Jos olisit yhtään kiinnostunut jostain ihmisestä

Anonyymi-ap

ja kohtaisit hänet kadulla, niin etköhän yrittäisi sanoa jotain muutakin kuin hei ja hätäinen nyökkäys ja vauhdin kiihdytys, kun samaansuuntaan siinä oltiin menossa.

32

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kaikki eivät toimi kiinnostuneena rohkeasti. Joillekin kiinnostus tuo jännitystä, stressiä ja lukkoon menemistä. Silloin seurauksena voi olla vain nopea tervehdys ja poistuminen paikalta, vaikka kiinnostusta olisi paljonkin.

• Anonyymi00009

Minun kohdalla tuo tietenkin pätee juuri noin, mutta kyllä hän varmaan olisi rohkeampi. Pitäis olla, kun en kai mämihinkään nössöön mene ihastumaan!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Minun kohdalla tuo tietenkin pätee juuri noin, mutta kyllä hän varmaan olisi rohkeampi. Pitäis olla, kun en kai mämihinkään nössöön mene ihastumaan!

Jos herättäisit enemmän luottamusta niin uskallus olisi toista kuin karkuun juokseninen tai ehkä ajatteli, et jos kiinnostus on molemminpuolista toinen juoksee toisen kiinni ja sanoo sanottavansa? Miten koki ja haluaako, että tarina jatkuu kaiken kokeman jälkeen paremmin ehdoin?

• Anonyymi00003

Kaasua vaan

• Anonyymi00017

Koska haluut jättää jäljen äänivalliin vai

• Luulisin niin. Sinä taisit nyt tulla ohitetuksi tai sivuutetuksi muutenkin kuin kirjaimellisesti.

• Anonyymi00007

Minäkiinnostan häntä juuri noin paljon, että tervehtii ja siinä se.

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Minäkiinnostan häntä juuri noin paljon, että tervehtii ja siinä se.

Toisaalta oletko nähnyt tämän:
        https://youtu.be/5zmVJY6qnE4?si=QRI6ChcqIQm-rTa8
        Samaan tahtiin käveleminen on paha, jos on tuntematon. Mutta jos on edes vähän tuttu, niin yleensä sitten pitäisi olla jotain sanottavaa. Ja jos ei vaan keksi.
        https://youtu.be/HSsuVeUx1sc?si=jmPdM2m6SN_r-rEK?t=30
        Voi olla nolo tilanne.

Joten en minä oikeastaan tiedä miten edes vähän kiinnostuneen oletetaan toimivan. Jos sanoo jotain small talk tyyppistä tyhjänpäiväistä, niin se vie myös nopeasti ns. friendzonelle, eli toimii varmana signaalina kiinnostuksen puutteesta. Jos taas sanoo jotain henkilökohtaista, niin se voi olla ahdistavaa.

Nyt tietysti voidaan esittää kysymys, että miten sinä itse tässä tilanteessa tai muuten olet ilmaissut kiinnostuksesi.

• Anonyymi00012
        scrg kirjoitti:

Toisaalta oletko nähnyt tämän:
        https://youtu.be/5zmVJY6qnE4?si=QRI6ChcqIQm-rTa8
        Samaan tahtiin käveleminen on paha, jos on tuntematon. Mutta jos on edes vähän tuttu, niin yleensä sitten pitäisi olla jotain sanottavaa. Ja jos ei vaan keksi.
        https://youtu.be/HSsuVeUx1sc?si=jmPdM2m6SN_r-rEK?t=30
        Voi olla nolo tilanne.

Joten en minä oikeastaan tiedä miten edes vähän kiinnostuneen oletetaan toimivan. Jos sanoo jotain small talk tyyppistä tyhjänpäiväistä, niin se vie myös nopeasti ns. friendzonelle, eli toimii varmana signaalina kiinnostuksen puutteesta. Jos taas sanoo jotain henkilökohtaista, niin se voi olla ahdistavaa.

Nyt tietysti voidaan esittää kysymys, että miten sinä itse tässä tilanteessa tai muuten olet ilmaissut kiinnostuksesi.

Ei hitsi kun oli nyt hyvät pätkät tarjolla. Enkä ollut ennen nähnytkään. Kiitos ihan aidosti näistä. Saipahan nauraa ja minullehan tuossa oli hienoinen vakavampi taustavirekin, kun olen tosiaankin itsekin ujo...

Vaan tuossa tilanteessa siis kävelimme vastakkaisista suunnista ja sitte käännyimme samalle reitille. Huomasin hänet vasta siinä jalkakäytävällä, kun hän reippaasti asteli omalla reitillään ja huomioi minut tervehdyksellä. Minäkin siinä vähän avasin suutani, kuin olisin muka minäkin sanonut jotain ja näytin varmaan vain yllättyneeltä tai jopa kauhistuneelta, koska siinä hän nyt oli, noin lähellä! Samantien hän pyyhälsi jo kauempana. Ja minä siinä miettimään, että nyt, jos koskaan, olisi pitänyt väläyttää esille viehättävin hymyni.

