NÄKYY TAAS SELVÄSTI MITEN PIRREN RINNAT ROIKKUU NAVAS NÄKYY SELVÄSTI KUN TAKKI EI LÖYSÄ OSTA TIMO KUNNON LIIVIT TOLLE MUMMOLLES.
METSAMANIN TEATTERI VIDEON LOPUS
18
279
Vastaukset
- Anonyymi00001
Outoa kun ihmisellä ei ole kaulaa, kuten PH. Pää lyöty hartioiden väliin. Ei tuossa liivit paljon auta, kun ryntäät ovat niin painavat.
- Anonyymi00002
JOTKUT KULAHTANEET HALPIS LIIVIT PIRREL KUN ROIKKUU NOIN ON KYLLÄ NÄKY 🤣
- Anonyymi00012
"Outoa kun ihmisellä ei ole kaulaa, kuten PH. Pää lyöty hartioiden väliin. Ei tuossa liivit paljon auta, kun ryntäät ovat niin painavat."
Jotkut kommentit menevät jo siihen pisteeseen, että enemmän analysoidaan toisten ihmisten anatomiaa kuin itse videoita. 😄
Ulkonäön ruotiminen sentti sentiltä kertoo yleensä enemmän kirjoittajan omasta pakkomielteestä kuin kohteesta. - Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
JOTKUT KULAHTANEET HALPIS LIIVIT PIRREL KUN ROIKKUU NOIN ON KYLLÄ NÄKY 🤣
Kummasti joidenkin katse hakeutuu videoissa aina juuri siihen samaan kohtaan, vaikka muka sisältö ei kiinnosta lainkaan. 😄
Jos liivien merkki, malli ja painovoiman vaikutus analysoidaan noin tarkasti, niin onhan siinä jo harrastuneisuuden piirteitä.
- Anonyymi00003
Iän myötä suunta on vain alaspäin. Maa vetää puoleensa. Kaikki roikkuu! Myös miehillä!
- Anonyymi00004
KYLLÄ MÄ MIEHENÄ NÄEN JA KOEN YLI 60V NAISIA JOILLA RINNAT JA KROPPA VIE OK PIRRE SYÖ PALJON SIKS SIL ALLIT JA MUUT ROIKKUU TUBETTAJA FORESTFINN KIHLATTU 58 JA SE ON KROPALTAAN HYVÄ EIKÄ TISSIT NÄY ROIKKUVAN PIRRE NÄYTTÄÄKIN PALJON VANHEMMALTA MITÄ ON LUULIN SITÄ PALJON YLI 70
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
KYLLÄ MÄ MIEHENÄ NÄEN JA KOEN YLI 60V NAISIA JOILLA RINNAT JA KROPPA VIE OK PIRRE SYÖ PALJON SIKS SIL ALLIT JA MUUT ROIKKUU TUBETTAJA FORESTFINN KIHLATTU 58 JA SE ON KROPALTAAN HYVÄ EIKÄ TISSIT NÄY ROIKKUVAN PIRRE NÄYTTÄÄKIN PALJON VANHEMMALTA MITÄ ON LUULIN SITÄ PALJON YLI 70
Heillä onkin oma kuntosali+ harrastavat liikuntaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Heillä onkin oma kuntosali harrastavat liikuntaa.
KYLLÄ SE JÄÄKAAPIN SISÄLTÖ VAIKUTTAA PIRREN PAINOON ET RUOKA ON SE MILLÄ PAINO PYSYY NORMIS EI LIIKUNTA PIRRE SYÖ 10 IHMISEN RUUAT PÄIVÄS .
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ikä ja ulkonäkö vanhentavat ihmisiä eri tavoin, eikä toisten kroppien vertailu oikein kerro ihmisestä muuten mitään.
Välillä näissä kommenteissa tulee olo, että osa seuraa videoita enemmän “vartaloarvosteluraatina” kuin itse sisällön vuoksi. 😄 - Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
KYLLÄ SE JÄÄKAAPIN SISÄLTÖ VAIKUTTAA PIRREN PAINOON ET RUOKA ON SE MILLÄ PAINO PYSYY NORMIS EI LIIKUNTA PIRRE SYÖ 10 IHMISEN RUUAT PÄIVÄS .
Aikamoinen ravitsemustieteellinen tutkimus tehty taas ruudun läpi. 😄
Joillakin näyttää olevan sellainen erikoiskyky, että yhden videon perusteella pystyy laskemaan päivän kalorit, jääkaapin sisällön ja annoskoon vielä “10 ihmisen ruoiksi”. Pian varmaan selviää margariinin grammapainokin kommenttikentässä.
- Anonyymi00005
Ja tämäkin asia vaati jälleen huutajalta uuden ketjun. Fetissejä on monenlaisia.
- Anonyymi00010
Mikä on fetissi tässä skenessä? Minä näin vain fatissejä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikä on fetissi tässä skenessä? Minä näin vain fatissejä.
Joillakin näyttää menevän sanatkin sekaisin siinä kiireessä, kun pitäisi päästä mahdollisimman nopeasti kommentoimaan toisten ulkonäköä. 😄
Kun keskustelu pyörii jatkuvasti painon, vaatteiden ja vartalon ympärillä, niin kyllähän siinä alkaa enemmän pakkomielle kuin varsinainen sisältökritiikki näkyä.
- Anonyymi00011
"METSAMANIN TEATTERI VIDEON LOPUS
Anonyymi-ap
2026-05-14 15:00:09
Ilmoita
NÄKYY TAAS SELVÄSTI MITEN PIRREN RINNAT ROIKKUU NAVAS NÄKYY SELVÄSTI KUN TAKKI EI LÖYSÄ OSTA TIMO KUNNON LIIVIT TOLLE MUMMOLLES."
Joillakin näyttää videon sisällöstä menneen täysin ohi kaikki muu paitsi senttimetrien tarkkuudella tehty vaatetusanalyysi. 😄
Aika paljon kertoo kommentoijasta, jos metsähommien ja teatterireissun sijaan huomio kiinnittyy ensimmäisenä siihen, miten toisen takki istuu.- Anonyymi00017
👍👍👍👍
- Anonyymi00018
RUMAN NÄKÖSTÄ KUN RIIPPURINNAT ROIKKUU TIMO OSTA KUNNON LIIVIT MUMMOLLES.
- Anonyymi00021UUSI
Jännä miten teatteri-illasta päädyttiin taas tutkimaan tuntemattomien alusvaateosastoa näin suurella intohimolla. 😄
Varsinainen esitys taisi mennä täysin ohi, mutta mummojen liivimallisto jäi ilmeisesti lähtemättömästi mieleen. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jännä miten teatteri-illasta päädyttiin taas tutkimaan tuntemattomien alusvaateosastoa näin suurella intohimolla. 😄
Varsinainen esitys taisi mennä täysin ohi, mutta mummojen liivimallisto jäi ilmeisesti lähtemättömästi mieleen.Juuri näin 🤣
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy122128Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1431667Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1221239Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82211212Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861114Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.97886Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70842- 79831
Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös46701