Hitti nikkari

Anonyymi-ap

Kuka on kenties tunnetuin Ylitorniolta lähtöisin oleva muusikko?

21

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Markku impiö Kaija koon ex

      • Anonyymi00018

        Karmee juoppolalli


    • Anonyymi00002

      Marcus Tranberg

    • Anonyymi00003

      HÄRPPIHÄN on kova "laulaan".

      • Anonyymi00004

        Ja mulkvisti


      • Anonyymi00006

        Tai Anu Saukkonen niin kaunista ääntä päästelee pienestä aukosta.


    • Anonyymi00007

      Cat-Cat on paras.

      • Anonyymi00020

        Kauniit tytöt. Tauskin olisi Virpi saanut kiertää alun alkaenkin kaukaa.


    • Anonyymi00008

      Sammanlahen Jussa taitaa olla ollu se paras juttujen juuri.

      Ja Iisakki vähäpuheinen, se suuri skriivari.

      Ja Saivarisen yhtye on eriomainen.

      Ja Impi Lempi Lampi se paras ja mainitsemisen arvoinen syngaaja, laulujen lurittaja ja keksijä.

      Siinä Ylitorniolaisten vakiokuuluisuudet, kun ne parhaat on poljettu ja poljetaan aina vain maan rakoon.

      Siinäpä ne sitten olivatkin, ne Ylitornion sadan vuoden vakiot ja kaikki ne hyvin ruhtinaallisesti esiin tuodut, kahvitetut ja palkitut.

    • Anonyymi00009

      Jumputtaja kyllä löytyy listalta, vaikka eihän se Ylitorniolta lähtöisin ole koskaan ollut.

      Kun yhden tahdin tietää ja kuulee, muut tahdit jumputtavat tulla perässä.

    • Anonyymi00010
      • Anonyymi00011

        Juu, kyllä tämän edesmenneen laulajan "Jos vielä oot vapaa", oli kova hitti aikoinaan ja levytetty jälkeenpäin usean artistin toimesta.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Juu, kyllä tämän edesmenneen laulajan "Jos vielä oot vapaa", oli kova hitti aikoinaan ja levytetty jälkeenpäin usean artistin toimesta.

        Se on kaunis kappale.


    • Anonyymi00013

      Markus minun mielestä, muitakhan väheksymättä (Cat Cat, Hanne ym.). Jos vähän laajentaa muusikko käsitettä, niin ehoton ykkönen on runoilija, runonlaulaja Anders Mickelsson Keksi s. 1620 luvulla.

    • Anonyymi00014

      Kannattaisi etsintäkuuluttaa Ylitornion suurin sonni mylvimään musiikkia.

      Se voittaisi varmaan kaikki Ylitornion passatut ja palvotut pasuunat ja käyrätorvet taiteen alalla.
      Ja Vihaiseksi ärsytettynä se kuopisi taidetta ilman rajoja.

      Eikä vaadi palkaksi muuta kuin tuoretta heinää ja lusikallisen apetta.

      • Anonyymi00016

        Oletko yksinkertainen tai muuten vain tyhmä


    • Anonyymi00017

      Kyllä Ylitorniolla on hyviä laulajia, joka talossa, niin kuin on muuallakin Suomessa.
      Ei täällä sonnia tarvita laulutyöhön.

      Kyse on vain siitä, että jotkut joka taajamassa ovat niitä rohkeita, hyvän itsetunnon omaavia ihmiseksi syntyneitä, itsevarmuuden perikuvia, jotka uskaltautuvat estradeille esiintymään, joilla toisilla on myös rahaa ja mahdollisuuksia jatkaa esiintymistä ja saada lisäksi itselleen yhteiskunnan vaikuttavia henkilöitä, niin myös politiikan saralta, tukijoukoikseen, jos on mieli, ikään kuin, myös ammattimaiseen kilpalaulantaan. Ja on myös sellaisia, joita palkitaan, joille yksinomaan halutaan taputtaa, jotka nostetaan, kuka milläkin tavalla, sinne kullattuun tuoliin..

      Ja nyt Suomessakin niitä hyviä laulajia on ja istuu, melkein joka oksalla, kiekumassa jokainen parhaansa mukaan.

      Karaoke on ollut ja on yksi hyvä paikka aremmillekin, ilmaista itseään ja laulaa.
      Se on parasta ikinä!

      On muistettava se: Äänellään ne linnutkin laulaa.

      Laulakaa, niin kuin Kalevalan Väinämöinen ja Joukahainenkin sen aikoinaan tekivät!

      Se on hyväksi ihmismielelle.

      Jokainen ihminen on, intressiensä mukaan, se lajinsa oma taiteilija, niin myös laulaja, hänkin oma taiteilijansa!

      Laulu, niin kuin soittokin , on suruista tehty, murehista muovaeltu!

      • Anonyymi00023

        👍👍👍


    • Anonyymi00022

      Jokainen voi, niin halutessaan, olla se hittinikkari.

      • Anonyymi00025

        Rovaniemeltä on sensijaan kotoisin hinttinikkari jonka lauluhommat ovat hetken telakalla. Odottelen kampäkkiä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe