Maksaisitko puhelimesta 2000 euroa? Millä tavalla 2000 euron puhelin on parempi kuin esim. 500 tai 150 euron puhelin?
Paljonko maksaisit enintään puhelimesta?
35
281
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei millään muistia on luultavasti hieman enemmän
- Anonyymi00002
En niin yhtään mitään sillä mulla on jo useita puhelimia.
Yleensä olen ostanut puhelimen suunnilleen hintaluokassa 150-250€. Sitten tulee kuitenkin puhelinta käytettyä enemmänkin ja kadun joka kerta, että en ostanut kunnollista vehjettä. Mutta olen kovin paranoidinen, että rikkoisin kalliin puhelimen. Jotenkin minua kammottaa ajatus kalliista vehkeestä, jota säilytetään jossain taskun perällä. Yksi naarmu ja maailma murtuu.
Työkaveri osti parin tonnin puhelimen ja viikon sisällä tiputti sen asfaltille. No sillehän kävi huonosti.- Anonyymi00003
Riippuu osin siitä puhelimesta ja mihin sitä tarvitsen. Sellainen 300-500 puhelin on tähän asti ollut ominaisuuksiltaan hyvä. Tuosta hintavammissa en ole enää saanut mitään oleellista lisää. Halvempikin käy, jos on ominaisuuksiltaan hyvä.
- Anonyymi00007
Uskomatonta, että halvempi käy jos siinä on kaikki mitä tarvitset. Olet nero.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Uskomatonta, että halvempi käy jos siinä on kaikki mitä tarvitset. Olet nero.
Uskomatonta, että se on sinusta uskomatonta. Sellaista puhelinta ei tosin vielä ole olsunut eteen, mutta kyllä sekin päivä varmasti joskus tulee, kun tarvitsemani ominaisuudet ovat myös edullisemmissa puhelimissa.
- Anonyymi00004
Yksi etu 2000€ puhelimella on verrattuna 500€ perusluuriin. Sen kun ottaa baarissa esiin, niin heti on misukkaa jonoksi asti tyrkyllä. Eikä ne tiedä, että se on vain minun "työpuhelin".
- Anonyymi00010
Voi luvata, että ei ole. Valtaosa naisista ei erota noita toisistaan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voi luvata, että ei ole. Valtaosa naisista ei erota noita toisistaan.
Et voi luvata, koska et ole "valtaosa naisista". Trendikkäissä, ja suht hintavissa, yökerhoissa käyvät nuoret naiset kyllä satavarmasti erottavat nuo puhelimet toisistaan. He eivät tietenkään itse kustanna yökerhossa käyntiään ja siksi ovatkin kiinnostuneet kalliin puhelimen omaavista herrasmiehistä.
- Anonyymi00005
En maksaisi 200€ enempää. Eikö tuolla nyt ihan pätevän puhelimen saa? En ole ostanut itse puhelinta yli 20 vuoteen, kun työnantaja valitsee puhelimeni (tai valikoiman) niin en ole kauheasti edes pohtinut millaisen ottaisin, jos vapaasti saisi valita. En usko, että puhelimissa on nykyään niin suuria eroja ainakaan peruskäyttåjän näkökulmasta.
AletheiasMinulla on erikseen työpuhelin ja siviilipuhelin. En missään nimessä kanna työpuhelinta 24/7.
- Anonyymi00013
Palstakamu kirjoitti:
Minulla on erikseen työpuhelin ja siviilipuhelin. En missään nimessä kanna työpuhelinta 24/7.
Meillä puhelin on myös henkilökohtaiseen käyttöön. En koskaan saa työpuheluita työajan ulkopuolella, joten se ei vaikuta millään tavalla negatiivisesti vapaa-aikaan. Olen laittanut myös esim työsähköpostin ilmoitukset niin, ettei tarvitse kuunnella, miten uusia meilejä kilahtelee inboxiin.
Aletheias - Anonyymi00015
Palstakamu kirjoitti:
Minulla on erikseen työpuhelin ja siviilipuhelin. En missään nimessä kanna työpuhelinta 24/7.
Äläs ny.. Sannakin kantoi, meidän ex-pääministeri.
- Anonyymi00027
Alle satkulla olen selvinnyt toistaiseksi. Ehkä 2-3- vuotta vaihtoväli?
- Anonyymi00006
Enintään 199, sillä pärjää.
