolla on tiedot siitä, että mitä kuntaa, kaupunkia tai kylää he edustavat syntymän perusteella.
Minulla ei ole ollut syntyessä muuta osoitetta Suomessa, kuin Ivalo.
Minä olen asunut JALASMÖKISSÄ ja Inarin kunnanjohtaja Korhonen oli haukkunut kaikki Ivalon kyläläiset, koska ivalolaiset asuivat JALASMÖKEISSÄ.
Ei JALASMÖKKEIHIN ole tarvinnut osoitetta!
Kyllä tuo on ollut valtion tiedossa kokoajan, että MINÄ HOLO OLEN SYNTYNYT JA ENSIMMÄINEN KOTINI ON OLLUT JALASJÄRVEN-VAARINI RAKENTAMA JALASMÖKKI.
Puutteenperän tilan he möivät, mutta talo on vieläkin pystyssä ja siinä asuu ihmisiä.
En ole koskaan käynyt sisällä, mutta olis mielenkiintoista käydä, koska minua kiinnostaa VAARINI JA MUMMONI ENERGIAT JOTKA ELÄÄ TALON SEINISSÄ.
Se ei ole enään sama talo joten EI MINUA ENÄÄN KIINNOSTA PUUTTEENPERÄN TILA EIKÄ TALO, KOSKA PUUTTENPERÄN TILAN PERUSTAMISEEN LIITTYVÄ TARINAA EI OLE MYYTY UUDELLE OMISTAJALLE!
PASKA-HYYSIKÄN PASKAT KYLLÄ ON MYYTY SIINÄ SAMASSA KAUPASSA!
Se olis kaupanteko hetkellä sanoa, että : Puutteenperän paskat viet kyllä mennessäs!
Vaarini oli Puutteenperän tilan isäntä silloin, kun hän oli sanonut : En viitti pierun takia kolmatta kertaa hyysikkään juosta joten mie pierasen tässä!
Serkut oli käyneet katsomassa Puutteenperän tilan taloa.
Ruotsissa oikein olivat tulleet ja toisella oli hieno TESLA jossa oli kameleontti maali joka vaihto väriä kokoajan.
Heidän auto oli seisonut parkissa keskellä Ivalon kylää.
Isäni oli nähnyt sen ja hän kysyi minulta, että : Minkä värinen Tesla sinun serkulla oli?
Minä sanoin isälle, että : Se ei ollut mikään KÖYHÄN MIEHEN TESLA VAAN SE OLI SEMMONEN TESLA, ETTÄ MINÄKIN VOISIN SEMMOSEN HUOLIA!
Teslatkin ovat FB KUNNIALLISTEN mielestä kunnian loukkauksia.
Minä olin ehtinyt istumaan Teslan kyydissä FB:n käyttäjänä.
MOSSE TAITAA OLLA AINUT AUTO JONKA KYYDISSÄ EN OLE ISTUNUT ENKÄ EDES HALUNNUT KYYTIIN!
Ei minua haitannut vaikka Mikko-vaari ajeli keltaisella lava mossellaan kylällä KARVALAKKI korvilla.
Oli sentään hänen oma ja rahalla maksettu eikä mikään VELKA MERSU joilla toiset ajeli.
Serkkuni TESLA oli hänen TYÖ-AUTO jolla hän saa ajella myös vapaalla.
Hän on joku tuote insinööri Ruotsissa tehtaalla, mutta hän ei saa kertoa mitä he tekevät sekä testailevat.
Kyseessä on tehtaan tuotantoon liittyvä LIIKETOIMINTA SALAISUUS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4173107SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis732411Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj792036Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1241763- 1431657
- 721278
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi51126Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2941101Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li151073Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021049