Tulla hehkuttamaan eli oon niin onnellinen kun elokuun alussa muutto espooseen. Kaikki valmiina ja loppu aika vaan tunnelmoin lieksaa. Kiitos ja kaikkea hyvää teille lieksaan jatkoon. EI MUUTA 😍😍
Täytyy vielä kerran
12
157
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onnittelen. Minä lasken kuukausia, Lieksaa jäljellä enää 9 kuukautta ja sitten muutto länteen. 👍
- Anonyymi00002
Kun saavut sinne ESPOOSEEN niin vedä ilmaa palkeet täyteen ja karjaise kovalla äänellä, että minnee oon Pielisen rannalta kotoosin. Mist työ muut ootte?
- Anonyymi00003
Onnea vaan Espooseen, sinne missä ei ole oikein mitään. Espoolla ei ole yhtenäistä keskustaa olemassakaan. Asuinlähiöitä sirpaleina siellä täällä.
Tympeä paikka asua. Mieluummin vaikka Korsossa.- Anonyymi00005
Espoossa ei ehkä ole yhtä hienoa luontoa kuin esim keski-suomessa, lännessä tai itä-suomessa mutta siellä saa yksityisyyttä. ihmiset ei puutu muiden asioihin niin herkästi eikä porukka keksi juorua muista tai urki ammatikseen. ja kateuden määrä menee viidesosaan itäsuomalaisesta kateudesta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Espoossa ei ehkä ole yhtä hienoa luontoa kuin esim keski-suomessa, lännessä tai itä-suomessa mutta siellä saa yksityisyyttä. ihmiset ei puutu muiden asioihin niin herkästi eikä porukka keksi juorua muista tai urki ammatikseen. ja kateuden määrä menee viidesosaan itäsuomalaisesta kateudesta.
Joo mutta muut ihmiset voivat puuttua nyrkein ja potkuin.
Ihmettelen maaseudun juttua "asioihin puuttumista".
Minulla ei ikinä ole ollut tuollaista ja jos selän takana ovat puhuneet niin siitä vaan, ei minua kiinnosta - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onhan siellä merenrannat ja Nuuksio.
- Anonyymi00010
Tämä sivusto ja ketju osuin silmään kun selasin sivustoja ja hain kaveriporukalleni jotain tietoa Kolin majoitusmahdollisuuksista.
Asuin Lieksassa nuoruusvuodet ja aikuisiän alun eli hiukan yli kymmenen vuotta. Opiskelin Joensuussa ja työharjoittelun tein Kuopiossa. Sain Kuopiosta jopa työpaikan, mutta seurustelusuhteeni vuoksi palasin Lieksaan.
Koska toinen osapuoli tyytyi Lieksaan ja siihen mitä sattuu saamaan, niin mm. siksi se suhde päättyi eroon (tosin hänkin asuu nykyään kuulema Joensuun lähellä).
Minulla oli edessä tilanne, että piti lähteä hakemaan elämää muualta (eli kyllästyin pätkätöihin ja hallinnon kauniisin puheisiin eli p....n jauhamiseen).
Vaihtoehdot olivat Joensuu tai Kuopio, enkä edes harkinnut Espoota tai muutakaan etelää.
Kuopio sen lopulta voitti, koska Kuopio nyt vaan on - minun mielestäni - hiukan iloisempi kuin Joensuu (vaikka Ilosaari-rock onkin useimmiten ihan huippu). Lisäksi Kuopiosta sain työpaikan samasta talosta missä olin aikoinaan ollut jo harjoittelemassa.
Joensuu on joen, järven ja rockin kaupunki, mutta Kuopiossa olen lähes täysin järven ympäröimä, ja minähän pääsen kyllä Ilosaareen halutessani.
Kumpikin on aivan ihana kesäkaupunki.
Lieksassa olen käynyt viimeksi syksyllä -24, kun autoin kaveriani muutossa - Kuopioon.
Tiedän kyllä mikä on Lieksan tilanne, enkä takuulla palaa.
En ole edes syntynyt siellä ja kalaa saa Kallastakin (tai ainakin Kauppahallista). - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onhan siellä merenrannat ja Nuuksio.
Ja palohein jossa voi talvella sukset jalassa tökkiä toisiaan suksisauvoill? Ja ehkä lyödä turpaankin, jos sattuu olemaan löysemmissä vaatteissa hiihtävä kuntoilija ja ei päästä tiukoissa trikoissa lykkivää hormoonihiirtä ohi!🤔😁
- Anonyymi00004
Kiva kun Hannu lähtee Esppooseen kaltaistensa luokse! Kiitos kun lähdet ja kaikkea hyvää kaikille Hannuille sinne! Heippa!
- Anonyymi00006
Espoosta löytyy enemmän mies miehelle seuraa kuin Lieksasta, siksi sinne on moni muuttanut.
- Anonyymi00009
Onneksi olkoon.
- Anonyymi00012
Sinne vaan ainaiseen kiireeseen ja ruuhkiin.
Olin siellä (tosin Vantaalla) yli 20 vuotta ja ei ikinä enää sinne kilon paloinakaan. Mustia ukkoja notkuu joka paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634