Mutta tämä minun tunne-elämääni raastava tilanne saa selvennystä alkukesästä. Suunnitelma on jo olemassa ja esitän kiinnostukseni ja hän saa kohteliaasti kieltäytyä lähemmästä tuttavuudesta ja pääsen eteen päin!

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei hitsi kun oli nyt hyvät pätkät tarjolla. Enkä ollut ennen nähnytkään. Kiitos ihan aidosti näistä. Saipahan nauraa ja minullehan tuossa oli hienoinen vakavampi taustavirekin, kun olen tosiaankin itsekin ujo...

Vaan tuossa tilanteessa siis kävelimme vastakkaisista suunnista ja sitte käännyimme samalle reitille. Huomasin hänet vasta siinä jalkakäytävällä, kun hän reippaasti asteli omalla reitillään ja huomioi minut tervehdyksellä. Minäkin siinä vähän avasin suutani, kuin olisin muka minäkin sanonut jotain ja näytin varmaan vain yllättyneeltä tai jopa kauhistuneelta, koska siinä hän nyt oli, noin lähellä! Samantien hän pyyhälsi jo kauempana. Ja minä siinä miettimään, että nyt, jos koskaan, olisi pitänyt väläyttää esille viehättävin hymyni.

Mutta tämä minun tunne-elämääni raastava tilanne saa selvennystä alkukesästä. Suunnitelma on jo olemassa ja esitän kiinnostukseni ja hän saa kohteliaasti kieltäytyä lähemmästä tuttavuudesta ja pääsen eteen päin!

Ai oikein suunnitelma. Odottaa jotain sopivaa ja oikeaa tilannetta?

Tarkemmin ei oikein voi kommentoida kun varmaan riippuu työpaikastanne, millaisia kohtaamisia siellä luonnostaan tapahtuu. Ja toisaalta kun ei tiedä millainen tämä nopea kävelijä on luonteeltaan. Noin yleisesti ottaen pari huomiota. Suuri osa ihastumisista varmaankin on yksipuolisia. Sille ei voi mitään. Mutta toisaalta myös se, että toinen osoittaa kiinnostuksensa, saattaa olla heräte myös toiselle osapuolelle.

Työpaikoilla aika yleisesti sellaiset ihmiset saattavat pariutua, jotka eivät ikinä tekisi sitä joidenkin lyhyempien kohtaamisten perusteella.

Mutta en ole asiantuntija. Joskus tapahtunut, että jossakin työpaikan pikkujouluissa päässyt todistamaan kun Seppo ja Ritva (nimet muutettu) suutelevat intohimoisen näköisesti, vaikka aiemmin ei ole huomannut että Seppo ja Ritva olisivat edes puhuneet keskenään. Joten en yhtään tiedä miten työpaikkaromanssien on tapana alkaa. Eivät ne itsestään ala. Jonkun pitää tehdä jotain liikkeitä.

• Anonyymi00013
        scrg kirjoitti:

Ai oikein suunnitelma. Odottaa jotain sopivaa ja oikeaa tilannetta?

Tarkemmin ei oikein voi kommentoida kun varmaan riippuu työpaikastanne, millaisia kohtaamisia siellä luonnostaan tapahtuu. Ja toisaalta kun ei tiedä millainen tämä nopea kävelijä on luonteeltaan. Noin yleisesti ottaen pari huomiota. Suuri osa ihastumisista varmaankin on yksipuolisia. Sille ei voi mitään. Mutta toisaalta myös se, että toinen osoittaa kiinnostuksensa, saattaa olla heräte myös toiselle osapuolelle.

Työpaikoilla aika yleisesti sellaiset ihmiset saattavat pariutua, jotka eivät ikinä tekisi sitä joidenkin lyhyempien kohtaamisten perusteella.

Mutta en ole asiantuntija. Joskus tapahtunut, että jossakin työpaikan pikkujouluissa päässyt todistamaan kun Seppo ja Ritva (nimet muutettu) suutelevat intohimoisen näköisesti, vaikka aiemmin ei ole huomannut että Seppo ja Ritva olisivat edes puhuneet keskenään. Joten en yhtään tiedä miten työpaikkaromanssien on tapana alkaa. Eivät ne itsestään ala. Jonkun pitää tehdä jotain liikkeitä.

Tottakai on suunnitelma (ammattitauti) ja kun sparraajina on olleet tekoäly ja scrg, niin mikään ei voi mennä pieleen.

Voihan olla, että Seppo ja Ritva eivät puhuneet mitään pikkujoulujen jälkeenkään.

Kyllä minä tiedän, että tällaisten asioiden vatvominen palstalla on ihan yhtä tyhjän kanssa. Edes sinä et pysty kertomaan mitään varmaa mistään tähän asiaan liittyen. Mutta videot osui naulan kantaan! Ja kiitokset tästäkin vaivannäöstä. Sinussa asustelee selkeästi pieni romantikko. ihan pieni, mutta kuitenkin. Yllätyin.

