Kyllä minä koin, että oli turvallista käydä

Anonyymi-ap

Jänkkävaaran portaissa tyttäreni kanssa kahdestaan vaikka sinne ilmestyi MIEHIÄKIN.

Mies ja nainen tuli kultaisennoutajan kanssa. Heidän koira kyllä käyttäytyi todella oudosti, koska koira alko haukkumaan meille ja komentamaan meitä pois sieltä portaista.
Lopetti sen räyhäämisen, kun me tultiin pois ja vaihdettiin muutama sana ohi mennessä.

En minä kokenut koiraa uhkana, mutta ei me menty koiran luo, koska EI HEIDÄN KOIRAN TEHTÄVÄ OLE SUOJELLA JA VARTIOIDA MEITÄ VAAN OMAA PERHETTÄÄN!

Koira merkkaa laumansa ja EI ME HOLOT KUULUTA HEIDÄN KOIRAN REVIIRIIN.

Koirat jostain syystä muuttuu, kun minä olen lähellä.
Minä pyrin kiertämään koirat sen takia kaukaa, ettei ne merkkaa minua.

Naapurin koira lopetti haukkumisen, kun minä istuin terassilla ja haukuin sille takaisin.
Minä vain ilmoitin sille sanomalla : HAU HAU joka tarkoittaa, että KYLLÄ MINÄ OLEN SINUT NÄHNYT JOTEN EI TARVI TURHAA HAUKKUA!

Holo oli ihan ite siellä ja hän käveli pois sieltä sekä nauro. Oli vielä sen näkönen tekee niitä ihme hyppyjä!

Holo on meidän perheen PELLE HERMANNI joka tuli Pelle Hermannina aikoinaan TREFFEILLE.
Meillä oli oikein hyvä keskustelu, mutta jostain syystä suhde ei edennyt alkua pidemmälle.

Ei hän olis itsekkään naisena sen näköisen miehen kanssa alkanut millekkään.

Holo oli porakaivon porari tuolloin ja meidän mökille porattiin porakaivo seuraavalla viikolla.
En viittiny sanoa, että : Pitäsköhän minun lähteä mökille kanssa katsomaan, että onko se sama porari jonka mieki tunnen ja jos on niin sehän tekee reiän ilmaseksi…

4

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Maksoiko reiän teosta?

• Anonyymi00002

En vaan isäni maksoi, koska MÖKKI HÄNEN!
        Ehkä se tulevassa on minun, koska SAAN KUNNIAN SENTÄÄN TAAS KÄYDÄ SIIVOAMASSA TOISTEN JÄLKIÄ!

Minä heidän tiskitkin tiskaan kotona ja he kyllä tunnustaa jokainen, että HE OVAT KÄYNEET ISÄNI MÖKILLÄ JUOPOTTELEMASSA JA JÄTTÄNEET SIIVOUKSEN MINULLE, KOSKA FB KUNNIALLISET ALKOVAT PORUKALLA VÄITTÄMÄÄN, ETTÄ MINÄ OLEN YHTEISKUNTA KELVOTON JA RIKOLLISET SEKÄ PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT OVAT KUNNIALLISIA JA YHTEISKUNTA KELPOISIA IHMISIÄ!

He kyllä kunnostautuu, koska heitä syrjitään eikä huolita edes töihin vaikka työn kautta heidätkin saadaan PALAUTETTUA TAKAISIN YHTEISKUNTAAN.

Tuollaiset ihmiset kuuluu vankilaan jotka syrjii paikallisia ja työllistää ulkopaikkakuntalaisia jotka ovat HEIDÄN MIELESTÄ PÄTEVÄMPIÄ MITÄ PAIKALLISET.

Paikallisille ei edes tarjota OPPISOPIMUSKOULUTUKSIA Inarin kunnan työpaikkoihin vaikka tuokin kuuluu Hallituksen työllistämisohjelmaan.

Kirjastosta tarjottiin minulle KIRJASTO-AUTON KULJETTAJAN PAIKKAA ja sitä ajetaan kuulemma C-kortilla.
        El TARVINNUT EDES VASTATA SÄHKÖPOSTIIN, mutta olisin vain kysynyt häneltä, että : HALUAISITKO SINÄ KESKUSTELLA MIEHENI KANSSA AIHEESTA MIEHENI VAIMON TULEVA URA KIRJASTO-AUTON KULJETTANA VAI SIIRRYTKÖ SUOSIOLLA ITSE KUSKIN PENKILLE, KOSKA SINÄ OLET TYÖTURVALLISUUDESTA VASTUUSSA EIKÄ KUSKIT JA ET ALA SYRJIMÄÄN ETKÄ IRTISANO ITSEÄS!

Näin niitä TYÖPAIKKOJA ALKAA LÖYTYMÄÄN, kun HOLO VAIN VIITSIS TYÖTTÖMÄNÄ ALKAA KELAN KORVAUKSELLA TÖIHIN JA SANOA : MEINAAKO INARIN KUNNAN JOHTO PORRAS PITKÄÄNKI JATKAA PAIKALLISTEN SYRJIMISTÄ? ME OLLAAN SENTÄÄN SYNNYTTY TÄHÄN KUNTAAN JA MEIDÄN TYÖPAIKKOJA JAELLAAN TOISILLE JA VÄITETÄÄN, ETTÄ UTSJOEN KUNNAN KEHITYSVAMMAISETKIN OVAT ÄLYKKÄÄMPIÄ JA TUOTTAVAMPIA KUNTALAISIA MITÄ ME IVALOLAISET JOIDEN SUVUT ASUI IVALOSSA PALJON ENNEN, KUIN PALOLAHDEN MARIA ON EDES TEHTY!

• Anonyymi00003

Tarvitko poraria. Anusveikot auttaa ja vapaamuurarit.

• Anonyymi00004

Pottuperän puumaterittäin innoissaan myös siskelin enkelit positiivisillä mielin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2088
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      46
      1705
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1476
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1226
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1024
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      968
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      855
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      34
      822
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      789
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      733
    Aihe