- Anonyymi00008
Mulla on satasen vähä-älyinen.
Vilma - Anonyymi00011
Riippuu tietysti vähän tuloista ja siitä haluaako puhelimeen panostaa. 2000 euroa en maksaisi, vaikka olisi huipputulot. Nykyisestä puhelimesta maksoin lähelle tonnin ("pitkin hampain"), se on ehdoton yläraja.
Halvemmassa puhelimessa on mm huonompi akku, hitaampi nopeus ja kameran ominaisuudet surkeat.
- Sheena- Anonyymi00020
Kyllä voi olla ihan periaate, ettei pulita turhia.
En ole kännykkävalokuvaaja. Minulla on hyvä tabletti, selain.
En hillaa julkisissa kännykkää, kuin...
Vilma
- Anonyymi00012
En tiedä mitä puhelimet maksaa sanon liikkeessä merkki ja lippulaiva malli firman piikkiin ja jos rikkuu niin haetaan uusi tai kaksi en ole koskaan maksanut kodinkoneliikkeissä mitään sanon vaan firman piikkiin
- Anonyymi00014
Mulla on noin 1000 e puhelin, kunhalusin hyvän kameran. Oonko ottanu hyviä kuvia? Mmmmniin, joo, on tässä vähän ollu kiireitä niin ei ole oikein ehtinyt harrastaa.... Mutta hyvin tällä näpyttelee palstalle viestejä!
- Anonyymi00016
Viimeisin puhelin taisi maksaa 249 euroa. Ennen sitä ostin lapselle jotain 180 euron älykännykän.
AV - Anonyymi00017
En maksaisi.
Puhelin on käyttöesine eli työkalu. Puhelimeni on välillä uunin hormissa, suomaastossa tai auton alustaan teipattuna tiedustelemassa että missä sitä väljää on ja mikä kolisee.
Olisi täyttä tyhmyyttä työntää noihin hommiin kallista puhelinta ilman jotain erillisvakuutusta ja sellaisestakaan en halua maksaa.
Eräs vielä minuakin vanhempi herrasmies samantyylisin harrastein tarvisi aikoinaan kaksi puhelinta ja jonkin multisim-liittymän niihin, kun siirtyi älypuhelinmaailmaan. Sitä uutta älypuhelinta kun ei voinut ottaa mukaan autotallin rassaushommiin, vaan se pidettiin sisällä. Autotallilla oli mukana vanha älytön pikkuluuri. Ja sitten maksettiin tuplasimmistä extraa, eikä älypuhelimesta ollut rassaushommissa apua :)
Kaikkea hölmöä sitä ihmiset tekee.
-keinovaginamies-- Anonyymi00019
Sinulla on kyllä mielenkiintoinen mieli. Puhelin uunin hormissa tai auton pohjassa.. Ihanan pellepelotonmaista tekemistä 😊
Aletheias - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinulla on kyllä mielenkiintoinen mieli. Puhelin uunin hormissa tai auton pohjassa.. Ihanan pellepelotonmaista tekemistä 😊
AletheiasPuhelin on todella näppärä kamera/peili/äänityslaite..yms. Sovelluksilla siitä saa myös vatupassin, kulmamitan, kierroslukulaskurin.,,yms.
Viimeksi eilen käytin puhelintani kepin päässä korkealla, jotta sain videokuvaa tekemäni telkänpöntön sisältä :)
Lisäksi uutta opetellessa taskussa on aina koko maailman tieto, eikä sivut sotkeennu vaikka likaisin autotallikäsin sitä selaa.
Mitä sinä teet puhelimellasi? Olen kuullut että jotkut jopa soittaa niillä?!?
-keinovaginamies- - Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Puhelin on todella näppärä kamera/peili/äänityslaite..yms. Sovelluksilla siitä saa myös vatupassin, kulmamitan, kierroslukulaskurin.,,yms.
Viimeksi eilen käytin puhelintani kepin päässä korkealla, jotta sain videokuvaa tekemäni telkänpöntön sisältä :)
Lisäksi uutta opetellessa taskussa on aina koko maailman tieto, eikä sivut sotkeennu vaikka likaisin autotallikäsin sitä selaa.
Mitä sinä teet puhelimellasi? Olen kuullut että jotkut jopa soittaa niillä?!?
