Minulle kelpaa ainoastaan tummahiuksinen nainen

Anonyymi-ap

Vaaleat ovat sellaisia kevytmielisiä, pinnallisia rantatyttöjä, joku syvyys niistä puuttuu että mielenkiinto ei vaan herää. Mystinen tummuus tuo jonkun kohtalokkuuden tunnun naiseen, mutta vain jos hän on muutenkin kaunis. Siksi en tuota joidenkin miesten mieltymystä blondeihin oikein ymmärrä. Haluavat helppoa, kevytmielistä seuraa?

23

629

Äänestä

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Blondista saa bruneten alle tunnista. Mut noin ummehtunutta ajatusmaailmaa ei korjaa mikään.

• Anonyymi00002

Tietenkin sen on oltava aito, et kai luule että purkkiväri ajaa saman.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tietenkin sen on oltava aito, et kai luule että purkkiväri ajaa saman.

Juu oon brunetti oikeasti. 🙄

• Anonyymi00022

Moni syntymä brunette voi olla ajatuksiltaan tosi blondi. Ja värin vaihto hiuksiin on aika helppoa. Et ei kannata olla liian ehdoton pelkän hiusten värin mukaan.

• Anonyymi00004

No luonne ratkaisee. En ole ikinä ymmärtänyt ulkonäkö- ja luonnekriteerejä.

• Anonyymi00005

Mä haluun blondin.

• Anonyymi00007

Etkä halua. Luulet vaan.

• Anonyymi00006

Punapäät on, no sellaista kaikkien käyttötavaraa.

• Anonyymi00008

Höpöhöpö. Kuinka edes kehtaat kutsua ihmisiä tavaraksi? Ääliö!

• Anonyymi00011

Blondeilla on paremmat käyttöominiasuudet.

• Anonyymi00014

No olipa taas yleistystä.

• Anonyymi00009

Helpot kevytmieliset naisethan on parhaita (jos laiha ja isot tissit)

• Anonyymi00010

Ok, näköjään makuja löytyy laidasta laitaan.

• Anonyymi00013

Haluaisin vaalean ja kevytmielisen vaihteeksi, mutta oon kai jotenkin liian vakavamielinen niin saan vaan tummia..

• Anonyymi00015

AP SAI BLONDILTA RUNTUA. VOI VOI.
      😂😂😂😂

• Anonyymi00018

SIELLÄHÄN SE EPÄTOIVOINEN BLONDI TAAS VAUHDISSA! OTTIKO N O I N KOVILLE SE ETTÄ JOKU EI VALITSEKAAN BLONDIA, ETTÄ PITÄÄ SEKIN MIELIPIDE YRITTÄÄ SELITTÄÄ POIS VAAN SILLÄ ETTEI K E L P A A BLONDILLE? 🤦🤦🤦

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

SIELLÄHÄN SE EPÄTOIVOINEN BLONDI TAAS VAUHDISSA! OTTIKO N O I N KOVILLE SE ETTÄ JOKU EI VALITSEKAAN BLONDIA, ETTÄ PITÄÄ SEKIN MIELIPIDE YRITTÄÄ SELITTÄÄ POIS VAAN SILLÄ ETTEI K E L P A A BLONDILLE? 🤦🤦🤦

Blondi sivusta vastaa etten ole edes huomannut jos en ole tullut valituksi kun tänäänkin 7 rautaa tulessa mutta yhdellekään heistä en ole antanut. Koita kestää.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Blondi sivusta vastaa etten ole edes huomannut jos en ole tullut valituksi kun tänäänkin 7 rautaa tulessa mutta yhdellekään heistä en ole antanut. Koita kestää.

Vain 7? Eihän tuo ole vielä mitään.

• Anonyymi00016

Blondi anto pakit, siks ap kirjoittaa väsyneitä aloituksia ja vastailee ite itelleen.

• Anonyymi00019

KYLLÄ NYT TAIS OSUA ARKAAN PAIKKAAN, OTTAAKO NOIN KOVILLE SE ETTEI JOKU VIEHÄTY BLONDEISTA, ETTÄ PITÄÄ SEKIN YRITTÄÄ ITSELLEEN SELITTÄÄ VAAN SILLÄ ETTEI TYYPPI S A A BLONDIA? 🤦🤦 BLONDIT EIVÖT KUULE OLE SE MINKÄ YMPÄRILLÄ MAAILMA PYÖRII

• Anonyymi00017

Ulkonäkö on vain ulkonäkö, en ymmärrä kuka valitsee vain ulkonäön piirteiden perusteella, muuta kuin ehkä vain seksiä ajattelevat. Onhan se osa kokonaisuutta, mutta nimenomaan vain osa.

• Anonyymi00024

Mi ksi joku näkee vaaleat piirteet kauniina ja herkkinä, ja joku toinen taas pelkästään värittöminä ja hailakoina, kalpeina? Toisille se vaalea, iloinen viaton enkeli, toisille vain vetämätön vaalean haalea haamu.

• Anonyymi00025

Nänhän se on. MInä kuulun siihen porukkaan, joka näkee vaaleahiuksiset vaaleenahaaleena, ilman minkäänlaista kicksiä tai vetovoimaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      215
      1022
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      864
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      821
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      214
      781
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      67
      672
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      45
      596
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      590
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      513
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      513
    Aihe