Innostamaan enemmän läheisyyteen?
Miten miestä pystyisi arjessa
9
112
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitämällä muuten arjen tressittömänä ja leppoisana. Ei oikein innosta kainaloon kömpiä. Jos toinen ollut muuten kuin prseelle ammuttu karhu koko päivän.
- Anonyymi00002
Eipä oikei mitenkään, jos ei sellainen miehen luonteeseen kuulu. Jos taas kuuluu, niin se tulee yleensä melko itsestään.
- Anonyymi00003
Ei taida kuulua. Miksi ei? Olen ihan nätti, normaalipainoinen enkä mäkätä mistään
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei taida kuulua. Miksi ei? Olen ihan nätti, normaalipainoinen enkä mäkätä mistään
No kun, ei kaikki ole läheisyydenkipeitä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
No kun, ei kaikki ole läheisyydenkipeitä.
Vaikka itse ei olisi läheisyydenkipeä, miksi ei voi antaa läheisyyttä toiselle, jos tietää, että toinen tarvitsisi sitä
- Anonyymi00005
Ei mitenkään jos et osaa itsellesi tehdä jotain
- Anonyymi00007
Mitä siis pitäisi tehdä?
- Anonyymi00006
Puhuminen auttaa avaamaan lukkoja, kun luottamus toiseen kasvaa. Mitään hyvää ei synnytetä hetkessä, perheen perustaminenkin vie vähintään sen 9kk.
- Anonyymi00009
Ei ole lyhyestä suhteesta kysymys
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634