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Tottakai on suunnitelma (ammattitauti) ja kun sparraajina on olleet tekoäly ja scrg, niin mikään ei voi mennä pieleen.

Voihan olla, että Seppo ja Ritva eivät puhuneet mitään pikkujoulujen jälkeenkään.

Kyllä minä tiedän, että tällaisten asioiden vatvominen palstalla on ihan yhtä tyhjän kanssa. Edes sinä et pysty kertomaan mitään varmaa mistään tähän asiaan liittyen. Mutta videot osui naulan kantaan! Ja kiitokset tästäkin vaivannäöstä. Sinussa asustelee selkeästi pieni romantikko. ihan pieni, mutta kuitenkin. Yllätyin.

"Voihan olla, että Seppo ja Ritva eivät puhuneet mitään pikkujoulujen jälkeenkään."

Sekin on mahdollista. Sekä Seppo että Ritva olivat kuitenkin tahoillaan naimisissa ja lapsiperheiden vanhempia, joten voi olla että mitään vaaraa sen suuremmasta ei ollut. Pikkujoulut on toinen maailma. Ihmiset vaan osaa joskus yllättää.

Mutta työpaikoissa joissa olen ollut, on pariuduttu. Toisinaan siitä on voinut havaita signaaleja ennakkoon, toisinaan ei. Mutta minä erityisesti en osaa kertoa asiasta tarkemmin, koska en ole itse ollut osallisena sellaisessa että osoitetaan kiinnostusta työpaikalla tai työkavereita kohtaan.

• Anonyymi00004

Minusta olisi aika pelottavaa, jos joku osoittaisi r o h k e a s t i kadulla kiinnostusta. Hui.
      Vilma

• Anonyymi00005

Tuttu tyyppi kumminkin, työkaveri, johon ite olen ihastunut. Yksipuolisesti, mitä ilmeisimmin.

• Anonyymi00019

No jokku o kyllä ns liika miimisiä

• Anonyymi00006

Viettelisin ja hurmaisin hänet. En vinkuisi palstalla.

• Anonyymi00020

No just. Pitääkö olla uimapuku sukkahousu

• Anonyymi00008

Katu on huono paikka viritellä mitään keskustelua. Ehkä joillekin sopii.

- Sheena

• Anonyymi00010

En yrittäisi eli en ole juttelu miehiä eli kun yrittää miettii mitä sanois tai puhuis niin ei tuu mitään järkevää mieleen eli se on moro ja jatkaa matkaa

• Anonyymi00021

Et oo kokeillu esim nenäliinaa vielä pudottaa

• Anonyymi00014

En minä kiinnostu pelkän satunnaisen kohtaamisen perusteella.

• Anonyymi00015

Tarkoitus oli kysyä, että kun kohtaat kadulla ihmisen, josta jo olisit kiinnostunut, yrittäisitkö vaikka jutella jotain.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tarkoitus oli kysyä, että kun kohtaat kadulla ihmisen, josta jo olisit kiinnostunut, yrittäisitkö vaikka jutella jotain.

Kyllä- kysyisin esim et pudotettiinko sut taivaasta kun oot jo paikalla

• Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tämä kysymys ei sovi minulle, koska en ole kiinnostunut kenestäkään!

• Mikäli olisin aidosti kiinnostunut jostain henkilösta, en saisi sanaa suustani. Menisin täysin mykäksi ja punastuisin. Ujous estää ottamasta mitään kontaktia ja pakenisin paikalta. Näin on ollut aina. Tämä on sisäänrakennettu luonteenpiirre. Ei voi mitään! 😳

Olen paljon rohkeampi ja puheliaampi niiden ihmisten kesken, joihin en tunne mitään erityistä kiinnostusta ja välit ovat neutraalit. 😀💬

• Tuskin tuo kovin harvinaista on muutenkaan.

Ja tuosta sitten seuraa noin yleisesti sellainen piirre, että kenen tahansa, erityisesti naisten, näkökulmasta suurin osa niistä ihmisistä jotka tunkevat seuraan, ovat niitä, jotka eivät ole erityisen kiinnostuneita. Heillä on hyvin vähän tai ei yhtään menetettävää.

• Anonyymi00016

Eiku vastakkaisiin suuntiin mentii

• Anonyymi00018

Minua ei kiinnosta tutustua keneenkään muuna kuin ystävänä ja vain samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa! Ja sen aika on sitten, kun olen toipunut monen vuoden stressistä!

• Varo ettet liukastu kun niin kuumeisesti koko ajan ajattelet saman iän ystävällisiä miehiä. Housut jalkaan!

• Anonyymi00025
        scrg kirjoitti:

Varo ettet liukastu kun niin kuumeisesti koko ajan ajattelet saman iän ystävällisiä miehiä. Housut jalkaan!

Housut piderään aina jalassa!

• Anonyymi00024

Kyllä minä yhä kuljen korvat suljettuina musiikkia kuunnellen! Joten ei halua kenenkään lähestyvän minua!

• Anonyymi00026

en halua

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1598
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1553
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      12
      1328
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      816
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      797
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe