Vaaleat ovat sellaisia kevytmielisiä, pinnallisia rantatyttöjä, joku syvyys niistä puuttuu että mielenkiinto ei vaan herää. Mystinen tummuus tuo jonkun kohtalokkuuden tunnun naiseen, mutta vain jos hän on muutenkin kaunis. Siksi en tuota joidenkin miesten mieltymystä blondeihin oikein ymmärrä. Haluavat helppoa, kevytmielistä seuraa?
Minulle kelpaa ainoastaan tummahiuksinen nainen
16
389
Vastaukset
- Anonyymi00001
Blondista saa bruneten alle tunnista. Mut noin ummehtunutta ajatusmaailmaa ei korjaa mikään.
- Anonyymi00002
Tietenkin sen on oltava aito, et kai luule että purkkiväri ajaa saman.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tietenkin sen on oltava aito, et kai luule että purkkiväri ajaa saman.
Juu oon brunetti oikeasti. 🙄
- Anonyymi00004
No luonne ratkaisee. En ole ikinä ymmärtänyt ulkonäkö- ja luonnekriteerejä.
- Anonyymi00005
Mä haluun blondin.
- Anonyymi00007
Etkä halua. Luulet vaan.
- Anonyymi00006
Punapäät on, no sellaista kaikkien käyttötavaraa.
- Anonyymi00008
Höpöhöpö. Kuinka edes kehtaat kutsua ihmisiä tavaraksi? Ääliö!
- Anonyymi00011
Blondeilla on paremmat käyttöominiasuudet.
- Anonyymi00014
No olipa taas yleistystä.
- Anonyymi00009
Helpot kevytmieliset naisethan on parhaita (jos laiha ja isot tissit)
- Anonyymi00010
Ok, näköjään makuja löytyy laidasta laitaan.
- Anonyymi00013
Haluaisin vaalean ja kevytmielisen vaihteeksi, mutta oon kai jotenkin liian vakavamielinen niin saan vaan tummia..
- Anonyymi00015
AP SAI BLONDILTA RUNTUA. VOI VOI.
😂😂😂😂 - Anonyymi00016
Blondi anto pakit, siks ap kirjoittaa väsyneitä aloituksia ja vastailee ite itelleen.
- Anonyymi00017
Ulkonäkö on vain ulkonäkö, en ymmärrä kuka valitsee vain ulkonäön piirteiden perusteella, muuta kuin ehkä vain seksiä ajattelevat. Onhan se osa kokonaisuutta, mutta nimenomaan vain osa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva201953- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703