Valtuuston kokous
Onko näin että pikkaraise Juha otettu kaveriksi keskeyttämään kepun myötä valtuuston kokous . Miettikää mitä seuraa lisää erimielisiä. Tulevaisuutta on uusista edutajista heillä on koulutasta opiskelijoista ja ymmärtävä asiosta ja haluavat parantaa meidän hyvinvointia. Eihän sitä täällä arvosteta . Kiitos nuorille jotka haluavat takas tänne
Onko näin
9
438
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kunnanhallituksen kokouksessa syntyneen erimielisyyden johdosta kunnanhallituksen jäsenet A, B ja C olivat ilman pätevää syytä poistuneet kokouksesta. Kokous oli päätösvaltainen heidän poistumisestaan huolimatta. KO rikoslain 40 luvun 20 §:n 2 mom:n nojalla tuomitsi A:n, B:n ja C:n ilman hyötymis- tai vahingoittamistarkoitusta tehdystä tahallisesta virkarikoksesta sakkorangaistukseen.
HO katsoi, ettei ollut syytä KO:n päätöksen muuttamiseen.
https://www.finlex.fi/fi/oikeuskaytanto/hovioikeudet/1983/ita-suomi/2825?utm_source=chatgpt.com
Myös kaupungille aiheutetut vahingonkorvaukset tulee vaatia uuden kokouksen järjestämisestä, ansionmenetyskorvauksista ja striimauksesta.
Nyt Nivalan touhu muuttui rikosperusteiseksi.- Anonyymi00002
Kemijärvellä tuo ei ole rikos.
- Anonyymi00003
Tietoinen laiton päätös olisi rikos, eli eipä väännellä totuutta!!!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tietoinen laiton päätös olisi rikos, eli eipä väännellä totuutta!!!
Ei ole Kemijärvellä rikos sekään...
- Anonyymi00005
Kylläpäs täällä yritetään vääntää mustaa valkoiseksi.
laki on laki eikä se siitä miksikään teidän vääntelyllä muutu.
Kyllä Kemijärvelläkin täytyy sitä noudattaa vaikka se vaikealta tuntuukin.- Anonyymi00008
Ei ole tarvinnut noudattaa ennenkään, eikä tarvitse edelleenkään.
- Anonyymi00006
olisiko niin että pikkaraisella on aivot?
osaa jopa käyttää niitä........toisin kuin useimmat tuppisuuvaltuutetut! - Anonyymi00009
No pikkaraine marssi vanhasta muistista ko noi vappumarssit on nuutuneet olemattomiksi.
- Anonyymi00010
Ei tipu paikkoja, ei anitalle, ei tarjalle, ei veikolle....menikö mielestänne hyvin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1661451
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
- 115491
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus47470