-keinovaginamies-Avaat ihan uusia ulottuvuuksia puhelimen käytössä 😅 Olen jopa vähän vaikuttunut eikä sellaista kovin usein enää tässä iässä tapahdu.
Käytän puhelinta joskus jopa soittamiseen, mutta eniten käytän sitä yleiseen kommunikointiin, asioiden hoitamiseen, tiedon hakuun, somettamiseen, musiikin kuunteluun jne.. Ikinä en ole mitannut puhelimella muuta kuin askelia ja etäisyyksiä. En tiennyt, että siitä saa vatupassinkin. Sehän on vallan näppärää, ei tarvitse hankkia erikseen oikeaa vatupassia 🤗
Mutta mitä siellä telkän pöntössä näkyi? Oliko siellä elämää?
Aletheias - Anonyymi00032
Anonyymi00025 kirjoitti:
Avaat ihan uusia ulottuvuuksia puhelimen käytössä 😅 Olen jopa vähän vaikuttunut eikä sellaista kovin usein enää tässä iässä tapahdu.
Käytän puhelinta joskus jopa soittamiseen, mutta eniten käytän sitä yleiseen kommunikointiin, asioiden hoitamiseen, tiedon hakuun, somettamiseen, musiikin kuunteluun jne.. Ikinä en ole mitannut puhelimella muuta kuin askelia ja etäisyyksiä. En tiennyt, että siitä saa vatupassinkin. Sehän on vallan näppärää, ei tarvitse hankkia erikseen oikeaa vatupassia 🤗
AletheiasHarmittavasti yksiö ei ole vielä kelvannut, ja minä kun niin rakkaudella ja hellyydellä sitä väkersin.
Nirsoja nuo tämän perän telkät.
Tai sitten se on vaan liian pieni yksiö perheasunnoksi?
-keinovaginamies- - Anonyymi00033
Anonyymi00025 kirjoitti:
Avaat ihan uusia ulottuvuuksia puhelimen käytössä 😅 Olen jopa vähän vaikuttunut eikä sellaista kovin usein enää tässä iässä tapahdu.
AletheiasOli siellä oravat kuitenkin pitäneet talvisuojaa, että varmasti jotain öttiäisiä eli elämää on nytkin :)
-keinovaginamies- - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Oli siellä oravat kuitenkin pitäneet talvisuojaa, että varmasti jotain öttiäisiä eli elämää on nytkin :)
-keinovaginamies-Kyllä sinne takuulla löytää tiensä jokin uusi perhe ennen pitkää. Uskon, että pönttö on ensiluokkaisesti rakennettu, joten siitä tuskin on kiinni. Kuten ihmistenkin asunnoissa, täytyy löytyä vain se yksi oikea omistaja uudelle kodille 😊
Aletheias
- Anonyymi00018
Pari sataa. Max 500.
Parin tonnin helyssä lienee hyvä kamera. - Anonyymi00023
Alle 100€, miks puhelimesta pitäs maksaa tietokoneen hinnan, pitääkö joku puhelinta tietokoneena, jos maksaa siitä yli 1000€.
Puhelimen näyttökin on niin pieni, ettei siitä ole tietokoneen näytöksi. - Anonyymi00024
Esto täällä kommentoinnille???
- Anonyymi00026
Samsung A15 makso olikohan se nyt 129,0 kaks vuotta sitte. Kalleimissa panostettu mm. valokuvien ja videon laatuun mutta ei tarvetta moiselle kun Hero 8 aina mukana jolla otan videot ja jos tarvetta kuville niin otan ne videosta koska laatu tällöin parempi kuin jos otat Herolla kuvia, laatu aivan kuraa.
- Anonyymi00028
Toi 150 euroa on riittävästi. En tarvi mitään ökypuhelimia.
- Anonyymi00030
Puhelimesta maksan koekeintaan 150e ja käytän sitä niin kauan että itse puhelin lakkaa toimimasta tai syttyy palamaan, ihan niin loppuun käytän puhelimet aina sitten vasta uuden osto kaupasta.
- Anonyymi00031
Ostin uuden puhelimen 600 eurolla vähän aikaa sitten koska tarviin nopeamman puhelimen karttasovelluksen takia. Lähden fillarilla Utsjoelta hankoon pyöräilemään. Google mapsin pitää toimia hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla723024Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "632599SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1112413Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.871466Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341296Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1011007Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o192988Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m84930Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html154868Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä70814