Kai Murros entinen Kokoomuslainen kääntyi kommunistiksi.Mitähän sille oikein tapahtui.
Kai Murroksen nettisivut löytyvät täältä.
www.sosialismi.net
Kai Murros
7
688
Vastaukset
- se kääntyi
kommunistiksi
- thinktank
... kommunistinen liike suhtautuu Kai Murroksen kirjaan: Vallankumous ja sen toteuttaminen modernissa yhteiskunnassa.
Oletettavasti samalla tyyneydellä kuin muihinkin takinkääntäjien tilityksiin! Toisaalta jo-
kaisella on oikeus muuttaa mielipiteitään asiassa kuin asiassa. Olisiko se jopa kehityksen
edellytys???
vom- thinktank
vom kirjoitti:
Oletettavasti samalla tyyneydellä kuin muihinkin takinkääntäjien tilityksiin! Toisaalta jo-
kaisella on oikeus muuttaa mielipiteitään asiassa kuin asiassa. Olisiko se jopa kehityksen
edellytys???
vom... ajattelin vaan.
Olen tässä hiukan lueskellut kyseistä tekelettä, pistää vähän hirvittämään sellaiset tekstit...
Minun perusoletukseni tietysti, että vallankumouksesta tulisi juurikin sellainen miksi Murros sen kaavailee.
Väärässäkö? thinktank kirjoitti:
... ajattelin vaan.
Olen tässä hiukan lueskellut kyseistä tekelettä, pistää vähän hirvittämään sellaiset tekstit...
Minun perusoletukseni tietysti, että vallankumouksesta tulisi juurikin sellainen miksi Murros sen kaavailee.
Väärässäkö?En ole lukenut, enkä taidakaan. Pitää muistaa, että kun/jos ihminen "löytää" uuden uskonnon
tai aatteen, niin yleensä seurauksena on yliampuva innostus.
vom
- Miika
Ihan nationalistinen se hänen kirjansa on. Vaikutteita kommunismista, Mao Zedongilta ja fasismista.
Sekalainen vallankumouksellinen soppa.- Miika
niin olihan se nyt aivan käsittämätöntä ryönää tuon Kai Murroksen teksti.
Älkää missään tapauksessa luulko, että hänen typerät ajatuksensa olisivat lähelläkään kommunismia.
Aivan hirveää soopaa. Fasistista kuonaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519