Onko teillä kesäheila?

Anonyymi-ap

Semmonen jota tapaillaan kerran pari viikossa ja pannaan?

24

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ei ole vielä, mut kohta on! Näiden kanssa ei kannata hätäillä.

    • Anonyymi00002

      Mitä mä sillä teen?

      • Anonyymi00003

        Pidät toisesta hyvää huolta ja toinen pitää sinusta huolta, ettet joudu väärille teille ja eksy?


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Pidät toisesta hyvää huolta ja toinen pitää sinusta huolta, ettet joudu väärille teille ja eksy?

        Sitä varten hankitaan koira.


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Sitä varten hankitaan koira.

        Juu haukku kannattaa hankkia, edellyttäen tietysti, että sille on aikaa. Haukkua ei saa ikinä hankkia omahyväisin perustein. Ja siks mullakaan ei oo haukkua, vaan pusken yksin eteenpäin.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Sitä varten hankitaan koira.

        Just nyt tulee Yle Teemalta dokumentti aiheesta.


      • Anonyymi00022
        JeroP kirjoitti:

        Juu haukku kannattaa hankkia, edellyttäen tietysti, että sille on aikaa. Haukkua ei saa ikinä hankkia omahyväisin perustein. Ja siks mullakaan ei oo haukkua, vaan pusken yksin eteenpäin.

        Entä jos huomaakin olevansa allerginen koiralle, siitä voi olla vaikea päästä eroon silloin? Itse olen allerginen, joka todettiin vasta noin 26- vuotiaana. 22- v. En vielä ollut.


    • Anonyymi00005

      Työstä kotiin ajellessa soi Tahosekoittimen Hetken tie on kevyt. Tulipa mieleeni juurikin, että kesäheila olisi ihan hyvä ajatus. Minulla on jo kohdekin katsottuna ja suunnitelma juhannukseksi. Jos se ei onnistu, niin sitten joku muu, kun kesää on senkin jälkeen vielä reilusti jälellä.

      • Anonyymi00006

        Kesäheila tuo mukavaa lisäväriä, keventää mieltä ja tekee helteistä (tai vesisateistakin) astetta hauskempia. Eikä sitä tarvitse ottaa liian vakavasti.


    • Anonyymi00007

      kerran pari koko kesänä ja sitten jätetään

    • Anonyymi00009

      Yksi virolainen ravintolatyöntekijä olisi kiikarissa. Sinkku ja taitaa olla raskaana. No, ainakin voinee huoletta painaa paljaalla, kunhan testit on tehty...

    • Anonyymi00010

      On talviheila ja jatketaan kesälläkin.

      • Anonyymi00023

        Öljyt kannattaa vaihtaa välissä? Talviöljy voi olla liian juoksevaa kesäisin? Ja kone leikkaa kiinni?


    • Anonyymi00011

      Kunnianperso tavoite on mulla, elää ilman nyrkkikylliä koko kesä. Meinasin saavuittaa puhtaan tolkun aseksuaalisuuden tilan. Aloitin runkkupaaston jo 17.12 viimevuonna ja seksipaastoa olen pitänyt lähes 43 vuotta eli syntymästä asti, halipaastoa n 27 vuotta. olen jo aika pitkällekuivettunut tylsimys, en ollenkaan mikään lystimys

    • Anonyymi00012

      Kesäheila on seitanan ansa, aseksuaalisuus taasen on pyhittymistä. Pitää nauliskella joka päivä perkkeleitänsä ristiin lyijyisellä pajavasaralla kymmenen tuuman teräsnauloin hikisilmin ja kilvoitella täten syntisiä kadoittavia riivaajatapreitansa vastaan

    • Anonyymi00013

      Jostain löydän oman syy ja seuraus -miehen!

    • Anonyymi00014

      en ynmärrä tollasta holtittomuutta, Mieluummin naimisiin immen kanssa ja loppuikä yhdessä tahi sitten ollaan yksin ja askesuaalistetaan poyyke ettei tarvi palaa himon tulessa vuosikymmenet

    • Anonyymi00015

      Papin aammenen jälkee avio vuoteeseen, ei aiemmin.

    • Anonyymi00016

      Eikö tuo ole jo vanhanaikaista? Viagra on keksitty aikoja sitten. Pelit toimii jo pimeilläkin vuodenajoilla 🌞

      xLiner

    • Anonyymi00017

      Kaihean vaivalloista tuollainen. Ei kiitos.

      • Anonyymi00018

        Pidempiaikaisen heilan voisin tosin kyllä ottaa. Paljon vähemmän riesaa ja vaivaa.


    • Anonyymi00019

      Se on vähän sama, kuin kesäheluna eli kesälehmä.

    • Anonyymi00024

      Kesäheilastelu loppuu syksyyn mennessä, muuten voi panna vaikka monta kertaa päivässä.

    • Anonyymi00025

      Ei oo eikä tuu. Etsin kunnon parisuhdetta enkä mitään hupiukkoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe