trikoot uimahousuina

lycra

Mitä mieltä olette siitä, että miehet käyttävät uimahousuina polvi- tai nilkkapituisia trikoita uimahallissa. Itse olen käyttänyt trikoita uikkareina jo pitkään enkä vaihda takaisin tavallisiin uikkareihin, trikoot ovat aivan ylivertaiset uidessa. Mitä tiukemmat housut ovat sitä paremmin ne toimivat vedessä ja ne jalassa on todella mahtava fiilis uida. Pitkät trikoot ovat myös todella hyvännäköiset päällä ja kun ne jalassa nousee vedestä, tuntuu mukavalle kun kangas on liimaantunut ihoon täydellisesti kuin toiseksi ihoksi. Trikoot keräävät myös aikalailla huomiota muilta uimareilta ja sekin on minusta ihan ok.. Miesten pitäisi rohkeasti käyttää enemmän trikoita uikkareina. Uskon että moni kaveri tykkäisi uimahousutrikoista mutta ei uskalla kokeilla. Kertokaa mielipiteitänne ja kokemuksianne, uskon että tämä aihe kiinnostaa monia.

11

3573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pete

      Nyt kesällä kun vesi oli lämmintä menin pari kertaa uimaan fillarihousissa järveen. En oo varsinaisia trikoita koskaan pitänyt uidessa mut varmaan toimiva systeemi. Ite kyl taidan kuitenki pitää vielä tavallisii uikkareita.

    • käyttävä

      Terve.
      Olen itse käyttänyt polvipituisia trikoita usean vuoden ajan. en ole mikään kilpauimari vaan harrastaja... En kyllä enään suostu normi uikkareita jalkaan laittaan! Olen itsekkin harkinnut koittavani noita nilkkapituisia trikoita. Minkä merkkisiä / mallisia trikoita olet käyttänyt?

      • lycra

        Kiva kuulla kokemuksistasi. Mäkään en oo kilpauimari vaan harrastelija kuntouimari ja trikoissa oon uinut myös jo monta vuotta. Enkä itsekään enää uidessa haluu muuta pitääkään.
        kilpauimareiden käyttämät housut on mun mielestä turhan tyyriitä ja tavalliselle kuntouimarille riittää tavalliset trikoot, kunhan ne vaan on tarpeeksi tiukat , jotta ne ei kastuessaan löysty liikaa. Mä oon ostanu muutamia polvipituisia lycrashortseja ihan urheiluliikkeistä. Muistaakseni ne oli Niket. Saman asian ajaa mitkä tahansa lycratrikoot, mun mielestä niitten ei tartte olla merkkikamaa. Nyttemmin oon myös teettänyt lycrahousuja uintiin ompelimoissa ja suoraan lycra-asujen valmistajilta olen tilannu erilaisia. Parhaat päällä on mun mielestä ns. painitrikoon kaavalla tehdyt housut, joissa ei ole etusaumaa. Ne on mun mielestä paremmin ihoamyötäilevät ja niistä saadaan tiukemmat kuin muista trikoista. Kokeile ihmeessä nilkkapituisia trikoita, ne on aivan eri housut jalassa uidessa kuin polvipituiset. Varmaan tykkäisit pitää. Ja oli tosi mukava kuulla että muutkin tykkää pitää trikoouikkareita.


      • käyttävä
        lycra kirjoitti:

        Kiva kuulla kokemuksistasi. Mäkään en oo kilpauimari vaan harrastelija kuntouimari ja trikoissa oon uinut myös jo monta vuotta. Enkä itsekään enää uidessa haluu muuta pitääkään.
        kilpauimareiden käyttämät housut on mun mielestä turhan tyyriitä ja tavalliselle kuntouimarille riittää tavalliset trikoot, kunhan ne vaan on tarpeeksi tiukat , jotta ne ei kastuessaan löysty liikaa. Mä oon ostanu muutamia polvipituisia lycrashortseja ihan urheiluliikkeistä. Muistaakseni ne oli Niket. Saman asian ajaa mitkä tahansa lycratrikoot, mun mielestä niitten ei tartte olla merkkikamaa. Nyttemmin oon myös teettänyt lycrahousuja uintiin ompelimoissa ja suoraan lycra-asujen valmistajilta olen tilannu erilaisia. Parhaat päällä on mun mielestä ns. painitrikoon kaavalla tehdyt housut, joissa ei ole etusaumaa. Ne on mun mielestä paremmin ihoamyötäilevät ja niistä saadaan tiukemmat kuin muista trikoista. Kokeile ihmeessä nilkkapituisia trikoita, ne on aivan eri housut jalassa uidessa kuin polvipituiset. Varmaan tykkäisit pitää. Ja oli tosi mukava kuulla että muutkin tykkää pitää trikoouikkareita.

