Yllättääkö enää edes ketään

Anonyymi-ap

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/aborttien-maara-kasvoi-taas/9336422?fbclid=IwY2xjawRuoytleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBic01TVDZ4OEFGVFNMV0lDc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHuiz2Ge2b99SxI3isjxUwKTFqtCdJo6vZ5oqTfnuUK5p78ckgMmM6hrCXz-t_aem_SqkIpYOUOVxlbXZuEUXQsA

"Vielä ei tiedetä, mistä viime vuosien kasvu raskaudenkeskeytyksissä tarkalleen johtuu."

No mistäköhän niin..! :D
Vain älyvajaa lainsäätäjä ja marginaalivähemistön raivofeminismin sokeuttama hörhö ei kykene näkemään loogisen ilmiselvää yhteyttä lain lepsuutuksen ja räjähtäen nousevien aborttimäärien välillä! Tai sitten sitä ei vaan haluta myöntää.. hyssyti hyssyn.. ikävähän se olisi joutua vastaamaan katastrofaalisiin seurauksiin johtaneista emämunauksistaan.

5

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aborttien edistäjillä on lasten verta käsissään ja saappaissaan.

Lasten tappaminen ei ole "naisen eikä miehen oikeutta" vaan raakaa väkivaltaa sekä raaka ihmisoikeusrikos

• Anonyymi00002

Anna lapsi jollekkin lapsettomalle, älä tapa sitä.

• Anonyymi00003

Tämä ei ole sallittua, sillä aborttiväen tavoite on niin lapen tappaminen kuin äitiyden murskaaminen. 9000 lasta surmataan ja 9000 äitiä kyykytetäön rikkaassa hynvointivaltiossa joka vuosi.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Tämä ei ole sallittua, sillä aborttiväen tavoite on niin lapen tappaminen kuin äitiyden murskaaminen. 9000 lasta surmataan ja 9000 äitiä kyykytetäön rikkaassa hynvointivaltiossa joka vuosi.

Oletko sitä mieltä että naiset ovat tahdottomia kana-aivoja jotka eivät osaa itse ajatella. Ei ole kovin kummoinen käsitys naisista.
        Kyllä minä ihan itse päätin abortistani, minua ei kukaan painostanut kun tiesivät että lapset ovat kiinnostus listassani kaikkein viimeisinä. En ole koskaan tuntenut mitään halua tehdä jälkikasvua, mitä minä sillä olisin tehnyt. Pelkkää huolta, murhetta ja rahan menoa sekä ainanen pallo jalassa. Koskaan et olisi niistä eroon päässyt. Aikuisenakin kinuamassa rahaa kun menee huonosti.
        Olen nyt ollut neljä vuotta yhden mieshenkilön kanssa ja hänen tyttärestään ei ole muuta kuin harmia, aina kinuamassa rahaa. Olisi edes käyttänyt sen sairaalamaksuihinsa mutta ei, piti saada 500 euroa maksanut tatuointi ja kukahan sen maksoi. No, isänsä tietenkin.

Kiitän luojaani kun olin niin viisas että aikoinaan tein abortin, ei ole mun pentunai häiritsemässä ainasilla raha pyynnöillään. Meillä jo vanhemmat aikoinaan opetti että kun omiin oloihisi lähdet niin apua on turha kinuta. Ja näin se pitäisi olla, jokainen pärjätköön omillaan.

• Anonyymi00004

Yllättääkö enää ketään että abortinvastustaja vastailee itselleen jotta näyttäisi että useampi olisi tämän kanssa samaa mieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2906
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2812
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2105
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      112
      1978
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      15
      1963
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1564
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      370
      1421
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1061
    Aihe