        Täytynee ruveta huommaamaan kokotrikoita...
        Puhuit painitrikoo tyyppisisyä eli onko niissä sillon myös ylä osa vai loppuuko vyötäröön?
        Kuulostaa tosi lupaavalta. Koitan varmasti trikoita!


      • lycra
        käyttävä kirjoitti:

        Täytynee ruveta huommaamaan kokotrikoita...
        Puhuit painitrikoo tyyppisisyä eli onko niissä sillon myös ylä osa vai loppuuko vyötäröön?
        Kuulostaa tosi lupaavalta. Koitan varmasti trikoita!

        joo, ei ole yläosaa vaan loppuu vyötäröön, eli ovat pelkät housut. Leikkaukset vaan on tehty housuun samanlaisiksi kuin painitrikoon alasoassa on. Sellaset kun vetää jalkaan niin tietää ja tuntee, että on housut jalassa. ja ne on hyvännäköiset päällä. jotekin sellaset pitkälahkeiset trikoot vaan on mukavat päällä kun on uimassa. Mäkin tosiaan aloitin ensin polvipituisissa trikoissa, mutta nyt käytän mieluummin pitkiä housuja. muutamat kaverit on tullu kysyyn, että mistä noita saa. kiinnostusta trikoouikkareihin kyllä selvästi on miehillä, ja musta olis hienoo jos kundit vaan rohkeemmin alkais käyttään polvi - ja nilkkapituisia trikoita uimahalleissa


      • lycra
        käyttävä kirjoitti:

        Täytynee ruveta huommaamaan kokotrikoita...
        Puhuit painitrikoo tyyppisisyä eli onko niissä sillon myös ylä osa vai loppuuko vyötäröön?
        Kuulostaa tosi lupaavalta. Koitan varmasti trikoita!

        olis kiva vielä kuulla mistä itse sait ajatuksen käyttää trikoita uikkareina ja millasii reaktioita niiden käyttö on muissa herättänyt ja edelleen minkä takia tykkäät käyttää mieluummin trikoita kuin tavallisia uikkareita. Tästä aiheesta olis kiva jutella enemmänkin, koska mua ainakin aihepiiri kiinnostaa ja olis mukava vaihtaa ajatuksia tän tiimoilta. Varsinkin jos sua kiinnostaa painihousun kaavalla tehdyt pitkälahkeiset housut ja haluisit kokeilla miltä sellasissa tuntuu uiminen, niin vois jatkaa juttua jollain muulla foorumilla. esim sähköposti tai privechatti


      • käyttävä
        lycra kirjoitti:

        olis kiva vielä kuulla mistä itse sait ajatuksen käyttää trikoita uikkareina ja millasii reaktioita niiden käyttö on muissa herättänyt ja edelleen minkä takia tykkäät käyttää mieluummin trikoita kuin tavallisia uikkareita. Tästä aiheesta olis kiva jutella enemmänkin, koska mua ainakin aihepiiri kiinnostaa ja olis mukava vaihtaa ajatuksia tän tiimoilta. Varsinkin jos sua kiinnostaa painihousun kaavalla tehdyt pitkälahkeiset housut ja haluisit kokeilla miltä sellasissa tuntuu uiminen, niin vois jatkaa juttua jollain muulla foorumilla. esim sähköposti tai privechatti

        joo voisin kyllä keskustella lisääkin...
        laitatko sähkäpostiosoitteesi esille niin jatketaan sillä. Olen 26v savosta.


      • lycra
        käyttävä kirjoitti:

        joo voisin kyllä keskustella lisääkin...
        laitatko sähkäpostiosoitteesi esille niin jatketaan sillä. Olen 26v savosta.

        jatketaan vaan jutustelua
        [email protected]


      • lycra
        käyttävä kirjoitti:

        joo voisin kyllä keskustella lisääkin...
        laitatko sähkäpostiosoitteesi esille niin jatketaan sillä. Olen 26v savosta.

        moi taas!
        Et ole vielä kirjoitellut. Olis kiva kuitenkin vaihtaa ajatuksia aiheesta joka kuitenkin selvästi molempia kiinnostaa. Kirjoittele tai alaita oma osoiste, nij laitan mailin tulemaan.
        Uimatrikoot rules.
        Terv: [email protected]


    • Spagaatti_Girl-77

      Mahtavan tuntuista olla joustavis housuis Spagaatis;o) Liukua Sivuttais-Spagaatteihin aivan kevyesti..

    • namitrikoo

      Hei tämä oli jännä keskustelu ja jäi itseäkin kiinnostamaan millaisissa juoksuhousuissa ihmiset käyvät uimassa. Kertokaa ja kirjoittakaa ihmeessä tuntemuksista mitä tiukat ja liukkaat housut herättävät... Mä pitkään olen kaupassa käynyt hypistelemässä juoksu trikoo housuja ja kiehtovat todella. namiska (att) suomi24.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe